Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Kohtjefijne reis!

Ik heb gisteren zowaar twee keer gezwommen. Dat was heel fijn. ‘S avonds , net voor het donker de laatste keer.

Verder geldt hier dat ik me moe en emotioneel voel. Dat is dan maar zo.,

Geplaatst

@Kohtje Fijne vakantie! Hoop dat de koelkast het volhoudt!

Rondje hardlopen zit er weer op. Warm en benauwd. Wil ik douchen springt net één van de kinderen in de badkamer. Lekker dan, want ons bezoek kan er elk moment zijn. Na ja, die moeten maar even wachten dan.

Geplaatst

Dat lijkt me heerlijk, met een campertje met koelkast en kookgelegenheid op pad te gaan. Een paar dagen geleden heb ik nog een praatje gemaakt met iemand die op straat bezig was met een omgebouwde bestelbus. Allemaal ingenieus bedachte opbergruimtes en uitschuif-keuken. Je bent dan net als met kamperen druk met basale dingen die langer duren dan dat je thuis bent en niet vanzelf spreken. Heerlijke afwisseling van in- en ontspanning. Ik keek ook altijd graag naar "We zijn er bijna" waarin meestal bejaarde stellen op een georganiseerde vakantie gaan. Dat geneuzel van matjes uitkloppen, wasje draaien en speciale spullen om het dak van de camper schoon te maken.

Inmiddels heb ik 8,5 klussen van mijn 10-dingen todolijst gedaan. Dat halve ding ga ik zo nog aftikken en dat andere kan ik pas volgende week doen. Geen slechte score. Ik heb al weer een nieuwe lijst gemaakt voor komende week. Waar ik dat halve ding dat ik straks ga doen uiteraard ook op schrijf.

Een van de klussen was naar de kringloop met een zak spullen die al maanden klaar stond. Dat klusje heb ik samen met een buurvrouw gedaan, die ook meteen door haar huis ging om spullen te zoeken. Zij doet het liever via Vinted of een buurt-app, omdat ze dan eerder iemand treft die het echt wil hebben. Daar heeft ze wel een punt, maar ja. Ik vind dat al snel gedoe.  

Geplaatst

Ik ben lid geworden van een tuin waar ik groenten kan oogsten. Dus ik eet vandaag zelfgeoogste zapalito. 
(Daar had ik ook nooit van gehoord;-) Kruising tussen pompoen en courgette. Beiden uit de komkommer familie)

Geplaatst

sportkijkendagje; eerst een goed wedstrijd van dames oranje volleybal, toen mijn idool Jannik Sinner Wimbledon zien winnen
en als de oranjedames nu nog een mooie pot voetbal laten zien, is 3 x mooi scheepsrecht geweest. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...