Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Een prachtige zonsopgang hier zonet. Dat belooft veel goeds voor vandaag, hoewel de berichten niet zo best zijn. Het word of fietsen of netflixen en de gewone klusjes van de dag natuurlijk. Maia reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 37 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Is de dagdraad van gisteren nou echt weggemodereerd omdat er iets over masturbatie werd geschreven? Ik kan het me moeilijk voorstellen. Veel mensen gebruiken alcohol om stress te verminderen, het lijkt me dat masturbatie een heel goed alternatief kan zijn, klaarkomen is heerlijk ontspannend. lady jane, Kunsie64, Rosee en 1 andere reageerden hierop 3 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Yana Ik wist niet welke emoticon ik het beste bij je post kon plaatsen. Ik wilde eerst die grote lach emoticon indrukken maar ik geloof dat de boodschap daar te serieus voor was! Yana reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 25 minuten geleden zei Yana: Is de dagdraad van gisteren nou echt weggemodereerd omdat er iets over masturbatie werd geschreven? Ik kan het me moeilijk voorstellen. Veel mensen gebruiken alcohol om stress te verminderen, het lijkt me dat masturbatie een heel goed alternatief kan zijn, klaarkomen is heerlijk ontspannend. Je moet er wel een beetje in de mood voor zijn op een stressmoment. Kunsie64 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. De zon schijnt gul, maar dat zal niet zo blijven, eind van de ochtend wordt er regen verwacht... we zullen zien... Wat betreft die verdwenen dagdraad: ik heb een berichtje naar de moderator gestuurd met de vraag waarom hij verwijderd is. Ik ben benieuwd of en hoe we daar antwoord op gaan krijgen. Mooi, eerst nu even een bakje. karin123, Kunsie64 en Maia reageerden hierop 3
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei bumperjim: Je moet er wel een beetje in de mood voor zijn op een stressmoment. Mijn moeder zei vaak: "als je geen zin hebt dan maak je maar zin", als er iets nuttigs moest gebeuren. bumperjim, Etty en Kunsie64 reageerden hierop 3
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Haha, benieuwd of het vandaag ook een speciale dag is van iets?
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Inmiddels ruim 5 maanden alcoholvrij. Het gaat prima, alleen sociale dingen met mensen die ik niet goed ken, waarbij anderen drinken vind ik lastig. Maar dat heeft er eigenlijk meer mee te maken dat ik me dan minder op mijn gemak voel, dan dat ik zin heb in alcohol. Yana, Etty, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 7 minuten geleden zei Rosee: Haha, benieuwd of het vandaag ook een speciale dag is van iets? Het is vandaag de internationale dag van het bedplassen. Je verzint het niet, hè. Rosee, karin123, lady jane en 1 andere reageerden hierop 1 3
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou ja, tot zover mijn bijdragen van vandaag, ik ga aan de slag. Geniet ervan mensen, het leven duurt maar even.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 41 minuten geleden zei Yana: Mijn moeder zei vaak: "als je geen zin hebt dan maak je maar zin", als er iets nuttigs moest gebeuren. dat zei mijn moeder ook, maar dan ging het altijd over huishoudelijke klusjes. Van het woord masturberen had ze nog nooit gehoord volgens mij, want dan had ik vast minder broers en zussen gehad. ( of ik zou er zelf niet zijn geweest). Alhoewel, het zou wel verklaren dat er na mij 6 jaar niemand bij kwam een hele mooiemorgen weer frummers, wat een zaligheid om met iets lichts de dag hier te beginnen. Kunsie64 en Rosee reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 45 minuten geleden zei Rosee: Inmiddels ruim 5 maanden alcoholvrij. Het gaat prima, alleen sociale dingen met mensen die ik niet goed ken, waarbij anderen drinken vind ik lastig. Maar dat heeft er eigenlijk meer mee te maken dat ik me dan minder op mijn gemak voel, dan dat ik zin heb in alcohol. Bravo houden zo. Rosee reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. De zon schijnt gul, maar dat zal niet zo blijven, eind van de ochtend wordt er regen verwacht... we zullen zien... Wat betreft die verdwenen dagdraad: ik heb een berichtje naar de moderator gestuurd met de vraag waarom hij verwijderd is. Ik ben benieuwd of en hoe we daar antwoord op gaan krijgen. Mooi, eerst nu even een bakje. Ik hoop zeker dat er een antwoord op komt. Ik heb ook een bericht gestuurd, ik ben dat zeker niet gewoon dat een topic zomaar verdwijnt zonder een bericht aan de topicstarter en een openbaar bericht op het forum van de moderator met de reden waarom. Hoe kunnen we anders leren of weten wat de wensen van de moderator(s) zijn?
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Behalve voor het naïeve volkje hier is dat toch helder? Er zit hier namelijk ook een forum Seksdebaas. Propaganda voor masturbatie is dan vast iets als op dit alcoholistenforum roepen dat gezellig meedrinken op een feestje toch echt geen kwaad kan.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 23 minuten geleden zei Amalia: Behalve voor het naïeve volkje hier is dat toch helder? Er zit hier namelijk ook een forum Seksdebaas. Propaganda voor masturbatie is dan vast iets als op dit alcoholistenforum roepen dat gezellig meedrinken op een feestje toch echt geen kwaad kan. Ja ik kan het topic voor U niet terughalen en tenzij iemand een fotografisch geheugen heeft spreken we hier alleen dan maar over aannames?
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Het ging over "de dag van de masturbatie". Die is vast niet in het leven geroepen om je erop te wijzen dat je ruggemerkanker van masturberen krijgt, maar waarschijnlijk eerder om je ertoe aan te zetten, toch? Die "aanname" durf ik wel aan. %s om %s bewerkt door Amalia tikfout
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Amalia: Het ging over "de dag van de masturbatie". Die is vast niet in het leven geroepen om je erop te wijzen dat je ruggemerkanker van masturberen krijgt, maar waarschijnlijk eerder om je ertoe aan te zetten, toch? Die "aanname" durf ik wel aan. Ik heb eens op je berichtengeschiedenis gekeken, daar moet ik zeker veel aannames maken want ik weet zeker niet wat al die puntjes en x-en betekenen. Het punt is, het topic is weg. Misschien stond er iets ongepast maar als de moderators daar een heel topic voor moeten weghalen zonder ons te duiden wat er fout ging vermoed ik dat er wat anders aan de hand is.
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Het is vast een technische kwestie. De moderator vond waarschijnlijk dat het eerste bericht van de dag weg moest. En zit de titel van de dagdraad niet gewoon vast aan dat eerste bericht? Als je het eerste bericht verwijdert, valt dan waarschijnlijk de hele draad die er tot dan toe onder hangt weg. Geen idee. Wat maakt het eigenlijk uit? Het is toch allemaal oppervlakkige nonsens die niet voor de eeuwigheid bewaard hoeft te worden? %s om %s bewerkt door Amalia tikfout
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Moderators kunnen tittels en berichten naar hun zin wijzigen. Aangezien ik het topic gestart heb weet ik nog dat er gewoon de datum in de tittel stond. En het volgende plaats ik nu al een hele tijd in mijn eerste bericht. ___________________________________________________________ Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius __________________________________________________________________ Dus wat is daar verkeerd aan? Dat het allemaal nonsens is, is U beoordeling. %s om %s bewerkt door Claudius Zin was nog niet af.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik uitzonderlijk op een donderdag zelf warm eten gemaakt. Ik had Puree, Kalfslever en veel spinazie. Ik mag eigenlijk van de diëtist geen rood vlees meer eten, dus ook geen kalfslever. Mijn psychiater kennende zal die het daarmee wel eens zijn. Maar ik ga hetgeen wat ik aangekocht heb zeker niet weggooien.
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En daar eet je dan dus de lever van op. Ik zou het niet over mijn hart verkrijgen. karin123 en Rosee reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden