Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞 Goedemorgen iedereen!☕️
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen @Fonny, @Claudius en alle andere frummers, Toch nog een beetje regen gehad gisteren gelukkig, maar veel was het niet. De zon schijnt al voorzichtig, het belooft een mooie dag te worden met in de middag een paar druppen... Straks eerst maar aan de slag in de tuin een uurtje en verder zie ik wel. Maar eerst uiteraard een bakje. Fonny reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gisteren was ik de enige in het gezelschap die niet dronk, een bijzondere ervaring voor mij. Vandaag die truc nog maar een keer herhalen... Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana Spirit en Rosee reageerden hierop 2
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 7 minuten geleden zei Yana: Gisteren was ik de enige in het gezelschap die niet dronk, een bijzondere ervaring voor mij. Vandaag die truc nog maar een keer herhalen... Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana Kunsie
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Ik probeer dat kopiëren en plakken maar dat gaat niet. En ik zou het zo graag kunnen! Nu is het hele rijtje weer weg. Als ik op het woord dagpact ga staan dan word het blauw, dus per woord zou dat wel gaan maar niet het hele rijtje...nou ja er zijn ergere dingen en ik zal er niet door naar de fles grijpen😉 Het is somber buiten maar de berichten zijn aardig dus we wachten het maar af.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana Kunsie Zo, nu sta je er ook zichtbaar op @Kunsie64. Werk jij op je mobieltje of op de laptop?
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Kunsie64 Als je een woord blauw hebt is er links en rechts een blauw 'grijpertje' zichtbaar, daarmee kun je door slepen de selectie uitbreiden als het goed is.
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 34 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana Kunsie
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dank je @Yana! Maar het is nog steeds een geciteerd bericht, maar wel al verbetering!
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb het net even op mijn mobiel geprobeerd, werk zelf meestal op de laptop, maar ook daar kan het hoor. Je gaat op het eerste woord 'staan' dan wordt dat blauw, vervolgens veeg je naar beneden tot eind van wat jij wilt kopieren. Je haalt je vinger van het scherm af en dan krijg je een grijze balk waarin je op 'kopiëren' kunt klikken. Daar klik je dus op. Dan ga je naar jouw nieuwe tekstvak en zet je je vinger in het scherm, wacht tot je de grijze balk met 'plakken' krijgt. Daar klik je dan weer op en .... voila. Ik heb overigens een Samsung mobiel...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Precies, niet voor citeren kiezen maar voor kopiëren. Vergeet ik zelf ook steeds
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana Kunsie
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 1 minuut geleden zei Claudius: Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana Kunsie Dit is het resultaat op mijn mobiel . Dus ook niet juist %s om %s bewerkt door Claudius
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Het is gelukt! Dat zwarte kader komt door @Claudius Dat is zijn schuld
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana Kunsie Kunsie64 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Die hier net boven heb ik gekopieerd met mijn mobiel, dus dan krijg je géén zwart rouwrandje gelukkig... Leuk dat het lukte @Kunsie64. @Claudius, heb je misschien toch op 'citeren' geklikt?? Lieve luitjes, ik ga aan de slag. Maak er een mooie dag van... ... en Kunsie, kom deze kant maar op als het bij jou nog steeds somber is, hier schijnt de zon...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik ga het voorlopig niet meer op mijn mobiel proberen @Yvonne Ik vervuil het topic erdoor. Hier is een stralende zon.
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Bovenstaande uitleg kan misschien ook nog helpen. Succes! Kunsie64 reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Claudius: Ik ga het voorlopig niet meer op mijn mobiel proberen @Yvonne Ik vervuil het topic erdoor. Hier is een stralende zon. Nee joh, gewoon doen. Er zijn hier altijd weer lieve mensen die de boel gevraagd of ongevraagd herstellen, vind dat altijd weer leuk om te zien. Pas zag ik dat iemand mij er per ongeluk had afgegooid en iemand anders zag dat blijkbaar en had me er weer bij gezet Het belangrijkste is dat je erop staat! Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Yana Kunsie IJsvogel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden