Claudius Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april 49 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞
bolletje Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april Goeie morgen Claud, Fonny en de rest. Hoe ga je zondag dan invullen Freekie? Lekker lang op bed liggen? Om de 3 uur ff een uurtje plat? Mij is aangeraden om 12.00uur en 3 uur, een uurtje plat. soms wordt het 2 uur. Als dat bij jou ook is, laat het dan maar lekker gebeuren, je zal zien dat je daarvan erg op knapt. Welterusten 🤗 Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april Goedemorgen frummers, Het mist.. maar de zon piept er al doorheen inmiddels. Eerst maar even een bakje nu.
bumperjim Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april Goeiemorgen Motregentje net voor de hondenclub, dan ruikt straks alles extra lekker 👍🏻👍🏻👍🏻 dan zijn ze niet bij de les maar wel extra blij, das ook wat waard 😜
bumperjim Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april (bewerkt) Vorige week bloed geprikt en mn cholesterol is te hoog. Dan wel niet zo hoog als die van de Stier, maar toch. Ik had op het moment van bloed prikken ruim 2 weken niet hardgelopen want ik was ziek. Ik vraag me af, hoe snel gaat die cholesterol omhoog en omlaag? Als ik deze week 3 keer flink ga hardlopen en ik prik dan weer, is het dan ineens een stuk lager of gaat dat heel langzaam? Het is je bloed dus het is voortdurend in interactie met alles, dus het kan misschien veel sneller gaan dan een bierpens waar je een jaar mee bezig bent om die eraf te lopen. 12 april bewerkt door bumperjim
rapilos Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april Goedemorgen allemaal, Dag vol gepland. boodschappen, veel wassen draaien (gaan twee weken oppassen), tuin, plantjes verpotten., stofzuigen , vogelkooi schoon maken en toilet schrobben Maar wel lekker uit eten vanavond. Heb nog een bon vanwege mijn 70e verjaardag in januari ) 70 !!!, niet te geloven nu ik het zo opschrijf. @bumperjim, cholesterol heeft ook te maken met je voeding he, niet alleen met bewegen. Misschien wat ongezonder gegeten de laatste tijd ?
Yana Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april 1 uur geleden zei bumperjim: Als ik deze week 3 keer flink ga hardlopen en ik prik dan weer, is het dan ineens een stuk lager of gaat dat heel langzaam? Binnen 4 tot 8 weken kun je de veranderingen in je bloed meten zowel in positieve als negatieve zin volgens Chatgpt. Dus dat je twee weken niet hebt hardgelopen zou nog geen significant verschil moeten maken. Ik zou maar gewoon gezond eten en gezond bewegen en genieten van het leven zolang het duurt. bumperjim en karin123 reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april Voel me nog steeds wat ombestemd. Weet even geen raad met mezelf. Heb toch last van een soort heimwee gevoelens. Van de week nog even bij mijn huisje geweest, een bliksembezoek, maar het doet me toch meer, als ik had gedacht. Winkels in de buurt, de metro vlakbij, ik voelde me toen best lekker vrij om te gaan, waar ik wilde. Nu is de dichtbijzijnde, goedkope winkel niet eens op fietsafstand. Weer afhankelijk van mijn vriend, wanneer hij tijd en zin heeft.Ook de dagen, wanneer hij werkt, zijn moeilijk door te komen.Natuurlijk kan ik altijd gaan wandelen met de hond of m'n Ebike pakken,maar de heimwee heb ik verleden jaar, goed weg kunnen stoppen.Nu komt het eruit. Ook gezeur bij zo'n koor, waar ik helemaal niet meer op zit te wachten.Die tijd heb ik allemaal al gehad. Het wordt tijd om eens aan mezelf te denken. Dat gezuip allemaal daar. Mijn vriend is erdoor getriggert, dus ik denk dat we er goed aan doen om te stoppen daar! Op een gegeven moment is het klaar.Er is 1 accordeonist bij, die heel bazig is en achter je rug om met het bestuur kletst. Ik draai er al te lang voor mee en ben dit niet gewend. Bij mijn andere koor, werd ik gewaardeerd, daar dus niet. Heb me meer druk gemaakt, dan goed voor me is. KLAAR ERMEE!
Claudius Geplaatst 12 april Auteur Rapport Geplaatst 12 april Ik had deze middag stoofvlees met puree.
Spirit Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april 1 uur geleden zei Claudius: Ik had deze middag stoofvlees met puree. Dat klinkt heel lekker Claudius, krijg er trek van. Eens even kijken, wat wij gaan eten vanavond. We moeten nog boodschappen doen.Ik mis mijn markt, met de lekkere nootjes en de lekkerbekjes.
Claudius Geplaatst 12 april Auteur Rapport Geplaatst 12 april 16 minuten geleden zei Spirit: Dat klinkt heel lekker Claudius, krijg er trek van. Het was ook lekker. Ik heb genoeg klaargemaakt voor verschillende dagen, morgen ga ik er nog van eten en de rest is voor de diepvries. In de winkel vind je niet snel verpakkingen voor een persoon.
Claudius Geplaatst 12 april Auteur Rapport Geplaatst 12 april (bewerkt) Vergissing 12 april bewerkt door Claudius
Spirit Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april 2 uur geleden zei Claudius: Het was ook lekker. Ik heb genoeg klaargemaakt voor verschillende dagen, morgen ga ik er nog van eten en de rest is voor de diepvries. In de winkel vind je niet snel verpakkingen voor een persoon. Ik ken het, toen ik nog alleen was. Alles is gebaseerd om min 2 personen.Heb je morgen nog wat en de rest in de vriezer. Wij hebben met 2 personen 3 dagen Chinees gegeten.Ik gooi bijna nooit iets weg. Eten weggooien is zonde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden