Claudius Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
lady jane Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april goeiemooiemorgen frummers en vroege vogel Claudius
lady jane Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april onrust hier. 3 dagen met volleyteam op verrassingsweekend. met 12 kakelende vrouwen op stap, mn eigen bedje en stilte missen. met gezelligheid, sporten, wandelen en veel eten denk ik ook. voor het eerst weer in 5 jaar en zonder onze oprichtster en teammoeder. het is goed af en toe uit mn comfortzone te stappen, maar oh wat zie ik er weer tegenop. Zoals vroeger ook al. En het wordt altijd leuk. maar toch...... bolletje reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Ben jij ook niet 1 van die kakelende vrouwen @lady jane? Als je je eenmaal op je gemak voelt? Of zijn ze allemaal van een ander kaliber?
Freekie Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april (bewerkt) Goedemorgen, ik heb op de planning staan, 2 grootste muren sauzen/verven van mijn dochter haar kamer. De 2 kortste muren heb ik afgelopen woensdag gedaan, in de ochtend.. In plaats van 4 muren knalroze, wordt het nu 2 muren een soort van wit, en 2 muren heel zacht roze. En daarna als de kamer klaar is, dan is de planning een andere indeling van bed/kast en dat soort dingen en een 2-persoonsbed in elkaar zetten die ook al gekocht is. Ja mevrouwtje, wordt groot en nog een paar maand en dan gaat ze naar het voorgezet onderwijs, brugpiepertje spelen Maar laat ik nou niet vooruit lopen op de planning.. Eerst uit bed om koffie te maken 11 april bewerkt door Freekie
Fonny Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april 3 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Goedemorgen frummers, Vervelend geslapen, nare dromen weer, maar gelukkig bleken het maar dromen te zijn toen ik wakker werd. Inmiddels heeft de bovenverdieping al een stofzuigerbeurt gehad, lekker vroeg, niet omdat ik daar zo'n zin in had, maar onze oudste kattekop slaapt daar graag overdag (lekker rustig) en zij is doodsbang voor de stofzuiger; 's morgensvroeg gaat ze altijd even naar buiten en dan kan ik mijn gang gaan dus. Mooi, een bakje nu eerst even. Dagpact: Claudius Fonny 🌞 Yvonne
Yvonne Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Ik wens je een heel gezellig weekend @lady jane, gaat zoals altijd gewoon heel leuk worden. Maar ohohoh, wat herkenbaar dat tegen dit soort dingen opkijken, en dat lijkt alleen maar erger te worden naarmate ik ouder word. Leuk @Freekie, wat zal jouw dochter blij zijn met haar vernieuwde kamer...
bolletje Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Goeie morgen iedereen, Fijne dagen Jane. Jou kennende zal het best leuk worden. Rustig aan Freekie dan breekt het lijntje niet. Vandaag maar veel rusten Von. Bijna niet geslapen hiero. Hondje was erg onrustig. Uit bed, naar buiten ff rond kijken maar geen poepje, en dan weer naar binnen en vragen om een snoepje en dan hup weer naar bed. En dat zo ieder half uur. Maar goed, het zal de ouderdom wel zijn, 15 jaar is niet niks.
rapilos Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Goedemorgen allemaal, Heel herkenbaar @lady jane Sterker nog, ik zou denk ik helemaal niet gaan ha,ha (teveel prikkels) Pas een uitnodiging gehad van een neefje dat ging trouwen. Meer dan 100 km. verderop, feest met eventueel overnachting. heb hem een vriendelijk kaartje gestuurd met een cadeaubon erin. Sorry, ben nou eenmaal niet zo,n feest beest Bovendien hebben we tegen die tijd net een jonge pup, die we nog lastig alleen kunnen laten
Claudius Geplaatst 11 april Auteur Rapport Geplaatst 11 april Mijn Femke kon vroeger ook niet een stofzuiger @Yvonne. Als mijn moeder nog leefde en niet in het rusthuis was ging Femke steeds op de schoot van moeder als ik stofzuigde. Andere honden konden er ook niet goed tegen, mijn wolfskeeshond beet naar de stofzuiger en ook naar de grasmachine.
Lika Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Ik wens je een goed weekend @lady jane! Dagje werken hier en even de schoenen van mijn moeder ophalen. De zolen hingen los. Die zijn gelijmd. Gisteren wilde ze meedoen aan een gespreksgroep. Ik met haar mee. Was het alleen op uitnodiging. Kon ze niet meedoen. Helemaal in de war weer terug. Zo zielig. Daarna kwam er wat anders leuks hoor en ze vergeet het wel weer. Maar ik voelde me even echt de moeder van mijn moeder. Mijn kind mocht niet meedoen.
Lonster1 Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april 4 uur geleden zei Yvonne: Inmiddels heeft de bovenverdieping al een stofzuigerbeurt gehad, lekker vroeg, Hier ook, maar dat hebben de bovenburen gedaan. En de buren naast zijn aan het verbouwen. Ik zit al de hele ochtend met mijn noicecancelling koptelefoon op. Ik denk dat het nu tijd is om de verwarming wat lager te zetten, de koptelefoon af en naar buiten te gaan want de zon schijnt. Wandelafspraak afgezegd want ik ben snipverkouden en gammel. Voel me suf en sloom, wat op zich dan wel weer lekker is. Een weekend weg met kakelende kippen? Tsja het ligt er helemaal aan hoe lief die kippen zijn. Als de sfeer goed is, dan dat heel gezellig zijn. Als er ergenis is, krijg je hoofdpijn van het gekakel. En soms komen er mooie eieren uit voort en kan je lekker een omeletje bakken. Drinken die kippen ook alcohol?
Claudius Geplaatst 11 april Auteur Rapport Geplaatst 11 april Ik heb voor morgenmiddag stoofvlees opgezet, dat moet nogal lang opstaan.
Freekie Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Ik lig alweer te bluppen, een verdronken kip kakelt niet meer . De 2 muurtjes waren om 2 uur vanmiddag klaar. Toch nog 3,5 uur mee bezig geweest.. En nu zo gaar als een stoof-kipje... Vooral als je er dan achter komt (hoe verassend ook) dat bijna alle muurtjes nog een keer moeten... Nee dit kipje kakelt niet meer. Vanmiddag onze laatste tamme rat begraven met de kinderen die ik daarvoor even bij ex mocht ophalen. Nou niet met de kinderen, we hebben alleen de rat begraven in een doosje, bij de rest van de familie in de tuin. Hj was van mijn dochter. Ik zei, we nemen eerst even niets nieuws, daar heb ik geen zin in. Een kamer opnieuw sauzen en inrichten en reïntegreren op het werk is eerst wel even voldoende. Dit laatste zei ik dan weer niet hardop.. Maar eigenlijk mogen ze dan best weten.. Ik zit vrij vol, wat @bolletje zegt, zorg dat het lijntje niet breekt.. Morgen een hele dag turn wedstrijd jureren.. Zondag kan ik mee met een tourtocht met de motorclub, maar ik denk dat ik die oversla, omwille van mijzelf.. Ex is eergisteren bevallen van een baby.. Nou, weer een bewogen dag & week
lady jane Geplaatst 11 april Rapport Geplaatst 11 april Hier wel veel gekakel.t is weer vanouds vertrouwd. Met sommigen zijn we nooit uitgepraat. Heel leuk gevolleyd met de Zeeuwse dames en gerouleerd en gemixed onderling, want ja jonger dan mijn jongste. Maar de verschillen vallen weg. Nog fijn 2 dagen hier haha.
bumperjim Geplaatst 12 april Rapport Geplaatst 12 april Ik zie ineens een heel team in klederdracht dat de sterren van de hemel speelt, tot er ineens een dubbeltje op de grond valt, dan zijn ze allemaal afgeleid. Zeeuwse vooroordelen, sorry 🤣
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden