Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Bewolkt vandaag, maar ook niet erg voor een keertje, vanmiddag zou het opklaren.
gisteren uren bezig geweest in de tuin, weer graskantjes gestoken, heel veel water gegeven en mest gestrooid.
Alles ziet er nu heerlijk strak en groen uit.
Zoveel mogelijk doen maar voordat we volgende week naar twee oppasadressen gaan

vanmiddag werken in het winkeltje en straks even fietsen naar dochter die in haar nieuwe huis een nieuwe bank en t.v. heeft
Mijn dag is weer zo om voorspel ik

Geplaatst

Bewolkt en kkkoud.
Ik duik straks de tuin weer in. 

@Lika, wat heerlijk dat jouw moeder het zo naar haar zin heeft... wat een geruststelling... 

Pluim voor jou hoor @Spirit, en ja, je mag best kwaad worden als jouw partner zo de fout in gaat. 
En goed dat je zelf standvastig bent gebleven. Fijn dat je voor 'noodgevallen' jouw flat nog altijd hebt. 

Geplaatst

Inmiddels gaat alles zijn gewone gangetje weer. We hebben erover gepraat, ik ben boos geweest en nu weer verder. Voel me nog wel een beetje opstinaat, maar ook dat gaat vanzelf wel weer over en soms kan je, in zo'n opstinate bui, wel een raak mailtje schrijven.Was voor een persoon, die dat even nodig had :D.

Spirit laat zich door niets en door niemand, uit het veld slaan.

Geplaatst

@Spirit sterk van je! Ik weet nog in een niet al te ver verleden of je twijfelde of je je eigen stek nog moest aanhouden...

Het lijkt erop dat je de juiste beslissing hebt genomen

Geplaatst

Ik zit/lig al een half uur in bad, muziek luisteren, ogen dicht, af en toe appen met zusje. 

Kon nog wel een film aanzetten maar pff dat werd teveel... Misschien straks na het bad NOS journaal nog even opzetten.. Tegenwoordig spijbel ik en ga ik stiekem om half 11 op bed, ipv 11..

Voor mij is de dag al klaar, maar de klok vindt anders... 

Komende 2 week, verhoog ik mijn werk uren naar 3 dagen, 2 uur p/d.. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...