Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik hoorde een geluidje op tv en dacht even dat het mijn Femke was die een geluidje maakte. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: Claudius Fonny 🌞
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen, Ik heb ook heel lang het demente gemekker van mijn kat nog gehoord, of het kraken van de trap als ze naar boven kwam. Afgelopen week een verhuizing en zware verkoudheid achter de rug, geen goede combi. Dit weekend verder met alles wat belangrijk is een vaste plek geven. We hebben het weer getroffen met de buren volgens mij. Drink bijna vier maanden geen alcohol meer, en bijna drie maanden geen cafeïne. Het bevalt heel erg goed. lady jane, bolletje en Spirit reageerden hierop 3
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Claudius: Ik hoorde een geluidje op tv en dacht even dat het mijn Femke was die een geluidje maakte. Dat kan ook heel goed zijn Claudius. Ze laat dan merken dat ze nog steeds bij je is. Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, De laatste mooie dag voorlopig, dus straks lekker weer in de tuin aan de slag. Eerst even een bakje. Fonny reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Zon. Wat fijn is de zon! Mijn moeder is aan haar tweede jeugd begonnen. Grappig. Volop babbels. Ook een slag erger in haar dementie. Rare dingen die ik niet van haar ken. Maar het leukste vind ik te zien dat ze haar draai gaat vinden, grapjes maakt tegen de mensen die ze tegenkomt en dat ze een fijne tafelgenote heeft. Wendy75, Spirit, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers geen zon vandaag hier, maar nog wel fijn weer om naar buiten te gaan. gisteren heerlijk rozig van het strand teruggekomen. @Etty nou gefeliciteerd met je nieuwe thuis joh. Je hebt een zware week achter de rug. Verhuizen ervaar ikzelf an erg stressvol. Maar eenmaal over is het inrichten en uitproberen wel fijn. En goede buren zijn goud waard. Je was al blij met het huis he, dus je gaat je draai er vast vinden. Kalm aan maar doen, zo'n verkoudheid geeft ook wel iets aan w.b. weerstand. Etty reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, @Lika, dat herken ik, dat van je moeder. Toen mijn moeder met dementie in het verpleeghuis kwam, ging ze liedjes op haar mondharmonica spelen, wat ze vroeger in haar jeugd veel deed. Na haar huwelijk nooit meer gedaan (ja, alleen als de zolder een grote schoonmaakbeurt kreeg, en de mond harmonica tevoorschijn kwam ) Ze speelde voor alle bewoners en verpleging, vooral het liedje ; "daar bij die molen " Ze kreeg daarvoor veel aandacht en applaus en genoot daar met volle teugen van (Niet te geloven, mijn altijd zo bescheiden introverte moedertje ) Spirit, lady jane, Yana en 2 anderen reageerden hierop 5
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s @Yvonne Hier nog geen zon gezien wel al enkele druppels
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 uur geleden zei Claudius: Ik hoorde een geluidje op tv en dacht even dat het mijn Femke was die een geluidje maakte. Ach, Claudius, zo herkenbaar.Dit hoort allemaal bij de verwerking.Heb al veel honden en katten weg moeten brengen.Het blijft echt zo verdrietig en voor jou nog zo kort geleden.Je hebt lief en leed gedeeld met jou Femke. Fonny reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goed bezig @Etty Ik drink 1 bakje koffie per dag.Dat is ruim voldoende. Ik heb ook een demente kat gehad.Precies hoe je dat ook beschrijft.Dat schreeuwen ging dag en nacht door.Op het laatst was het alleen nog maar een velletje.Toen heb ik ook de beslissing genomen om haar een spuitje te geven.Alle lapmiddelen en pilletjes deden niets meer.Heb ook heel lang dat gemekker nog gehoord. Etty reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s De operatie bankstel is gelukt. Wat een dag gisteren.Heel het huis op z'n kop, oude hoekbank staat buiten op z'n kant.Geen hond die hem wil hebben, volgens mij.Heb hem op diverse sites gratis aangeboden. De nieuwe zithoek zit heerlijk, dus we kunnen weer lekker bankhangen Vandaag maar even niets op de planning.Vriend is bezig met de hogedrukspuit in de tuin en ik ga straks maar even met de hond lopen. De lucht gaat hier betrekken, we krijgen ander weer. Ga er even een bak muesli ingooien met yoghurt en een banaantje erbij.Best op tijd opgestaan, maar het wordt toch weer gauw laat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden