Claudius Geplaatst gisteren om 04:54 Rapport Geplaatst gisteren om 04:54 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
Etty Geplaatst gisteren om 05:27 Rapport Geplaatst gisteren om 05:27 Goedemorgen, Vandaag weer op de kleindochter passen, wat een feest. Ik moet er niet aan denken om zo'n dag met een flinke kater door te brengen.
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:36 Rapport Geplaatst gisteren om 05:36 (bewerkt) Haha nee, bah, katers zijn afgezworen! Dag 2 zonder socials overleefd. Dat blijkt echt een verslaving te zijn waar helemaal niks achter zit, echt een puur gewoonteding waar je niet eens echt dopamine van krijgt. Het kost geen enkele moeite, het is alleen telkens lichte verbazing als ik automatisch de telefoon oppak en de facebook en insta apps donker gekleurd zie -- downtime heet dat -- oh ja natuurlijk denk ik dan. Ik kijk wel graag dagelijks even op instagram wat de holenbeer beleeft in het dierenasiel in het Leuke Stadje in het zuiden, waar ze sinds kort werkt. Dat kan nu alleen 's avonds dus, duurt 1 minuut, dan doe ik m weer dicht. Geinig, er komt nou ineens vreselijk veel tijd vrij en ook mentale "bandbreedte" voel ik, ik ben alweer helderder in de kop. Nu alleen de koffie nog aanpakken, maar dat koester ik nog een tijdje. gisteren om 05:37 bewerkt door bumperjim
Fonny Geplaatst gisteren om 05:47 Rapport Geplaatst gisteren om 05:47 52 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Fonny 🌞
herman0167 Geplaatst gisteren om 05:53 Rapport Geplaatst gisteren om 05:53 14 minuten geleden zei bumperjim: Dag 2 zonder socials overleefd. Dat blijkt echt een verslaving te zijn waar helemaal niks achter zit dus toch een Digitaal Crackpijpje
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:36 Rapport Geplaatst gisteren om 06:36 Goedemorgen frummers, Geen zon vandaag, halverwege de middag wat regen én een stuk minder koud. Tot zover de weersverwachting voor het noordoosten .... DAGPACT: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Lika reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:44 Rapport Geplaatst gisteren om 06:44 Jee @lady jane, wat moet je geschrokken zijn. En wat heb je weer een mazzel gehad, het had veel slechter kunnen aflopen. Fijn dat je weer boven Jan(e) bent en wat een rijk gevoel moet je hebben gehad na de reactie van jouw zoon.... En dan vergeet ik nog bijna de koffie en thee neer te zetten. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 06:50 Rapport Geplaatst gisteren om 06:50 56 minuten geleden zei herman0167: dus toch een Digitaal Crackpijpje Ja dat dus, maar t blijkt een crack van niks, gek genoeg.
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:55 Rapport Geplaatst gisteren om 06:55 Ik heb alvast wat speciale losse theetjes voor jou erbij gezet @bumperjim... die koffie krijg je met gemak onder de knie jou kennende... bumperjim reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst gisteren om 07:18 Rapport Geplaatst gisteren om 07:18 Goeie morgen allemaal, lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst gisteren om 07:58 Rapport Geplaatst gisteren om 07:58 Goedemorgen allemaal, Jeetje, wat een verhaal van je gisteren @lady jane Ik dacht zo wie zo dat je na een bepaalde leeftijd geen bloed meer mocht geven. En ik moet zeggen dat ik na de eerste keer fout gaan me al afgemeld zou hebben hoor. Zuinig zijn op je lijf zeg ik dan maar. Wel heel lief van je zoon, dat hij zich nu aangemeld heeft. Straks de auto weg brengen voor de APK. Kan het karretje er weer een jaartje tegen lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst gisteren om 08:39 Rapport Geplaatst gisteren om 08:39 Ja ik ben echt weer boven Jan hoor. Niet heel lang geleden was het tot 70 jaar bloed geven, tegenwoordig is dat 80. Maar niet iedereen kan dat zonder problemen blijkbaar. so be it. goeiemooiemorgen trouwens. Spirit, rapilos en bumperjim reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst gisteren om 14:23 Rapport Geplaatst gisteren om 14:23 DAGPACT: Claudius Fonny 🌞 Yvonne Spirit
Spirit Geplaatst gisteren om 14:42 Rapport Geplaatst gisteren om 14:42 Hebben jullie wel eens van kratom gehoord? Het lijkt onschuldig poeder, waar je thee van kan maken. Omdat het hier niet thuishoort heb ik mijn bevindingen op het drugsforum gezet, want het is een drug. Omdat het een nare gewoonte begon te worden zit ik nu dus in de afkickfase en dat is niet mis.Heb me goed ingelezen en deze narigheid hoort allemaal bij de afkick.Maagpijn, diaree, misselijkheid en depressie. Ik zit nu op dag 4, ben coldturkey gestopt.Het lijkt zo onschuldig.Ik dronk het als thee, iedere dag voor het eten. Mijn eten smaakte lekkerder, meer trek in eten, maar wel overdag weinig eten. Zo wilde ik niet verder, want dat is vrij ongezond. Nu zit ik aan de yoghurt, net vanille met beschuit op, maar vreselijk lusteloos. Het hoort erbij, ik weet het. De alcohol heb ik overwonnen, dus moet dit toch pinuts zijn voor mij? Al met al.Nu dus ziek ervan.
Claudius Geplaatst gisteren om 15:42 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 15:42 Waarom ben je het beginnen te nemen?
Spirit Geplaatst gisteren om 16:01 Rapport Geplaatst gisteren om 16:01 13 minuten geleden zei Claudius: Waarom ben je het beginnen te nemen? Toch net als de alcohol, even ontsnappen uit de werkelijkheid.Gezellig zo voor het eten wat thee, even wat babbelen en dan eten. Dus eigenlijk, vervanging van de alcohol en in het begin werkte dat super.Je werd er wat euforisch van, pijnstillend.
Spirit Geplaatst gisteren om 16:05 Rapport Geplaatst gisteren om 16:05 Kijk, er heerst ook griep, dus is het wel een combi, alle misère die ik nu ervaar, maar weet zeker dat het ook met de kratom heeft te maken.
bumperjim Geplaatst gisteren om 16:12 Rapport Geplaatst gisteren om 16:12 Alles wat begint met krat is linke soep 😁
Claudius Geplaatst gisteren om 16:20 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:20 16 minuten geleden zei Spirit: Toch net als de alcohol, even ontsnappen uit de werkelijkheid.Gezellig zo voor het eten wat thee, even wat babbelen en dan eten. Dus eigenlijk, vervanging van de alcohol en in het begin werkte dat super.Je werd er wat euforisch van, pijnstillend. Ja ik probeer ook nog steeds te ontsnappen. Door eender wat, het was bij mij een tijd snoep en dat lost ook al niets op.
Spirit Geplaatst gisteren om 16:46 Rapport Geplaatst gisteren om 16:46 33 minuten geleden zei bumperjim: Alles wat begint met krat is linke soep 😁 Dat is een goeie
Spirit Geplaatst gisteren om 16:55 Rapport Geplaatst gisteren om 16:55 Snoepen heb ik ook gedaan en echt heel veel.Of heel veel ijs, veel teveel wat goed voor je is. Wij kunnen blijkbaar niet ergens normaal van genieten. Er moet altijd TE voor staan. Kleine wandeling gemaakt met de hond, dus even m'n neus buiten gestoken.De kou is idd aan het verdwijnen. Nu aan de gemberthee, van verse gember, weer theamine gekocht bij de apotheek.Banenen schijnen ook goed te zijn voor de maag en Griekse yoghurt. Een kopje bouillon, baking soda, dat ook goed helpt en dan maar goed op dieet de komende dagen. Vet vermijden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden