Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen allemaal,

Ik heb al een tijdje last van moeheid en wat somberheid, dus heb ik me voor vandaag en donderdag de dagbesteding afgemeld, kijken of het helpt.

Heb daar ieder jaar last van en samen met het altijd bezig moeten zijn en de stres, is dat ook een van de rede waardoor ik een herseninfarct gekregen heb, dus moet ik echt rustig aan doen. Heb ook het advies gekregen om niet teveel hooi op m'n vork te nemen. We gaan het proberen. Fijne dag allemaal.

image.jpeg

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Wat een snert weer.
Geen wonder dat mensen depressief worden.
ijskoud, winderig en nat en donker.

Maar even een flinke berg wasgoed weg strijken.
daar knap ik altijd wel van op 😅

Geplaatst

ieder zn meug he Raps. brrrr strijken.
ik denk dat ik toch mijn tegenzin maar overwin en de regen ga trotseren
om n uurtje te gaan zwemmen, daar knap ik vast van op. Maar de drempel is hoog, dat wel.

Geplaatst

Brrrrrr. Ja in je eentje valt dat niet mee. Ik ga eerst een berg afwas wegwerken en vanmiddag met een vriendin aquazumba doen. :lol: 

Ga jij wel wat leuks doen @bolletje om jezelf een beetje op te fleuren?

Het plaatje van een vrouw met een bierfles betekent hopelijk niet dat je bier wilt drinken.

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei Lonster1:

Brrrrrr. Ja in je eentje valt dat niet mee. Ik ga eerst een berg afwas wegwerken en vanmiddag met een vriendin aquazumba doen. :lol: 

Ga jij wel wat leuks doen @bolletje om jezelf een beetje op te fleuren?

Het plaatje van een vrouw met een bierfles betekent hopelijk niet dat je bier wilt drinken.

Nee hoor Lonster geen bier maar energie. Het was een filmpje, ze veranderde na een slok ineen jonge vrouw met een strak velletje hahah. Ik heb gerust na een nacht van bijna 11 uur.  Geen strak velletje maar voel me wel iets beter.

bewerkt door bolletje
Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei bolletje:

Nee hoor Lonster geen bier maar energie.

@bolletje, Ik zag alleen een oudere vrouw met een groene fles.
Wat daar inzat wist ik niet, er stond in ieder geval geen biermerk op.

@Lonster1

ps die vrouw deed mij wel denken aan mijn buurman (54), die is wel wat magerder.

bewerkt door Roberto
Geplaatst

O, lieve @bolletje, ik schrok me wild van dat plaatje.Ik zag er, een aan lager wal geraakte alcoholiste in.

Kop op meis, we hebben allemaal wel eens van dat soort dagen.

Het boek van Evi Hanssen, sinds ik niet meer drink, is inmiddels binnen en "het grote deprie, doe boek" is ook binnen.

2 hele leuke boeken.

Echte aanraders.

Geplaatst

Het is eigenlijk een heel raar plaatje. De mevrouw houdt het rare flesje vast met haar 5 (!) vingers, maar zonder duim en ze heeft ook geen tenen aan de ene voet en de andere lijkt meer op een klompje. Nou goed, ik zie nog liever de koffie-plaatjes! 

Bedankt voor de boekentip Spirit, ik ben die van Evi ook aan het lezen nu

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...