Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wijs besluit van jullie kinderen om geen kinderen te nemen!

Rijbewijs halen vaak ook gratis! Ligt aan de gemeente waar je woont.

Image

Plus dit:

Gratis huis, gratis inrichting, gratis zorg, gratis uitkering!

Leuker kunnen wij het niet maken!

Geplaatst
8 minuten geleden zei lady jane:

zou je er met een willen ruilen?

Ik wou net zeggen, als je eerst onderweg 3 keer beroofd en 6 keer verkracht bent en je halve gezin van de boot gevallen en verzopen, is een gratis rijbewijs ook maar een troostprijsje

Geplaatst
9 uur geleden zei Yana:

Er zijn ook gewoon teveel mensen, dan denk ik ook regelmatig 🤩

Het spijt me dat ik die opmerking geplaatst heb, het lijkt hier inmiddels facebook wel.

Ik gun iedereen een fijn, warm plekje onder de zon, mensen en dieren. Iedereen.

Geplaatst
14 minuten geleden zei bumperjim:

Zo is t maar net, maar ik denk dat wij emigranten dat misschien beter begrijpen dan de mensen die altijd in eigen land zijn gebleven 😜

Heb jij een gratis huis gekregen? 

Ik zie wel geen enkel bewijs van al die gratis toestanden. 

Geplaatst
2 uur geleden zei bumperjim:

Ik wou net zeggen, als je eerst onderweg 3 keer beroofd en 6 keer verkracht bent en je halve gezin van de boot gevallen en verzopen, is een gratis rijbewijs ook maar een troostprijsje

Dat zijn leugens!

Ze gooien niet voor niets hun paspoort weg.

En waarom vaak crimineel gedrag? Waarom niet blij om hier te zijn? Altijd gezeik met die gasten.

Geplaatst
2 uur geleden zei bumperjim:

Zo is t maar net, maar ik denk dat wij emigranten dat misschien beter begrijpen dan de mensen die altijd in eigen land zijn gebleven 😜

Jullie gedragen je en dat is een heel ander verhaal. Nederlanders passen zich meestal wel aan, zoals het hoort!

En veel mensen zijn te bang om te zeggen wat ze werkelijk denken!

Geplaatst

Waar ik woon zijn de statushouders bij enkel jonge mannen, ze rijden stuk voor stuk op een fatbike, al rijdend met een telefoons een peuk (joint?) in hun hand. Hebben totaal de schijt aan je, spugen voor je voeten, rijden zonder helm en door het rode licht en geven je nog een grote bek toe. Ja, ik erger me daar kapot aan. Het aantal geweldsdelicten en woninginbraken neemt toe (gekleurde mannen lees je dan). Totaal geen dankbaarheid, integendeel. Wij betalen voor ze en flink ook. Hier in huis werken we allemaal meer dan fulltime en we houden echt niet zoveel over dat we flink en ruim kunnen wonen. Mijn kinderen zijn ook volwassen en kunnen gewoonweg niet uit huis gaan. Ik ben daar wel helemaal spuugzet van.

Geplaatst
4 minuten geleden zei karin123:

Jullie gedragen je en dat is een heel ander verhaal. Nederlanders passen zich meestal wel aan, zoals het hoort!

En veel mensen zijn te bang om te zeggen wat ze werkelijk denken!

Als je er wat van zegt dan krijg je een mes tussen je ribben. Nee bedankt!

Geplaatst
2 uur geleden zei Yana:

Het spijt me dat ik die opmerking geplaatst heb, het lijkt hier inmiddels facebook wel.

Ik gun iedereen een fijn, warm plekje onder de zon, mensen en dieren. Iedereen.

Als je je gedraagt wel ja. Natuurlijk! Maar degene die dat niet doen mogen van mij zo weer weg, liever gisteren dan vandaag.

Geplaatst (bewerkt)

Wendy en Karin, jullie mening is ondertussen wel duidelijk, maar is op dit forum totaal niet relevant. Nou weet ik wel dat het op de dagdraad overal over mag gaan, maar toch zou ik het prettiger vinden als we allemaal onze fanatieke politieke mening voor onszelf zouden houden. Persoonlijk heb ik er totaal geen behoefte aan om toch wel regelmatig met jullie zeer uitgesproken mening geconfronteerd te worden. 

bewerkt door Moeps
Geplaatst

Vluchtelingenwerk Nederland vragen of een vluchteling alles cadeau krijgt is natuurlijk een gevalletje de slager vragen zijn eigen vlees te keuren.

Feit blijft dat Nederland voor een vluchteling een financieel luilekkerland is vergeleken met de omstandigheden "thuis". En dat te meer voor die jochies uit Noord-Afrika die de boel hier komen verzieken voor de rest.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...