natascha Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hoi allemaal, ik ben Natascha en van 16 december 2024 tot 22 december 2024 in detox gezeten ( 2e keer alleen eerste keer bij Solutions en 2e keer bij Tactus) voor mijn alcoholverslaving. Ik heb gisteren intake gehad voor behandel traject en dat zal waarschijnlijk trauma behandeling worden, binnen nu en 2 weken krijg ik bericht voor uitnodiging voor dat traject. Ik ben inmiddels 51 jaar en nu plus minus 3 jaar verslaafd voornamelijk om dat veel trauma's naar boven kwamen en de confrontatie van de herbeleving niet aan kan meer en meer gaan drinken, lees elke dag 2 tot 3 flessen wijn. Tot nu toe nog steeds nuchter en heb daarbij hulp van Campral ( zuchtremmer) . Ik ben ook gaan schrijven en mijn doel is dat ik het als een boek kan gaan uitgeven. Liefs Natascha bumperjim en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Welkom @natascha Je bent goed bezig! Succes! natascha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hoi Natascha, welkom! Je zult je lichamelijke wel beter voelen nu je niet meer drinkt hoop ik. Wees maar blij met jezelf en ga lekker zo door. Mogen we alvast een stukje lezen uit je boek? natascha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Welkom. En je bent goed bezig. natascha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s welkom @natascha dit is een mooi plekje om een adb-dagboek te starten. Een extra stok achter de deur, en zo genieten wij ook mee. succes! natascha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Welkom Natascha. Het klinkt helder; gaan drinken uit psychische nood. Nu clean en hopelijk kun je binnenkort van start met een goede therapie. Ik neem aan dat dit ook de voorwaarde was om de therapie te starten. Dat is vaak het moeilijke voor velen; alcohol of drugsverslaafd vanwege trauma, maar pas een behandeling kunnen krijgen als je afgekickt bent. Ik ken er wel een paar die deze volgorde niet volhouden. Merk je al voordelen van het niet-drinken? natascha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
natascha Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s @Lonster1 dankjewel voor je bericht en ja het is heel belangrijk om clean te zijn om trauma te verwerken, anders gaat het verwerken zeker niet helpen. Hup de bron aanpakken en dat zal ook confronterend zijn en worden maar elke dag je pijn weg drinken is zeker geen optie meer dan blijf je in je pijn, verdriet en wellicht zelfmedelijden door emoties wat drank omhoog brengt. Ik merk zeker al voordelen van niet drinken ik ben actiever voel mij weer in contact met mijn eigen ik staan en kan mij volledig focussen op de doelen die ik heb. Plus ik vind mijzelf ook leuker zonder drank☺️ Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
natascha Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s @Yana ik voel mij 100% beter, actiever meer zin om dingen aan te pakken of te gaan doen, en mijzelf acceptatie is weer terug het in contact zijn met mijn eigen authentieke ik🥰 Ik wil best wat ik al geschreven heb plaatsen. Er werd mij al zo vaak gezegd ga het van je afschrijven, ik ben begonnen in mijn 2e detox om dit te gaan doen en hoop uiteindelijk anderen ook te kunnen inspireren en mensen die onwetend zijn dat verslaving een ziekte is misschien hun ogen te openen en niet te oordelen. ik zou graag wat ik al heb geschreven willen delen maar helaas ik heb het nog in word staan en pdf gaat ook niet om bij te voegen, mijn man heeft er meer verstand van, die kan er straks wel en jpeg bestand van maken denk ik😜 Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Wat je in word geschreven hebt kun je hier toch prima plaatsen? Goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
natascha Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s @Claudius schijnbaar niet want ik kan het niet als bijlage plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 20 minuten geleden zei natascha: @Claudius schijnbaar niet want ik kan het niet als bijlage plaatsen Kopier en plak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
natascha Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden @Claudius het zijn inmiddels iets van 63 pagina's 😅 blaas ik hier het hele form mee op 🤣 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden 17 minuten geleden zei natascha: @Claudius het zijn inmiddels iets van 63 pagina's 😅 blaas ik hier het hele form mee op 🤣 Ja ik denk niet dat het de bedoeling van het forum is om hier een heel roman neer te plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 uur geleden Rapport Share Geplaatst 20 uur geleden 1 uur geleden zei natascha: @Claudius het zijn inmiddels iets van 63 pagina's 😅 blaas ik hier het hele form mee op 🤣 Gewoon doen joh!!! 🤪 Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden