Rosee Geplaatst 19 uur geleden Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden Genoeg bolletjes voor iedereen lady jane en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 8 uur geleden zei Maja: Ik sluit ook aan! ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Maja Kunsie bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden En ik ga ook eens mee op de arrearreslee! Vandaag dag 49 niet gedronken dus dat moet lukken. Kan iemand aub het rijtje weer netjes maken want dat lukt mij helaas niet bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Maja Kunsie Lang geleden @Kunsie64. Goed je weer eens te zien hier. bolletje en Kunsie64 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JamesM Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Maja Kunsie JamesM bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden karin123, Bob en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Dit heb ik al geregeld mensen, en er kunnen nog veeeel meer mensen mee op de arreslee. Ik ben al heel blij met dit aantal hoor, maar als je je nog niet hebt aangesloten niet denken "zal ik er ééntje proberen, dat moet toch lukken?" Misschien wel hoor maar de volgende dag "Zal ik het weer proberen, gisteren is het toch ook gelukt? Of ik heb het toch al een tijdje niet gedronken" en voor je het weet zit je weer aan de drank. MEESTAL WORDT HET DRINKEN VEEL EN VEEL ERGER DAN VOORHEEN. Ik heb het al zo vaak meegemaakt hier. Dus kom a.u.b. lekker bij ons. En voor de rest, kanjers hebben jullie de koffers al gepakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Oooooooh een slee met huskeys!! Daar heb ik altijd al ingewild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei Rosee: Oooooooh een slee met huskeys!! Daar heb ik altijd al ingewild. Zijn dat geen wolfskeeshonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 7 minuten geleden zei Claudius: Zijn dat geen wolfskeeshonden? Maakt niet uit wat het zijn, ik wil mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 3 uur geleden zei JamesM: ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Maja Kunsie JamesM Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Meestal zijn het Malamuts of inderdaad huskys. Wolfshonden luisteren slecht maar zijn wel erg lief. Ik heb een kennis die er twee heeft. Als ze los lopen lijkt het net of ze zweven, zo mooi. Rosee en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Oooooh wat een prachtig dier Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Ja dat zijn prachtige honden Rosee schouderhoogte 90 cm. en loeisterk. Iemand die bij mij achter woonde had er twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Maja Kunsie JamesM Reboot Ik wil ook graag mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Sorry Jannigje, had het niet in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 32 minuten geleden Woei, een hondenslee 😀 Dat heb je mooi geregeld @bolletje. Staan die voor onze eigen arreslee in plaats van rendieren, of is het een excursie tijdens de trip? Alleen, zouden die honden misschien ook een klein broekje kunnen gaan dragen? Anders heb je de hele weg zo'n onkuis uitzicht in hun geheime opening. Bovendien is het In Groenland best koud denk ik. Ik heb mijn mutsje in elk geval al klaargezet: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 15 minuten geleden 16 minuten geleden zei Oskar: Woei, een hondenslee 😀 Dat heb je mooi geregeld @bolletje. Staan die voor onze eigen arreslee in plaats van rendieren, of is het een excursie tijdens de trip? Alleen, zouden die honden misschien ook een klein broekje kunnen gaan dragen? Anders heb je de hele weg zo'n onkuis uitzicht in hun geheime opening. Bovendien is het In Groenland best koud denk ik. Ik heb mijn mutsje in elk geval al klaargezet: 😉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden