Claudius Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november Femke maakte mij wakker. Ze zit weer in een verwarde klaagmodus en dan heeft direct weer proberen te slapen geen enkel nut. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november Goedemorgen Claudius🌞☕️ Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november Goedemorgen. @Oskarsluit je aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november Goedemorgen frummers, Buiten is het koud, een beetje grijs maar toch zo mooi warm gekleurd door alle bladeren die gevallen zijn of nog net aan de boom hangen... Binnen liggen de dieren alweer te slapen na hun lekkertjes naar binnen te hebben gewerkt. Alleen Truus, onze zeurpiet zit naast mij op de tafel in de hoop toch nog wat extra te krijgen.... Tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemiddag, klaar om sint Maarten snoep te kopen en daarna naar de verjaardag van mijn mams, ze is van '58 dus morgen wordt ze 66 jaar. 11 november, 66e dag dat mijn moeder jarig wezen mag. Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s @Freekie Van welke streek ben jij? Want overal houden ze niet sint Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Wij hebben een gat in de dag geslapen.Niet erg, we hadden niets te verletten.Nu is het gewoon alweer donker.Kan nog steeds slecht wennen aan het donkere novemberweer.Straks weer Sinterklaas en kerst, maar dit jaar lekker niet alleen, maar samen.We gaan niets bijzonders doen en houden het klein.Over het huis versieren zijn we nog niet uit.Hou zelf niet zo van een vol huis vol met kerstspullen.Mijn vriend ook niet zo gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hi even dag zeggen en wat geschreven op mijn eigen draadje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s @Claudius ik woon in de hoofdstad van Drenthe daar waar ze graag motorrijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden