Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 september 2024


Claudius

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen @Claudius en overige frummers 

Heb in mijn portaal kunnen kijken voor de uitslagen. De grote tumor in de longen is van 6.4 naar 4.6. En de overige tumoren en uitzaaiingen zijn ook gekrompen.  Hoe verder hoor ik 18 september wel. Voor nu best tevreden met het resultaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen @Claudius en overige frummers 

Heb in mijn portaal kunnen kijken voor de uitslagen. De grote tumor in de longen is van 6.4 naar 4.6. En de overige tumoren en uitzaaiingen zijn ook gekrompen.  Hoe verder hoor ik 18 september wel. Voor nu best tevreden met het resultaat. 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet geweldig nieuws! 
ik weet het gevoel nog toen mijn lief ook geweldige uitslagen kreeg na de inuumtherapie. Dat was echt zooo fijn! Geeft weer kracht!
 

nu even mijn eigen zorgen, na mijn stoppen met drank staat mijn ‘vreetknop’ weer aan. Dit jaar eigenlijk weinig terugvallen gehad maar daar komt mijn eerdere verslaving om de hoek. Want eerder was ik echt eetverslaafd. Tot mijn schrik ben ik sinds januari 10 kilo aangekomen.

eerder had ik het motto ‘alles beter dan zuipen’ maar nu ben ik wel bezorgd. Als dit zo doorgaat zit ik met een paar jaar weer op 140 kilo (ik ben toen 65 kilo afgevallen)

Pfffff het is altijd wat!!!

 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Eerst @ikkanhet feliciteren.
Wat fijn joh, dat de tumor zo,n stuk geslonken is.
Dat geeft de burger moed he 😊

Tja, @Dune, ik herken het wel een beetje hoor dat vele eten om te compenseren.
tot ik er achter kwam, dat je het ene met het andere verruilde en daar ook weer ongelukkig van werd.
Het gaat nu heel goed, eet gezond, maar spring tijdens een vakantie wel eens uit de band om vervolgens meteen de touwtjes weer aan te trekken bij thuiskomst.
Blijf nu keurig op gewicht
Dat kan jij ook hoor !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ikkanhet:

Goeiemorgen @Claudius en overige frummers 

Heb in mijn portaal kunnen kijken voor de uitslagen. De grote tumor in de longen is van 6.4 naar 4.6. En de overige tumoren en uitzaaiingen zijn ook gekrompen.  Hoe verder hoor ik 18 september wel. Voor nu best tevreden met het resultaat. 

Goedemorgen ikkanhet

Fijn dat je zo positief bent met het resultaat dat zal je zeker verder ondersteunen om je weg te vervolgen om deze strijd tot een posief einde te brengen, persoonlijk vind ik het fijn om te lezen dat je progressie boekt.

Jac

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilosen @Duneik had in september vorig jaar alcohol ingeruild voor blowen... Daarna afgelopen februari blowen en roken ingeruild voor nicotine tabletten... En daarna sinds een week nu nicotine tabletten ingeruild voor normale kauwgum. Het is nu 1 jaar geleden dat ik ben gestopt met drinken met 1 terugval rond mijn verjaardag.. Een goed half jaar ook niet meer geblowd met 1 terugval in mijn zomervakantie periode van anderhalve week..

1 terugval= teveel maar ik moet liever zijn voor mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Freekie:

@rapilosen @Duneik had in september vorig jaar alcohol ingeruild voor blowen... Daarna afgelopen februari blowen en roken ingeruild voor nicotine tabletten... En daarna sinds een week nu nicotine tabletten ingeruild voor normale kauwgum. Het is nu 1 jaar geleden dat ik ben gestopt met drinken met 1 terugval rond mijn verjaardag.. Een goed half jaar ook niet meer geblowd met 1 terugval in mijn zomervakantie periode van anderhalve week..

1 terugval= teveel maar ik moet liever zijn voor mezelf

💪

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...