Claudius Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Goedemorgen allemaal dagpact claudius Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Goeiemorgen @Claudius en overige frummers Heb in mijn portaal kunnen kijken voor de uitslagen. De grote tumor in de longen is van 6.4 naar 4.6. En de overige tumoren en uitzaaiingen zijn ook gekrompen. Hoe verder hoor ik 18 september wel. Voor nu best tevreden met het resultaat. Hadocque, rapilos, bolletje en 8 anderen reageerden hierop 9 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 september Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september @ikkanhet Ik ben blij voor U. ikkanhet en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Wat fijn @ikkanhet! ikkanhet en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 september Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september Ik heb heel wat geschreven in mijn wie is wie. Ik bel ook vandaag naar mijn huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Goeie morgen, Wat fijn voor je ikkanhet, je verdiend het meis. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Claudius en overige frummers Heb in mijn portaal kunnen kijken voor de uitslagen. De grote tumor in de longen is van 6.4 naar 4.6. En de overige tumoren en uitzaaiingen zijn ook gekrompen. Hoe verder hoor ik 18 september wel. Voor nu best tevreden met het resultaat. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september goeiemooiemorgen frummers leve de krimp @ikkanhet, het kan niet snel genoeg gaan bij jou.fijn ikkanhet en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september 2 uur geleden zei Claudius: Goedemorgen allemaal dagpact claudius Fonny🌞 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Goedemorgen allemaal, weer nalmefeen geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Goedemorgen frummers, Wat een mooi nieuws @ikkanhet, jeetje ja, wat zul je je opgelucht hebben gevoeld toen je de uitslagen las, fijn meis. En dan is het alweer vrijdag..... Een bakje om de dag te beginnen maar. ikkanhet en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september (bewerkt) @ikkanhet geweldig nieuws! ik weet het gevoel nog toen mijn lief ook geweldige uitslagen kreeg na de inuumtherapie. Dat was echt zooo fijn! Geeft weer kracht! nu even mijn eigen zorgen, na mijn stoppen met drank staat mijn ‘vreetknop’ weer aan. Dit jaar eigenlijk weinig terugvallen gehad maar daar komt mijn eerdere verslaving om de hoek. Want eerder was ik echt eetverslaafd. Tot mijn schrik ben ik sinds januari 10 kilo aangekomen. eerder had ik het motto ‘alles beter dan zuipen’ maar nu ben ik wel bezorgd. Als dit zo doorgaat zit ik met een paar jaar weer op 140 kilo (ik ben toen 65 kilo afgevallen) Pfffff het is altijd wat!!! 13 september bewerkt door Dune ikkanhet en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Top @ikkanhet! Ik vind het heeeeel fijn voor jou! Fonny, ikkanhet en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september Goedemorgen allemaal, Eerst @ikkanhet feliciteren. Wat fijn joh, dat de tumor zo,n stuk geslonken is. Dat geeft de burger moed he 😊 Tja, @Dune, ik herken het wel een beetje hoor dat vele eten om te compenseren. tot ik er achter kwam, dat je het ene met het andere verruilde en daar ook weer ongelukkig van werd. Het gaat nu heel goed, eet gezond, maar spring tijdens een vakantie wel eens uit de band om vervolgens meteen de touwtjes weer aan te trekken bij thuiskomst. Blijf nu keurig op gewicht Dat kan jij ook hoor ! Fonny en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 september Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september Afspraak met de huisarts is gemaakt voor deze namiddag Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september 4 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Claudius en overige frummers Heb in mijn portaal kunnen kijken voor de uitslagen. De grote tumor in de longen is van 6.4 naar 4.6. En de overige tumoren en uitzaaiingen zijn ook gekrompen. Hoe verder hoor ik 18 september wel. Voor nu best tevreden met het resultaat. Goedemorgen ikkanhet Fijn dat je zo positief bent met het resultaat dat zal je zeker verder ondersteunen om je weg te vervolgen om deze strijd tot een posief einde te brengen, persoonlijk vind ik het fijn om te lezen dat je progressie boekt. Jac Fonny en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september @rapilosen @Duneik had in september vorig jaar alcohol ingeruild voor blowen... Daarna afgelopen februari blowen en roken ingeruild voor nicotine tabletten... En daarna sinds een week nu nicotine tabletten ingeruild voor normale kauwgum. Het is nu 1 jaar geleden dat ik ben gestopt met drinken met 1 terugval rond mijn verjaardag.. Een goed half jaar ook niet meer geblowd met 1 terugval in mijn zomervakantie periode van anderhalve week.. 1 terugval= teveel maar ik moet liever zijn voor mezelf Fonny, rapilos en Ayla89 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 september Rapport Share Geplaatst 13 september 2 uur geleden zei Freekie: @rapilosen @Duneik had in september vorig jaar alcohol ingeruild voor blowen... Daarna afgelopen februari blowen en roken ingeruild voor nicotine tabletten... En daarna sinds een week nu nicotine tabletten ingeruild voor normale kauwgum. Het is nu 1 jaar geleden dat ik ben gestopt met drinken met 1 terugval rond mijn verjaardag.. Een goed half jaar ook niet meer geblowd met 1 terugval in mijn zomervakantie periode van anderhalve week.. 1 terugval= teveel maar ik moet liever zijn voor mezelf 💪 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden