Spring naar bijdragen

Donderdag 5 september 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Dag 10 gaat starten vandaag, met vlagen wel wat moeite. Soms ook erg ongeduldig en chagrijnig. Veel pijn in mijn lichaam (tja, dan mis ik de verdoving).

Ik heb nu wel meer overzicht. Ik ben een cadeau aan het regelen voor vrienden (naast m’n drukke werkweek en verjaardag dochter, doktersbezoek zoon enz.), waarvan groot feest zaterdag. Ik wil er niet teveel aan denken, maar het wordt één groot zuipfestijn. Gelukkig in ons eigen dorp, dus als het is afgelopen rond 00:30 uur, lekker lopen naar huis en niet door naar de shoarmatent. Smoes is dat we mijn dochter haar verjaardag zondag vieren.

Kantoordag vandaag!
Fijne dag iedereen 🍀

Doe je mee @Claudius
Zet ‘m op @Zbb, een spannende periode voor jou.

Dagpact:

Alesto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koetmurning madame und monsieur. Tiet veur een aanvulling op het dagpact.

Toch blij dat ik gisteren even een moment voor mezelf had, ook al voelde het juist omgekeerd... Gister middag met mijn zoontje een nieuwe kledingkast in elkaar gezet voor zijn slaapkamer. 

We hadden niet verwacht dat we hem af zouden krijgen 

Hesjtek blijer dan verwacht

Dagpact:

Alesto

Claudius

Fonny🌞

Dune
Maja

@Zbb: toitoitoi💪🍀

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zet hem op @Zbb en heb je behoefte om te chatten, ik ben er voor je met een luisterend oor!

Het is voor mij nog heel onwerkelijk allemaal en het verdriet zit nog hoog.Heb ik ook dit weekend de havendagen, waar ik enorm tegenop zie.Kom daar dan iedereen weer tegen.Gezicht weer in de plooi houden.We gaan een paar dagen naar mijn huis, omdat dat qua afstand het makkelijkste is.

Zit met spanningsbuikpijn en een grote knoop in mijn maag, maar ben gelukkig niet alleen meer met mijn verdriet.Dat scheelt enorm.

We zullen wel blij zijn als het zondagavond is.Daarna lekker filmjes kijken van de optredens en alles de revue laten passeren.Ik ga ervoor, ondanks mijn verdriet.Het gaat vast leuk worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow lastig 

ja die ervaring heb ik ook tijdens opnames 

dat veel dingen langs mekaar heen lopen 

hier gingen gelijk al twee modules niet door op me eerste dag. 
 

maargoed,ik kan wel me studie volgen waar ik bang voor was van niet wegens miscommunicatie dus dat was dan weer een meevaller. 
 

verder is de groep wel oke

na een of twee weken zou ik doorstromen naar een andere afdeling 

We moeten het maar ondergaan allemaal,uiteindelijk zullen we er niet slechter van worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...