Claudius Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Ik heb over mijn hondje gedroomd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alesto Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Goedemorgen, Dag 10 gaat starten vandaag, met vlagen wel wat moeite. Soms ook erg ongeduldig en chagrijnig. Veel pijn in mijn lichaam (tja, dan mis ik de verdoving). Ik heb nu wel meer overzicht. Ik ben een cadeau aan het regelen voor vrienden (naast m’n drukke werkweek en verjaardag dochter, doktersbezoek zoon enz.), waarvan groot feest zaterdag. Ik wil er niet teveel aan denken, maar het wordt één groot zuipfestijn. Gelukkig in ons eigen dorp, dus als het is afgelopen rond 00:30 uur, lekker lopen naar huis en niet door naar de shoarmatent. Smoes is dat we mijn dochter haar verjaardag zondag vieren. Kantoordag vandaag! Fijne dag iedereen 🍀 Doe je mee @Claudius Zet ‘m op @Zbb, een spannende periode voor jou. Dagpact: Alesto Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 september Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september @alesto Ja hoor Dagpact: Alesto Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen maar even. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september 1 uur geleden zei Claudius: @alesto Ja hoor Dagpact: Alesto Claudius Fonny🌞 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september (bewerkt) Goedemorgen Dagpact: Alesto Claudius Fonny🌞 Dune @Zbb heeeeel veel succes jij!!!!! Je kan het! ❤️ 5 september bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Goedemorgen. Vanavond naar een verplichte werkborrel. Eindigt vaak in drankgelag. Maar ik drink alleen frisdrank en sta morgen weer helder op. Dagpact: Alesto Claudius Fonny🌞 Dune Maja @Zbb: toitoitoi💪🍀 Fonny en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Koetmurning madame und monsieur. Tiet veur een aanvulling op het dagpact. Toch blij dat ik gisteren even een moment voor mezelf had, ook al voelde het juist omgekeerd... Gister middag met mijn zoontje een nieuwe kledingkast in elkaar gezet voor zijn slaapkamer. We hadden niet verwacht dat we hem af zouden krijgen Hesjtek blijer dan verwacht Dagpact: Alesto Claudius Fonny🌞 Dune Maja @Zbb: toitoitoi💪🍀 Freekie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Dankjewel allemaal ik ben sinds 10:00 uur in de kliniek. Ayla89, lady jane en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elonwyn Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Succes, @Zbb🌹 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Heel veel succes @Zbb!!! Hier gaat het zo stabiel dat ik maar eens naar een weekpact ga verkassen als dat er al is. @Claudius, hondje is blijkbaar nog op een andere manier bij je!! Mooie dag verder allemaal. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september 2 uur geleden zei Zbb: Dankjewel allemaal ik ben sinds 10:00 uur in de kliniek. SUCCES!! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Zet hem op @Zbb en heb je behoefte om te chatten, ik ben er voor je met een luisterend oor! Het is voor mij nog heel onwerkelijk allemaal en het verdriet zit nog hoog.Heb ik ook dit weekend de havendagen, waar ik enorm tegenop zie.Kom daar dan iedereen weer tegen.Gezicht weer in de plooi houden.We gaan een paar dagen naar mijn huis, omdat dat qua afstand het makkelijkste is. Zit met spanningsbuikpijn en een grote knoop in mijn maag, maar ben gelukkig niet alleen meer met mijn verdriet.Dat scheelt enorm. We zullen wel blij zijn als het zondagavond is.Daarna lekker filmjes kijken van de optredens en alles de revue laten passeren.Ik ga ervoor, ondanks mijn verdriet.Het gaat vast leuk worden. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Komt goed Fonny en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 september Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 6 uur geleden zei Zbb: Dankjewel allemaal ik ben sinds 10:00 uur in de kliniek. Veel geluk. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Dankjewel @Claudius tot nu toe valt het mee voor de eerste dag hoe gaat ie bij jou daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 september Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 1 uur geleden zei Zbb: Dankjewel @Claudius tot nu toe valt het mee voor de eerste dag hoe gaat ie bij jou daar Rommelig, de verpleging weet het blijkbaar ook niet altijd welke psyhater ik mag aanspreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 september Rapport Share Geplaatst 5 september Ow lastig ja die ervaring heb ik ook tijdens opnames dat veel dingen langs mekaar heen lopen hier gingen gelijk al twee modules niet door op me eerste dag. maargoed,ik kan wel me studie volgen waar ik bang voor was van niet wegens miscommunicatie dus dat was dan weer een meevaller. verder is de groep wel oke na een of twee weken zou ik doorstromen naar een andere afdeling We moeten het maar ondergaan allemaal,uiteindelijk zullen we er niet slechter van worden. Fonny, Maja, Ayla89 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden