Spring naar bijdragen

Maandag 26 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers,
Het begin van wéér een warme zomerdag. 
En het begin van het nieuwe schooljaar voor de kinderen in het midden van het land. 
Natuurlijk beginnen we de dag met een bakje, de dieren hebben hun natje en droogje gehad, nu zijn wij aan de beurt. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-8-2024 om 09:52 zei Rosee:

Hoi hoi, ik ben een weekje weggeweest in m'n eentje op een waddeneiland, al eerder gedaan en het bevalt zo goed. 

Wat heerlijk Rosee, dat heb je dubbel en dwars verdiend... Ik hoop dat de verjaardag van jouw zoon ook gezellig is verlopen. 

Op 23-8-2024 om 18:13 zei ikkanhet:

Het gaat @Yvonne merk toch dat het na elke chemo een beetje moeilijker wordt met ziek zijn enzo

Ja, dat hoor ik van meer mensen, ellendig hoor. Was dit nou jouw laatste chemobehandeling? 
En wanneer dan het vervolgonderzoek en -gesprek? 

Op 22-8-2024 om 17:24 zei Spirit:

.....Mijn hond is ziek. Ze wordt erg mager en eet mondjesmaat.
De blik in haar ogen, gaat dwars door mijn ziel. Morgen gaan we naar de dierenarts.

Hoe was het bij de dierenarts Spirit? 
En is jouw zoon inmiddels weer wat opgeknapt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Zo nu en dan wel meegelezen hier, maar deze slapjanus heeft er weer ontzettend met de pet naar gegooid 😔. Vandaag pak ik de draad weer op. We zaten in een all-in resort, mijn vriend en ik vonden de drankjes verschrikkelijk en we probeerden alles uit, om maar geen brandend maagzuur te krijgen. Thuis smaakte de rosé ook niet meer, wat was ik chagrijnig dat mijn merk niet meer verkrijgbaar was! Wat een moeite doen, om maar te drinken. Ik ben ontzettend gegroeid en ik voel me gewoon slecht. Mijn huis is een chaos. Jaren heb ik weggegooid op deze manier. Ik weet dat een alcoholvrij leven alleen is weggelegd voor mij. Ik ga er weer voor en over twee weken gelijk een feest van mijn beste vriendin. Daar heb ik trouwens niet veel moeite mee, aangezien ik met name een thuisdrinker ben. We gaan weer met frisse moed aan de slag.

Wat zijn velen van jullie toch goed bezig, echt fantastisch.

Fijne dag, Alesto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve Frummers,

@alesto goed dat je weer van de partij bent, slapjanus, loser, dom en weet ik hoe we ons zelf allemaal noemen… dat zouden we niet moeten doen, immers dat we hier komen is toch al een teken dat we de situatie niet (willen) accepteren!!!!
dat we er (weer!?) voor gaan, nou kom op dan maar, hup met de geit!
ik ga op het dagpact, kom je ook?
 

dagpact:

zbb
Dune

(Halfje zit er weer in, fijn!)

@ikkanhet sterkte, het zit je ook allemaal niet mee, zit er schot in het proces van je zoon? Iig veel liefs uit deze hoek 😘

mooie dag allen, nu eerst een lekker bakkie van Yvonne 

 

 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Dune:

Goedemorgen lieve Frummers,

@alesto goed dat je weer van de partij bent, slapjanus, loser, dom en weet ik hoe we ons zelf allemaal noemen… dat zouden we niet moeten doen, immers dat we hier komen is toch al een teken dat we de situatie niet (willen) accepteren!!!!
dat we er (weer!?) voor gaan, nou kom op dan maar, hup met de geit!
ik ga op het dagpact, kom je ook?
 

dagpact:

zbb
Dune

(Halfje zit er weer in, fijn!)

@ikkanhet sterkte, het zit je ook allemaal niet mee, zit er schot in het proces van je zoon? Iig veel liefs uit deze hoek 😘

mooie dag allen, nu eerst een lekker bakkie van Yvonne 

 

 

Dank je wel @Dune heel lief van jou. Het traject van mijn zoon schiet nog niet echt op maar dat hadden we wel verwacht. Kan zo'n 2 jaar duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Yvonne:

Wat heerlijk Rosee, dat heb je dubbel en dwars verdiend... Ik hoop dat de verjaardag van jouw zoon ook gezellig is verlopen. 

Ja, dat hoor ik van meer mensen, ellendig hoor. Was dit nou jouw laatste chemobehandeling? 
En wanneer dan het vervolgonderzoek en -gesprek? 

Hoe was het bij de dierenarts Spirit? 
En is jouw zoon inmiddels weer wat opgeknapt? 

Nee @Yvonne morgen weer naar de longarts en als de uitslag goed is woensdag voor nu de laatste chemo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...