Spring naar bijdragen

Zondag 30 juni 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.
De laatste weken ging ik laat naar bed en werd laat wakker.
Maar sliep ik sliep meestal wel 7 of 8 uur.
Om half twee ben ik naar bed gegaan en een halfuur geleden werd ik wakker en had geen zin meer om door te slapen.
Laat ik de Dagdraad maar eens gaan openen dacht ik, dat heb ik nu gedaan.

Ik ben in de overgang van mijn hyperfase naar mijn moeheidsfase.
Gisteren heb ik een kort dutje gedaan en van 6 tot 7 een lang dutje.
Vermoedelijk komt het daardoor.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Geen zon, een windje, 20 graden, joepie. 
Straks wordt er een zonnetje verwacht en dan ga ik heerlijk buiten mijn bakje koffie drinken. 
De afgelopen dagen was het daar voor mij veel te warm voor, werd beroerd van de hitte, ook in de schaduw. 
Afijn, daar zijn we weer even vanaf. 
Een bakje maar even neerzetten hier. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:


De afgelopen dagen was het daar voor mij veel te warm voor, werd beroerd van de hitte, ook in de schaduw. 
Afijn, daar zijn we weer even vanaf. 

 

Goedemorgen. Sorry @Yvonne moest hierom lachen hoe erg ook maar zo herkenbaar. Had avonddienst. Bloedheet was het op het huisje. De zon staat vol op dat huisje tot hij ondergaat. Ik en mijn collega zeiden precies hetzelfde. We worden beroerd van de hitte tijdens het eten samen. Dacht ligt het nu alleen aan mij? Gelukkig niet dus. 

Fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi! 

Ik ben naar de sportschool geweest vanochtend, maar dat was blijkbaar al mijn productiviteit voor vandaag. Ik ga nog even op zoek naar wat motivatie en energie. 

@Roberto ik las laatst dat tussentijdse slaapjes best snel je slaapritme beïnvloeden en dat om echt een zinvolle "powernap" te doen, best lastig is. Kan dus best dat je door dat slapen van 6 tot 7 je nacht "verstoord" hebt. 

En toch zijn dat de lekkerste slaapjes. Ik zou nu ook wel even een uurtje willen liggen. Maarja, kinderen ... het is net alsof ze het ruiken, als je even je ogen dicht doet 😆

edit: typo

bewerkt door Ayla89
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik voor 12 uur naar bed ga slaap ik sowieso beter. Half 2 zou ik niet meer trekken zonder alcohol. Mijn fitbit vertelt mij dat ik dan mijn diepe slaap heb, nog voor 12 uur. De uren voor 12 uur 's nachts tellen dubbel zeggen ze. Of dat voor iedereen geldt weet ik niet, voor mij wel.

Eigenlijk zou ik 's ochtends vroeg wel even willen wandelen maar dat komt er jammer genoeg bijna nooit van. Of zoals Lika, lekker in buitenwater zwemmen.

Ik wacht op het einde van het programma van de wasmachine en dan ga ik wandelen. Verder lekker lummelen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...