Spring naar bijdragen

Donderdag 20 juni 2024🌞


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers en goedemorgen Fonny en Berkje. 
Ik wens jou een heerlijke 'loopdag' @Fonny....
Het is hier windstil en de zon schijnt al gul, het belooft een mooie dag te worden. 
Ik hoef vandaag nergens naar toe, geen enkele afspraak of verplichting, een dubbel mooie dag wat mij betreft. 
De huis- en buitendieren hebben al lekkers gekregen, nu is het tijd voor een bakje dus. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Tweede bakkie koffie zit erin.
Gisteren een lange maar leuke dag gehad.
Rondvaart gedaan, met de trein heen en met de trein terug.
tenminste...dat was de bedoeling
Maar op de terugweg, zaten we als haringen in een ton omdat er een trein was uitgevallen.
De trein waar we inzaten, ging na 10 minuten vertraging ook ineens niet meer.
Dus meer als een uur wachten
Besloten dan maar de bus te nemen.
Duurde 1.5 uur en toen nog overstappen (met de trein 30 minuten)
Op de overstapplaats maar gaan uit eten.
Volgende trein, weer half uur wachten.
Enfin, we zijn toch thuis gekomen, en we hadden stralend weer,
Al met al vond ik het toch nog wel een soort van avontuur 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Pas net uit bed, om 5 uur al wakker, nog te vroeg om op te staan. Toen weer half gedoezeld en heel depressief wakker geworden. Nog een uur in bed blijven liggen omdat ik er niet uit kon, soort van "als ik er uitga begint de dag, en die kan ik niet aan".. Nog erger lijkt het wel als met een kater depri wakker worden. Heel ontmoedigend dit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bolletje:

Sterkte Anita. Dit is heel herkenbaar, maar als je doorzet word je sterker en sterker, en na verloop van tijd stoppen die rotgevoelens.  image.gif.3f5db69377c12b01f03973d2e6000dc0.gif Voor jou.

Dank je Bolletje!!! Ik ga even sporten zo, krijg ik hopelijk ook wat energie van!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Anita. Wat fijn, zo snel reactie na je gesprek. 

Als je tegen de dag opziet, is het moeilijk om op te staan als dat nog niet hoeft. Er toch uit gaan en in beweging komen helpt meestal wel. Bij mij wel tenminste. Ik sta steeds op met hoofdpijn, de laatste dagen (zonder alcohol te hebben gedronken). Ik ga wat meer thee en water drinken, misschien helpt dat.

Vanmorgen ook weer gesport, op donderdagochtend gelukkig steeds een zonnetje gehad afgelopen weken. Buiten sporten in een team is wel even wat anders dan zwemmen. Volgende week wat warmer weer, dan ga ik weer zwemmen in het buitenbad. Ik vind het wel leuk om zo sportief te zijn. Vond er vroeger geen klap aan. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...