bumperjim Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 22 minuten geleden zei Quinn: Morgen. Sorry voor mijn drukte en onrust van gisteren. @Lika knuffel @bumperjim sterkte voor de Stier. Alles okay met Vlinder? Nog niet duidelijk. Ik raak wel in paniek als er echt wat is, niet nu al. Die ligt nog te slapen, waar het ook is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) 6 minuten geleden zei bumperjim: Nog niet duidelijk. Ik raak wel in paniek als er echt wat is, niet nu al. Die ligt nog te slapen, waar het ook is. @bumperjim, je hebt mij op negeren gezet, anders had je mijn verhaaltje over mijn bezorgde vader kunnen lezen toen mijn zus van 16 een nacht niet thuis kwam. Was niets aan de hand, ze was gewoon bij haar toenmalig vriendje. 25 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Goedemorgen, @Lika, sterkte! Fijn dat jij er zo voor jouw moeder bent. Rouwproces is en blijft het, iemand is er nog maar je bent haar al deels verloren. @bumperjim Sterkte en beterschap voor jouw vrouw. Verwen haar maar goed ja. Ik ga zo lekker slapen. Drukke bewerkelijke dienst met een overlijden en veel familie erbij met vragen, zorgen, pijn/verdriet. Tijd tekort in zo een nacht dan, gaat wel heel snel voorbij zo een nacht. Dan ben ik op mijn best. Gehele nacht heeft het trouwens geregend hier. Niet normaal meer hoeveel plassen er overal lagen. Weer een record verbroken denk/vrees ik. Fijne dag allen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) Beste allemaal, Vanochtend zat ik nog na te denken over afgelopen dagen. Berichtjes die van alles en nog wat losmaken bij anderen. Voor mij is daar uiteindelijk niets mis mee. Maar ik vraag mij nu af of jullie je realiseren dat alle berichtjes van iedereen hier, inclusief mijzelf, bij anderen dingen los kunnen maken? Nu komen Anne en Shirley bij mij boven, beiden jonge meiden en vermoord. Haar vader en moeder/tante heb ik persoonlijk gekend. Zit blijkbaar nog steeds ergens in mijn hoofd. 25 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 1 uur geleden zei Elonwyn: Goeiemorgen allemaal! Dagpact: Elonwyn Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Ik ben met een ongeplande ochtendwandeling begonnen... Waarschijnlijk omdat ik heeeeeel onbewust geen zin heb in huishoudelijke zaken, zoals een Rattenkooi verschonen en schoonmaak werkzaamheden lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei heel herkenbaar @Freekie, uitstellen is ook een van mijn grote talenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei @Roberto natuurlijk hebben berichten hier, invloed op diegene die het lezen. Wat voor invloed hangt af van allerlei verschillende aspecten. Dat zijn er teveel om op te noemen en lang niet allemaal zo voorspelbaar als mensen soms denken. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) 3 uur geleden zei Freekie: Ik ben met een ongeplande ochtendwandeling begonnen... Waarschijnlijk omdat ik heeeeeel onbewust geen zin heb in huishoudelijke zaken, zoals een Rattenkooi verschonen en schoonmaak werkzaamheden @Freekie, ter voorbereiding van mijn ambulante detox heb ik mijn dagelijkse avondwandelingen sinds een paar dagen al herstart. Dat is mede goed voor mijn neuropathie in voeten en benen. Vooraf doe ik mijn ademhalingsoefeningen, boog en grounding en qi qong. Halverwege ook. Sinds een halfjaar heb ik huishoudelijke hulp. Niet omdat ik dat zelf niet kan, maar omdat ik mij te lamlendig voel en tot weinig kom. Door ... vul zelf maar in. De eerste was echt erg, de tweede leek een opluchting. Totdat zij begon: dit behoort niet niet tot mijn taken, dit kunt u zelf wel, dit heeft u zelf vies gemaakt, opruimen kunt u zelf wel, et cetera. Ik had haar gevraagd om mijn deur aan de buitenkant schoon te maken. Dat kan met een emmertje water en een schuursponsje. Volgens haar mocht zij niet buitenwerken. Toen heb ik die deur opengedaan, waardoor die binnen was. Vervolgens heeft zij met een grote bezem en stoffer en blik die deur schoongemaakt. Standaard maakt zij mijn wc even schoon, niet met een dweil, maar met mijn stofzuiger. De doorslag was toen ik haar vroeg om mijn trap te stofzuigen. Nee zei ze, die trap zit onder het stof. U moet eerst de bekleding er afhalen. En Freekie, dit soort dingen verzin ik echt niet. Net als andere dingen die ik op dit forum schrijf. ps maandag komt de derde, een man, vermoedelijk een student. 25 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 3 uur geleden zei lady jane: heel herkenbaar @Freekie, uitstellen is ook een van mijn grote talenten en intussen mooi dit forum gebruikt om mijn kledingrek in elkaar te zetten. (alsof verantwoording afleggen me net dat zetje geeft haha) de kledingklus komt een ander keertje, nu de vaat en de markt op struinen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 2 uur geleden zei Roberto: @Freekie, ter voorbereiding van mijn ambulante detox heb ik mijn dagelijkse avondwandelingen sinds een paar dagen al herstart. Dat is mede goed voor mijn neuropathie in voeten en benen. Vooraf doe ik mijn ademhalingsoefeningen, boog en grounding en qi qong. Halverwege ook. Sinds een halfjaar heb ik huishoudelijke hulp. Niet omdat ik dat zelf niet kan, maar omdat ik mij te lamlendig voel en tot weinig kom. Door ... vul zelf maar in. De eerste was echt erg, de tweede leek een opluchting. Totdat zij begon: dit behoort niet niet tot mijn taken, dit kunt u zelf wel, dit heeft u zelf vies gemaakt, opruimen kunt u zelf wel, et cetera. Ik had haar gevraagd om mijn deur aan de buitenkant schoon te maken. Dat kan met een emmertje water en een schuursponsje. Volgens haar mocht zij niet buitenwerken. Toen heb ik die deur opengedaan, waardoor die binnen was. Vervolgens heeft zij met een grote bezem en stoffer en blik die deur schoongemaakt. Standaard maakt zij mijn wc even schoon, niet met een dweil, maar met mijn stofzuiger. De doorslag was toen ik haar vroeg om mijn trap te stofzuigen. Nee zei ze, die trap zit onder het stof. U moet eerst de bekleding er afhalen. En Freekie, dit soort dingen verzin ik echt niet. Net als andere dingen die ik op dit forum schrijf. ps maandag komt de derde, een man, vermoedelijk een student. Ik ga ook op de rem staan als mijn cliënt me loopt rond te commanderen . Er word bij aanvang een zorg plan opgesteld met de bijbehorende taken en zo ook de poetsmiddelen die aanwezig te horen zijn . Een trap af stofzuigen hoort dan dus ook in dat zorgplan te staan en daar hoort dan ook een handstofzuiger voor aanwezig te zijn volgens de arbo wetgeving Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Probeer af te bouwen, moeizaam. Zit op de hele dag gestaag door drinken. Vandaag nog maar één glas gehad. Kinderachtig om dat als winst te zien. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei juist niet Quinn schouderklopje juist. wees eens wat milder voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Dat is lief van je @lady jane van mezelf ben ik best mild, voor mezelf not so much. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Dat is me al heel lang duidelijk, zo jammer. Je verdient beter. Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei @Quinn 💪🏻💪🏻💪🏻 Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Hmm, ik ben ervoor in therapie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei @bumperjim zeg, ik maak me nu om drie dochters zorgen. Die van jou al thuis? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 1 minuut geleden zei Quinn: @bumperjim zeg, ik maak me nu om drie dochters zorgen. Die van jou al thuis? Ja die kwam tegen elven vanochtend aanzakken en ging 2 uur later alweer naar haar werk. Heeft weinig slaap nodig. No worries, we've been there before. Quinn en Etty reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Top. Soms zie ik dingen of hoor ik dingen. Maar hé, just because I'm paranoid doesn't mean they aren't after me. Lika, Ayla89, Francoise en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) Beste mensen, Zonet ben ik even naar mij moestuintje gelopen om even rustig te gaan zitten. Ik was net op tijd, want er kwam weer een boot met studentes aan die plaspauze wilde houden in onze tuin. Zogenaamd hygienisch, met tig natte tissues die ik dan weer op moet ruimen. Ik heb hun uitgelegd dat ik begrijp dat mannen wat makkelijker wild kunnen plassen dan vrouwen, In dit geval gewoon piemel overboord, maar dat ze ook een emmertje mee kunnen nemen om aan boord te kunnen plassen. 25 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Goedenavond allen Lees jullie wel weet niet overal op te antwoorden Teveel, ook hier om me heen in mijn huisje Any way Ik wil nu rustig blijven Mijn moeder belde net Zij deed de anonieme melding Ik vertelde haar ervan Hoe erg het mij geraakt had Dat het me schuwer maakt En meer wantrouwend Dit was in maart al gedaan Durfde ze uiteindelijk te zeggen Natuurlijk met de beste bedoelingen Moet er even van bijkomen Raadselachtig mooi en vreemd wezen Echter, het komt niet uit mij Dus motivatie Voelt weer opgedrongen Terwijl ik net weer slagen maakte Wordt weer FACT team met evt wat hh hulp vanuit WMO wat vorige keer een fiasco bleek Doet me geen goed zo NB degene die hier aan de deur stond van VNN Was net “dat mokkel” die meer over heur haar inzit dan ze verstand heeft Doet me meer pijn dan verwacht Terwijl ik al zo’n vermoeden had Mam!!!! Tot zover nu even Pffff… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei En dit is is niet de eerste keer dat ze zoiets flikt he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei ach Mai, kun je haar dat ook vertellen? Misschien later pas? wat kan liefde averechts werken he als er geen loslaten bij komt kijken. Maar voor beiden zo moeilijk, dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ayla89 Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Drie hele drukke dagen achter de rug en voorheen "beloonde" ik mezelf dan altijd met wijn. Vooral omdat ik anders echt niet tot rust kwam en mijn hoofd maar aan bleef. Nu zonder. Ik vond het wel pittig, maar het is gelukt. En de rest van de avond komt ook wel goed denk ik ik begin eindelijk wat van die somberheid kwijt te raken bumperjim, rapilos, Mai en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden