Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Dat is iets wat ik echt niet goed begrijp; waarom zou je dronken komen meepraten op dit forum…?

Sterker nog, ik vind het echt storend. Het voelt niet alsof je probeert alcohol de baas te worden, maar meer dat je vooral bezig bent om je problemen te etaleren en er verder niets mee te doen. 

bewerkt door Fem82
Typefout
Geplaatst

Morgen. Het duurt erg lang dat wachten @ikkanhet, sterkte ook daarbij.

Applaus voor @Fem82

3 uur geleden zei Yvonne:

En voor als @Quinn straks wakker is, een bakje image.jpeg.edd6e92263fa366b45b61f26f4c5f80f.jpeg en een vraag:
Hoe is dat eerste gesprek met jouw nieuwe therapeut verlopen? 
Heb je het gevoel dat hij of zij jou een stukje verder op weg kan helpen misschien? 

Dank voor de extra koffie. We hebben kennis gemaakt en ik geloof dat er wel een basis is. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Claudius:

Gozeiedahg

Goedemiddag allen,

@Claudiussnap echt niet wat jij hiermee wil gaan bereiken op dit forum sorry. Ik zie er geen noodkreet in, geen wil om het anders te willen doen. Wel meer forummers waaronder ik hebben onder invloed geschreven hier. Soms kun je er wat mee en soms totaal ook niet. Dat gevoel krijg ik nu bij jou. Zo kan het toch niet verder gaan? Heb je een plan, iets wat je gaat nastreven/voor ogen hebt? Ben daar erg benieuwd naar anders heeft dit totaal geen zin, Iedereen mag/moet hier zijn maar ik kan er echt niks mee helaas.

@ikkanhet Sterkte!

Voor de rest een fijne dag gewenst.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Roberto:

@Claudius, met standaard 12 halve liters bier per dag kon Smaragd nog heel ruimdenkend zijn.
Nu niet meer.

Ik weet niet hoeveel ik drinK. Maar ik heb juist nog beloofd geen drank meer te gaan kopen. Aan een zeer jonge ergo therapeute van de kliniek Vijfentwintig jaar slechts. 

Geplaatst (bewerkt)
38 minuten geleden zei Roberto:

@Claudius dit is een stap in de goede richting.

Ja . Vrijdag ga ik normaal terug naar de kliniek . Ik voel het( aan als een gevangennis. Veel dementeerde patienten . Op de vorige afdeling ging ik buiten en binnen wanneer  ik wou . Ik moest wel zeggen dat iik buiten ging. 

bewerkt door Claudius
Geplaatst

En daar had ik ook versavingstherapie . Nu Vrijdag slechts alleen muziektherapie. Voor de rest verveling. en ja de huidige muziektherapeute is ook zeer jong. /Met de vorige muziektherapeute kwam ik zeer goed over een. Ook niet oud. Niet dat ik problemen heb met de huidige. Maar ik had liever de vorige.

Geplaatst

Goedemiddag, vandaag vieren we de 24e verjaardag van mijn jongste zoon .  Onze zoon wordt 24 en ook dit jaar bestelden we een slagroomtaart met spekjes en discodip als versiering met daarop de tekst hoera , 24 jaar ! .  De bakker heeft m wederom met fruit en nootjes versierd .  Hij zal wel gedacht hebben dat het niet kon kloppen wat er op zijn papiertje stond 

Geplaatst
18 minuten geleden zei bumperjim:

Weet je wat jij zou moeten hebben Claudius, een lelijke oude kerel als therapeut. Anders werkt het alleen maar averechts. 

Tja 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Roberto:

Muziektherapie is goed voor dementerenden.
Zitten daar ook mensen met korsakov op die afdeling?

Weet ik dus niet. Ik heb ook geheugenproblemen. Ik heb het opgezocht. 

Geplaatst

@bumperjimIk heb alleen maar zeer  mooie vrouwelijke therapeuten. En artsen. Mijn toegewezen arts is een man . waar ik niet graag mee praat. Ook mijn verpleger praat niet graag met mij. Dat was wel anders"rs op mijn vorige afdeling; Ook daar prate de psychologe niet graag met mij . Wel de  verpleegster . En de psyhater . ook met de huidige hoofdspyh&ater praat ik gr&ag. Ze is ook een mooie vrouw. Misschien niet zo mooi als mijn vorige hoofdpsyhater. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Quinn:

@Claudius naar mijn bescheiden mening ben je een geobsedeerde man zonder moreel besef en met stalker neigingen. Vrijdag lijkt me een goed idee.

Dat van het stalken klopt spijtig genoeg. Maar geen moreel besef? Ik, kan moeilijk mensen loslaten en ik weet( ook in welke straat ze wonen of woonden. Niet het juiste adres. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Claudius:

Dacht nochtans dat jij ruimdenkend was . Mijn vergissing. Ik Doe  niemand kwaad. Ik haat dit hier . 

Ik ben zeker ruimdenkend maar niet als het hierover gaat, absoluut niet!

Ben zelf slachtoffer ooit geweest door mensen/mannen die zoals jij dachten. En het meest storende vind ik nog dat jij er zo laconiek over praat/post. En het stalkende opdringerige gedrag daar kan ik al helemaal niet tegen en dan nog dat je geheugenproblemen hebt maakt het nog enger want dan is het bijna een vrijbrief om daar gewoon maar door mee te gaan. Jij bent dan ontoerekeningsvatbaar. Snap dat alcoholisme normen en waarden kunnen doen vervagen. Daar zou ik nog iets van kunnen begrijpen maar dan zo uitvoerig doorgaan erover. Nee dan is mijn grens bereikt en goed ook. Ik kan er ook maar beter niet meer op reageren want het maakt mij woedend. En ik hoop dat je wel in een gesloten setting gaat opgenomen worden weer. Veel beter voor anderen en voor jouzelf! 

Geplaatst

@Claudius; geen besef van wat je schrijfsels hier met mij/anderen hier teweeg brengen. Soms is het ronduit beledigend. Maar vooral je schrijft al jaren steeds hetzelfde en altijd in het verleden. Ik heb oprecht met je te doen, maar erger me er ook kapot aan. Ik heb het al eerder gevraagd maar kan het zijn dat jij korsakov hebt zelf? Dat zou ook verklaren waarom je bij demente mensen geplaatst wordt.

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb zeer dikwijls voorbij het huis gereden met de fiets waar ik als veertienjarige verliefd op was , Zij was toen past tien jaar oud. Maar ze wist veel meer over seks als ik . dat bleek uit een tekening dat ze maakte. Haar oudste  zus was zeer mooi en speelde voetbal Bijna  nationaal . Haar een jaar oudere zusje zag mijn wel zitten . Maar ik haar niet. Ze was toen ede jongste van een groot gezin. en kwam op vakantie bij mijn buren. Blijkba&ar hadden haar ouders niet meer middelen. Ze had later een jonger broertje . Dat was de enige die kik ik mogelijk gestalkt heb . Ik reed steeds maar voorbij haar huis. op een dag zag ik haar een, jaar oudere zusje buiten.  Een vroeg haar naar haar. Wat haar  zusje niet niet aanstondL. Z'e was duyiudelijk verliefd op mij. Ik heb haar denk nu op Facebook uiteindelijk gevonden. en een bericht gestuurd.;, Waar ze helaas niet op geantwoord heeft. 

bewerkt door Claudius
Geplaatst
1 minuut geleden zei lady jane:

@Claudius; geen besef van wat je schrijfsels hier met mij/anderen hier teweeg brengen. Soms is het ronduit beledigend. Maar vooral je schrijft al jaren steeds hetzelfde en altijd in het verleden. Ik heb oprecht met je te doen, maar erger me er ook kapot aan. Ik heb het al eerder gevraagd maar kan het zijn dat jij korsakov hebt zelf? Dat zou ook verklaren waarom je bij demente mensen geplaatst wordt.

Dat vermoeden heb ik al langer 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...