Spring naar bijdragen

Zondag 12 mei 2024


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei bumperjim:

Je lijkt echt verschrikkelijk op de Vlinder trouwens. Ben je ook misofoon?

Dat is een compliment :) Thanks! 
Ik heb wel wat moeite met geluiden maar ik ben best doof dus dat gaat goed. Verder ben ik net als zij woke en hebben wij een gruwel aan blote voeten.
@Oskar heeft ook een hekel aan blote voeten.

Maar hij is woke tegen woke. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bumperjim:

Je lijkt echt verschrikkelijk op de Vlinder trouwens. Ben je ook misofoon?

Man, ik ben 65, wat is vilnder? En ja, misofoon klop

 

Zojuist zei Reacher:

Dat is een compliment :) Thanks! 
Ik heb wel wat moeite met geluiden maar ik ben best doof dus dat gaat goed. Verder ben ik net als zij woke en hebben wij een gruwel aan blote voeten.
@Oskar heeft ook een hekel aan blote voeten.

Maar hij is woke tegen woke. 😁

Ik kijk nooit tv en als je doof bent wil ik met je trouwen. De rest snap ik niet vlinder en dat gwoke gedoe 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei hub02:

Man, ik ben 65, wat is vilnder? En ja, misofoon klop

 

Ik kijk nooit tv en als je doof bent wil ik met je trouwen. De rest snap ik niet vlinder en dat gwoke gedoe 

Nee dat was tegen Reacher, Vlinder is mn jongste dochter :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei hub02:

Man, ik ben 65, wat is vilnder? En ja, misofoon klop

 

Ik kijk nooit tv en als je doof bent wil ik met je trouwen. De rest snap ik niet vlinder en dat gwoke gedoe 

 

1 minuut geleden zei hub02:

Man, ik ben 65, wat is vilnder? En ja, misofoon klop

 

Ik kijk nooit tv en als je doof bent wil ik met je trouwen. De rest snap ik niet vlinder en dat gwoke gedoe 

 

2 minuten geleden zei bumperjim:

Nee dat was tegen Reacher, Vlinder is mn jongste dochter :)

Dus vlinder wil met Reacher trouwen? Ik heb ook altijd pech

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei hub02:

Ik worstel ermee dat dat mijn ouders 9 maanden voor mijn geboorte zin in seks hadden en dat ik daarvoor dankbaar moet zijn

Ja, dat is allemaal wel zo. Vooral als ik gezopen had was ik erg gevoelig voor dergelijk nihilisme. De mens wordt geboren zonder reden, zet zijn bestaan voort uit zwakheid en sterft toevallig. Maar wat koop je daar voor? Feit is dat wij nu eenmaal op deze aardkloot zijn geworpen en we kunnen kiezen om een kogel door onze kop te schieten, of toch - nu we er toch zijn - er proberen iets van te maken. Ik doe tegenwoordig het laatste en vind het vaak nog best aardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Reacher:

@Oskar heeft ook een hekel aan blote voeten.

Maar hij is woke tegen woke. 😁

Oeh voeten. Hou op, schei uit. Ik heb overigens niet per definitie een hekel aan blote voeten, soms zijn ze heel lief, maar het heeft iets obsceens. Je toont ook niet overal zomaar ongevraagd je edele delen. Maar leg zoiets maar eens uit op het strand. 
 

En nee, ik ben helemaal niet wook 🙃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bumperjim:

Vlinder wil niet trouwen. Met niemand, never. En ze is weer single op dit moment.

Enfin voor zover een pa dat kan volgen (niet dus)

Misschien is ze een stapje voor op de rest van de slimmeriken zoals wij?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Oskar:

Ja, dat is allemaal wel zo. Vooral als ik gezopen had was ik erg gevoelig voor dergelijk nihilisme. De mens wordt geboren zonder reden, zet zijn bestaan voort uit zwakheid en sterft toevallig. Maar wat koop je daar voor? Feit is dat wij nu eenmaal op deze aardkloot zijn geworpen en we kunnen kiezen om een kogel door onze kop te schieten, of toch - nu we er toch zijn - er proberen iets van te maken. Ik doe tegenwoordig het laatste en vind het vaak nog best aardig.

Ben best nieuwsgierig nu naar jouw mening. Je maakt er dus wat van van omdat jouw ouders 9 maanden voor je geboorte zin hadden in seks? Of heb je een andere reden?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei hub02:

Ik kijk nooit tv en als je doof bent wil ik met je trouwen. De rest snap ik niet vlinder en dat gwoke gedoe 

Je kijkt Star Trek en wij hebben eerst een date ergens in 2307 meen ik. 

 

22 minuten geleden zei Oskar:

 En nee, ik ben helemaal niet wook 🙃

Maar wel ok desondanks 🥸

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei hub02:

Ben best nieuwsgierig nu naar jouw mening. Je maakt er dus wat van van omdat jouw ouders 9 maanden voor je geboorte zin hadden in seks? Of heb je een andere reden?

 

Ik ben ook wel nieuwsgierig @Oskar . Wat maakt het leven het leven waard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei hub02:

Ben best nieuwsgierig nu naar jouw mening. Je maakt er dus wat van van omdat jouw ouders 9 maanden voor je geboorte zin hadden in seks? Of heb je een andere reden?

 

Ik weet niet precies of mijn ouders negen maanden voor mijn geboorte ineens geweldig zin hadden in seks. Of behoefte hadden aan een speelpopje om hun droef bestaan wat fleur en duiding te geven.  Of dat er enorm liefdevolle intenties waren om een kind ter wereld te willen brengen. Maar dat doet er ook niet doe vind ik. Feit is dat ik er ben. Ik adem en ik beweeg en ik leef. En dan kan ik gaan zitten kniezen omdat alles ten diepste zinloos is. Maar ik kan ook blij zijn dat ik hier ben zonder mij alsmaar zorgen te blijven maken over het waarom en waartoe. Maar simpelweg te genieten van al het goede dat er potverdorie ook te beleven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lika:

Ik weet niet of ik een antwoord mag geven? Mijn point of view?

En eens met @Oskar’s standpunt betreffende voeten.

Wat mij betreft graag! Maar aan jou en @Oskar ik ben zelf vooral benieuwd naar redenen buiten het hebben en groot brengen van kinderen om. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb lange tijd ook geworsteld met leven. Maar hoe meer ik de blik van mezelf (mijn eigen navel:-) afwend en probeer bij te dragen aan iets beter maken, vriendelijkheid, iets aardigs voor een ander doen op de één of andere manier onze gezamenlijke ellende in dit tranendal wat draaglijker te maken EN naar buiten ga, het groen in, de zon voel en de vogels tracht te horen; hoe makkelijker het gaat. En dan wordt het warempel soms nog lollig ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei hub02:

Ik vraag me af of de wereld er niet beter zou uitzien zonder dat iedereen er een hoop mensjes bijzet

Ja, misschien. Alleen is dat niet hoe het is. We zijn er. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...