Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Roberto:

Nee @Yvonne, lees alles eens goed na.
Ik zie hier een bepaalde vorm van echolalie in.
In een vorm die heel lastig te herkennen is.

Roberto stop nou eens met autisten een slechte naam te bezorgen. Je zit bezopen achter je schermpje te proberen aandacht te krijgen. Ga eens naar buiten vent, krijg een leven. En stop met die 3 pakken wijn. Je bent belachelijk. 

Geplaatst (bewerkt)

Ik vind het juist wel leuk dat Smaragd terug is. Ik had vroeger vaak de pest aan je omdat je een vervelende dronk had, nuchter ben je veel leuker. Wel een beetje too much maar sommige mensen mogen dat :P 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Djw lieve Jim! I am too much soms ik weet het. Toen ik al 3 was zei mijn vader dat en mijn moeder was het oneens. Toen ik 5 was waren ze het samen eens haha. Kon ook niet anders ben erg eigenwijs.

Wel alle wasjes gedraaid en gedroogd. Zo heerlijk een schoon bed in. Ben moe, kan niet tegen onrecht maar goed dat hoort bij de wereld.

Gaat het wel met jou?

Geplaatst

Blijf maar gewoon zo. Maar ga er niet bij drinken :D 

Hier alles prima, barbecue gestart met ribs erop. Net daarvoor gewandeld met een facebook honden wandel groep. 2,5 uur gewandeld waar we normaal een uurtje over doen. Er was een bulldog mee die al helemaal op zn tandvlees liep toen we nog niet op de helft waren. Hij zat helemaal te hyperventileren of apnoe of astma of alles tegelijk. Meerdere keren hebben we hem eerste hulp moeten verlenen.

De bumperjim hond stond dan steeds 50 meter verderop te wachten met een gezicht van jeeeeeeezus... :huh:

Geplaatst

Zelf als kind heel erg last gehad van hyperventilatie dus lach er niet om maar zie jouw hond al kijken ja. Wat naar voor die hond. Dat baasje had terug moeten gaan of niet? Zie het zo voor mij, denk in beelden net als Dune. Wel goed bezig man. Door de jaren heen ben ik wel trots op jou, je doet het toch maar. En ik hou ook van de gele bremmen, heerlijk zoet.

Geplaatst

Die buurman komt ook weer terug in zijn huis. Na sterven op dood. Dus het gaat nog erger worden denk ik!!! Eerste Korsakov toen nog meer diagnoses. Sloeg Roberto door de ruimte heen en komt weer thuis wonen. Suc6!!! 

Ik ga lekker in bed facebooken en netflixen.

Fijne avond en slaap lekker straks.

@ikkanhet dikke knuffel kus lieverd.

Geplaatst
48 minuten geleden zei Roberto:
1 uur geleden zei bumperjim:

Roberto stop nou eens met autisten een slechte naam te bezorgen. Je zit bezopen achter je schermpje te proberen aandacht te krijgen. Ga eens naar buiten vent, krijg een leven. En stop met die 3 pakken wijn. Je bent belachelijk. 

@bumperjim, zowel gisteren als vandaag ben ik flink buiten bezig geweest met bomen en struiken snoeien.
Daarna ben ik bij mijn buurman op bezoek geweest, half uur fietsen.
Lekker met hem buiten gezeten.
Hij had zijn drankhoekje al ontdekt, evenals twee vrouwen van mijn leeftijd die graag een wijntje lusten.
Volgens mij zaten die al op de afdeling dementie.
Maandag komt mijn buurman weer thuis.

een statement van @bumperjim en dan dat antwoordt, god allemachtig dan ben je toch echt wel ver heen, hulde Roberto voor het domste antwoordt ooit gegeven op dit forum

Geplaatst

Droge afmelding, vanavond weer een stuk gewandeld en daarna een terrasje. Ik heb besteld, iemand anders heeft betaald -_- cola, weizener en voor mij ein alcoholfrei bier. Ik krijg de smaak te pakken.

Ja ik ben grappig vind ik zelf.

Dank voor alle lieve berichten. 

@Smaragdieik ben trots op je dat je een weg hebt gevonden om op het ingeslagen pad te blijven, vergeet niet waar je vandaan komt en hoe het toen was. Dat houdt mij iig op het alcoholfreie been.

Weltrusten allen! 

Geplaatst
1 uur geleden zei Smaragdie:

Zelf als kind heel erg last gehad van hyperventilatie dus lach er niet om maar zie jouw hond al kijken ja. Wat naar voor die hond. Dat baasje had terug moeten gaan of niet? Zie het zo voor mij, denk in beelden net als Dune. Wel goed bezig man. Door de jaren heen ben ik wel trots op jou, je doet het toch maar. En ik hou ook van de gele bremmen, heerlijk zoet.

Oh ik doe van alles fout hoor maar ja ik doe het toch maar. Verder draag ik veel minder bij aan de mensheid dan een verpleger bv :) 

Geplaatst

Dank jullie wel lieve allemaal :heart:

Het was een kei vermoeiende dag gisteren. Stonden eerst 5 hoog om ons aan te melden. Mevrouw wij hebben hier niets staan.:(

Hadden ze een fout gemaakt...verkeerde afdeling. Pfff schrok me rot.

De puncties vielen mee. Werd heel lief door 3 personen stap voor stap erdoorheen geloodst. 

Erna terug naar de kamer. Omdat ik steeds in slaap viel mijn man maar naar huis gestuurd. De hond heeft ook gezelschap nodig.

Blij dat het 6 uur was om de longfoto te maken. Erna vroegen ze of ik wat te eten wilde.  Nou nee wel koffie. Kon ik een moord voor doen na de hele dag nuchter te zijn geweest. 

Om 9 uur lag ik al in bed. Hoesten, gapen alles doet pijn. Maar het is achter de rug. Nu duimen voor de uitslag  de 16e.

Vandaag gaan we naar Veldhoven naar een natuurgeneeskunde.  Proberen  doen we alles.

Geplaatst

Gelukkig dit deel achter de rug @ikkanhet

Dat is inderdaad schrikken als ze zeggen dat er geen afspraak staat. Ik zou met de stem van dat meisje uit The Exorcist hebben geantwoord: ‘kun je even opnieuw checken?’

Wel een beetje rustig aan doen vandaag. :heart:

Geplaatst
6 minuten geleden zei Roberto:

ps ik heb ook nog een Gronings mosterdsoepje met een broodje gegeten.
Mijn buurman niets.

@herman0167

bij 10 van dit soort info die op je eigen draadje horen, zou ik zeggen 1 dagpact gratis, je staat al op twee sinds gisteren, dat gaat rap.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...