Yana Geplaatst 22 april Rapport Share Geplaatst 22 april (bewerkt) Ja precies Jim, hier heet het bijvoorbeeld sojanuggets of carré gourmand of gewoon balletje. Ik kook ook vegetarisch, mijn vriend is zo strikt vegetariër dat hij die dingen uit Nederland niet wil eten omdat het kip of gehakt ofzo heet , hij griezelt ervan en is bang dat het dan ook naar vlees smaakt. Niet dat die vleesvervangers nou zo'n succes zijn, vlees hoeft helemaal niet vervangen te worden, gewoon lekker en gezond koken en klaar. 22 april bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jac Geplaatst 22 april Rapport Share Geplaatst 22 april (bewerkt) 9 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen Ik had jou als laatste verwacht vandaag , ik zie dat je het juk van schaamte voorgoed hebt afgeworpen 22 april bewerkt door Jac Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 april Rapport Share Geplaatst 22 april 1 minuut geleden zei Jac: Goedemorgen Ik had jou als laatste verwacht vandaag , je bent de grens van de schaamte gepasseerd @Jac, ik ben altijd vroeg op, om 8.00 gaat de buurtsuper open. Ik heb al afgeprijsde speklapjes gekocht voor vanavond. Met bonen en prei uit mijn moestuintje, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 april Rapport Share Geplaatst 22 april (bewerkt) OH @Jac, volgens mij ben ik nu een dag te laat. Ik zit op de verkeerde dagdraad, sorry. 22 april bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 april Rapport Share Geplaatst 22 april Die voorgeprogrammeerde omnivore genen zijn gewoon niet bestand gebleken tegen mijn vegetarische kookkunsten, ik denk dat dat het is @Adri03 Jac, Rosee, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 22 april Rapport Share Geplaatst 22 april 3 uur geleden zei Jac: Dus een wandelende tak is ook ???? Illegaal En een hot dog uiteraard. Hamburger?? Hmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden