Spring naar bijdragen

Woensdag 17 april 2024


Aanbevolen berichten

Gelukkig vandaag iets minder regen dan gisteren. Vandaag aan de slag voor werk.

Als je niet of minder drinkt valt inderdaad op hoeveel mensen in het sociale verkeer alcohol inzetten. Om te feliciteren en zaken zoals verjaardag te vieren. Maar ook proosten op profielfoto's enzo. Misschien heeft het iets te maken met een kosmopolitische-, luxueuze- of bourgondische levensstijl? Mensen lijken zich daar helemaal niet van bewust. 

Degenen die gisteren op mij hebben gereageerd: zeer bedankt nog! Heb jullie reacties toegevoegd aan mijn persoonlijke draadje zodat ik het later makkelijk terug kan lezen. Ook erg fijn om te lezen dat anderen (met kennis en ervaring) zich in mijn geworstel herkennen. Voel me daardoor gezien in mijn worsteling ofzo.

Fijne dag allemaal. Keep up the good work!

bewerkt door TommyVanilla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Adri03:

Ja dat was die swami bami uit poona, dat weet je ook wel: de bhagwan. Dan weet je meteen wat al die spiritualiteit waard is. Letterlijk dan :ph34r:.

Ja @Adri03,vraag 1 heb je goed. Hij was een multinational op meditatiegebied.
Nu mijn tweede vraag nog beantwoorden.
Wie was die krantenjongen uit Rotterdam?

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Roberto:

Nu mijn tweede vraag nog beantwoorden.
Wie was die krantenjongen uit Rotterdam?

Was dat niet die zogenaamde Prince de Lignac, met op zijn bootje een dozijn Indonesische slaafjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 4 weken geleden dronk ik mijn laatste glas wijn.. ik kan me herinneren dat ik het niet eens meer lekker vond, maar ik dronk omdat ik volgens het afbouwschema 3,5 glazen mocht drinken in die eerste week van afbouwen.
Zo blij dat ik toen besloot dat dit afbouwschema voor mij niet logisch voelde. En zo blij dat vanaf de dag erna ik geen druppel meer gedronken heb.. zo blij dat ik de snak steeds uit heb weten te zitten, zo blij dat ik in deze nog maar korte periode ervaren heb dat die snak steeds minder vaak voorkomt, en minder heftig.. zo blij dat ik nu al echt beter slaap, zo blij dat ik smaak van wijn echt niet mis, zo blij dat ik nu écht zin kan hebben in een spa rood met citroen, zo blij dat ik iedere dag helder op sta... zo blij!

ThinkstockPhotos-471367028.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TommyVanilla

Ja, raar eigenlijk hè.. stel; je zou op al deze social media foto's de wijn vervangen door een sigaret of een ander verslavend middel... dát zou wél een heel gek gezicht zijn.. Drank is zo ingeburgerd en normaal... te gek voor woorden eigenlijk.

Champagneontbijt heb ik ooit nog begrepen trouwens.  🤔😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Adri03 en @Jac, persoonlijk vind ik het vrij hypocriet
dat als een Indiase 'guru' Rolls Royces verzamelt,
terwijl hij geen rijbewijs heeft, de hele wereld op z'n kop staat.

Terwijl ene Michael Jackson rustig zijn gang kon gaan in zijn circus en dierentuin vol met retejongentjes.

Die Prince de Lignac heeft zijn slaafjes al vanaf hun 25ste een goed pensioen gegeven.
Zijn nalatenschap is naar een fonds gegaan voor de minima in Rotterdam.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk jullie nou eens leuk shockerende termen gebruiken. 
Ik weet niet wat indrukwekkender is:  jullie ‘kijk mij eens’ berichten uitwisseling of het aantal personen dat vandaag liever een fles whisky aan de mond zet dan op dit forum mee te schrijven.  
 

En dan te bedenken dat van de schrijvers van de afgelopen uren er maar 1 met alcohol achter de knoopsgaten meeschrijft. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat het nieuwe ding, schrijven wat we gegeten hebben? Hier stond een kip curry op het menu met broccoli ernaast. 
 

Ik voel me lichtelijk geïrriteerd, geen echte reden, behalve dat ik moe ben en het een drukke speel middag was met veel vriendjes. Dit is voor mij een trigger, moe, drukte om me heen, tikkeltje overprikkeld. Ik ga mediteren en het bad staat aan. Thee staat klaar met een stroopwafel. Het gaat weer over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jac:

Ik ben me ook van geen kwaad bewust en als ik iemand tegen het hoofd hebt gestoten was dat niet de bedoeling, retejong komt uit jisketet

Dit woord gebruiken om kinderen te benoemen die door mannen misbruikt zijn.. nee, dat vind ik ook echt niet kunnen. Eigenlijk ook gewoon schandalig. Ik vind het ook niet een onderwerp voor op dit forum.. maar als het jullie helpt om van de drank af te blijven.. maar misschien dit soort dingen dan in privéberichten naar elkaar sturen? 

Anyway, excuses aanvaard natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Nienes:

Is dat het nieuwe ding, schrijven wat we gegeten hebben? Hier stond een kip curry op het menu met broccoli ernaast. 

Nee @Nienes, die flauwekul van wat eten we vandaag was gelukkig allang verdwenen van dit forum.
Totdat ik onlangs als grap dat weer naar boven gehaald heb.
En de hele meute trapt daar weer in en volgt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...