Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Man die bakt
Zon op de huid
De man vangt aan
Bakt die man?
De man die bakt
Nee, die man die bakt
Man die bakt
Man die bakt bakt bakt bakt bakt
Die man die bakt
Nee, de koekenbakker bakt
Man die bakt
Puts water
puts puts
Man die bakt
Die bakt ze bruin zeg
De vrouw zegt: de man die bakt
Ja, de man die bakt
Nee, de man die bakt
Bak bak bakt
De vrouw doet open
Het is de koekenbakker
Nee, de man die bakt
Bakt bakt bakt bakt bakt bakt bakt  
Het hele jaar door
Bakbakbakbakbakbakbakbakbak
Man die bakt
Trima kassie

Geplaatst

dat weet ik nog van vroeger Mai
en het blijft ook toch pijnlijk de andere zo te zien schrijven(voor mij en ik denk reacher ook)
ik heb in al deze jaren jou nog nooit lelijk zien afreageren
je bent altijd jezelf gebleven
puur

Geplaatst

Ik heb slechts een paar opmerkingen gelezen van jou @Roberto en eerlijk gezegd ben ik jou spuug en spuugzat!
heb geen zin om bij te lezen, teveel irritatie en dat komt enkel en alleen door jou!

wat ik wel wil zeggen is dit:

Is het ooit in jou opgekomen dat de kans bestaat dat moderators jou wel eens zouden kunnen verwijderen? Omdat jij geen enkele moeite lijkt te doen om daadwerkelijk alcohol de baas te worden. Openlijk doorslempt van het spul waar iedereen hier tegen vecht?

De enige bijdragen die jij levert zijn belerend, kwetsend en aanstootgevend. Je geneuzel en gezever over je buurman, je autisme, je homo zijn, je geraaskal over de hulpverlening die van geen kanten deugt, je medische problemen. Alles en iedereen krijgt bij tijd en wijlen een beurt van uitgerekend dé persoon die het meeste zuipt van ons allemaal.

ik ben klaar met jou, ik zet je op ‘ignore’ 

en misschien maak ik wel een berichtje voor de moderator van dienst!
weltrusten allemaal

Geplaatst (bewerkt)
37 minuten geleden zei Remi1:

Wat je zegt ben je zelf.

Eens!

Dank Remi1

Voor het uitspreken

Ik wist niet wat ik las

bewerkt door Mai
Geplaatst
1 uur geleden zei Dune:

Ik heb slechts een paar opmerkingen gelezen van jou @Roberto en eerlijk gezegd ben ik jou spuug en spuugzat!
heb geen zin om bij te lezen, teveel irritatie en dat komt enkel en alleen door jou!

wat ik wel wil zeggen is dit:

Is het ooit in jou opgekomen dat de kans bestaat dat moderators jou wel eens zouden kunnen verwijderen? Omdat jij geen enkele moeite lijkt te doen om daadwerkelijk alcohol de baas te worden. Openlijk doorslempt van het spul waar iedereen hier tegen vecht?

De enige bijdragen die jij levert zijn belerend, kwetsend en aanstootgevend. Je geneuzel en gezever over je buurman, je autisme, je homo zijn, je geraaskal over de hulpverlening die van geen kanten deugt, je medische problemen. Alles en iedereen krijgt bij tijd en wijlen een beurt van uitgerekend dé persoon die het meeste zuipt van ons allemaal.

ik ben klaar met jou, ik zet je op ‘ignore’ 

en misschien maak ik wel een berichtje voor de moderator van dienst!
weltrusten allemaal

Dune toch

Geplaatst (bewerkt)

@Dune spreekt uit wat meerderen hier denken en het is feitelijk juist. Hij schrijft meestal waarschijnlijk zwaar onder invloed dus dat helpt niet. En als je er dan kritiek op geeft dan protesteert de rest van de onder-invloedschrijvers uiteraard.

Zet m gewoon op negeren Dune dan ben je er verder klaar mee. 

bewerkt door bumperjim

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...