Bob Geplaatst 2 april 2024 Rapport Geplaatst 2 april 2024 O wat mooi @jopie. Heerlijk lijkt me dat... jopie reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 april 2024 Rapport Geplaatst 2 april 2024 @lady janeik heb je verhaal net gelezen en het kwam zo ontzettend bij me binnen hoe zwaar dat moet zijn geweest. Bewonderenswaardig hoe jullie eruit zijn gekomen. En @Robertoik lees hier nu al lang, maar ik begrijp niet waarom je je pijlen op @lady janericht. Wel lees ik dat zij graag wil dat je ermee stopt. Kun je dat dus doen? @Kohtje gecondoleerd. En ja. Wat fijn om dan nuchter te zijn. En @jopiegoed je te lezen!! Niet te geloven wat je doet. Tenminste niet voor mij…. Ik kijk nog steeds naar elke buschauffeur of dat niet misschien jopie is. Maar dat is inmiddels ‘long time ago’….. lady jane en Kohtje reageerden hierop 1 1
Spirit Geplaatst 2 april 2024 Rapport Geplaatst 2 april 2024 @Kohtjegecondoleerd Mijn kleindochter is ook autistisch en best wel in erge mate.Het wordt er niet beter op, eerder erger.Een zorgenkindje. Kohtje reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden