Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Vandaag een goede dag. 

Mezelf beloond omdat het erg goed gaat en er goede dingen in het vooruitzicht zijn. 
Vroeger deed ik dat met een grote fles (2) en daarna de kroeg in om te vieren waarmee natuurlijk al het goede verzopen werd. Of met junkfood waar ik ook niet gelukkig van wordt achteraf. 

Ik wilde al heel lang een muziekinstallatie voor in de woon/slaapkamer. Na veel mislukt gezoek en gedoe en geinformeer naar een bluetooth systeem met een goed (stereo!) geluid besloten om eens een kans te wagen bij de kringloop voor een ouderwetse versterker. Ik heb dat ook in mijn studio en het geluid is fantastisch. Ik had nog een extra set speakers staan. 
Missie geslaagd, er stond er eentje, 45 euro, lekker zware kwaliteit met van alles wat aangesloten kan worden en vooral besnoerde boxen en een audiosnoer. In de toekomst wil ik ook weer een cd speler en misschien wel een platenspeler. 
Thuis meteen aangesloten en wat een geluid. Sjonge. Mooi diep en heerlijk ruimtelijk en stereo. 

Hier word ik gelukkig van, ik ben best wel een audiofiel dus zeer kritisch over geluidskwaliteit. 

Dat is een goede beloning. Yes!!

bewerkt door Woman
Geplaatst

Vandaag dingetjes doen die geregeld moeten worden. Van die dingen die geen haast hebben maar wel eens af moeten. 

Dat geeft achteraf toch een opgeruimd gevoel. 

Ik wil ook verder met bezuiniging op energie maatregelen. Na 1,5 maand verwarming helemaal uit krijg ik geld terug ipv bijbetalen. Geinspireerd door Spud ga ik daar dieper in. 

Wasmachine is een grootverbruiker. Ik was heel vaak, soms wel elke dag, gooi alles meteen in de was. Dingetje van de menopauze. (Stinkzweet). Dat hoeft eigenlijk alleen maar in de zomer. Ik wil nu proberen 2 wassen in de week. Sommige dingen kan ik best een dagje extra dragen. 

Als ik ga ontvlooien doe ik wel alles achter elkaar wassen, beddengoed, dekens van de hondenmanden etc, maar dat is maar 2 keer per jaar. 

Dus. Kleding (broeken) uithangen voor een 2e ronde, en elke week een donkere en een lichte trommel. Dat lukt vast wel. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...