Spring naar bijdragen

Zondag 10 maart 2024


Aanbevolen berichten

@Roberto, het gebabbel in deze virtuele huiskamer is (denk ik) bedoeld om van alles te delen, zo heet deze ook.. ‘ditjes en datjes en de dagdraad’ 

mocht er iemand HELP roepen weet ik zeker dat er niet over heen gegaan word met de koetjes en kalfjes.

hier word alles in het leven besproken, het weer, wat eten we vandaag enz,… maar ook fikse noten worden gekraakt, en soms diepgang en overpeinzingen van de leden… mooie bonte bijdrage zou ik zeggen, en als het je stoort lees je er toch vluchtig overheen?

enne meningsverschillen mogen er zijn, als we maar met respect met elkaar omgaan is er niets mis met deze draad dunkt me

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Roberto:

Beste allemaal,

Om hier even door te gaan op een discussie op een persoonlijk draadje.
Ik zie al jaren dat er hier veel nieuwkomers afvallen.
Een aantal forumleden denken dat deze dagdraad dan een oplossing is.
Het dagelijks gebabbel over van alles en nog wat ben ik inmiddels aangewend geraakt.
Maar kan ook mensen afschrikken.
Bij de forumverslaafden dringt dat blijkbaar niet meer door.

Ik vind het als nieuwkomer best “spannend”. Het lijkt of iedereen alles van elkaar weet en ik wil me daar niet graag in mengen. Nu ik de stap heb gezet, kan dit veranderen….

bewerkt door alesto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meng me ook niet overal in. Dat is ook aan jezelf. Op het verhaal van @Robertoga ik bijvoorbeeld niet in. Deze buurman wil nogal veel van hetzelfde en is het padje doorgaans kwijt. Af en toe vertelt Roberto daar wat over. Maar ik kan er voor mijn idee, niets aan veranderen aangezien het niet over Roberto zelf gaat en deze buurman te lam is om überhaupt op het forum te komen.

Tenminste dat is mijn idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei alesto:

Ik vind het als nieuwkomer best “spannend”. Het lijkt of iedereen alles van elkaar weet en ik wil me daar niet graag in mengen. Nu ik de stap heb gezet, kan dit veranderen….

Welkom @alesto! Niet iedereen weet alles van elkaar hoor. De één schrijft meer en of vaker dan de ander. Kijk maar wat jou past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...