ikkanhet Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Goeiemorgen lieve allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Goedemorgen @ikkanheten wie nog volgt! Zodadelijk een lange wandeling door de duinen van Meyendel met wandelgroep. Zin in! @ikkanhet: . Het zijn taaie tijden. @Yvonne: beterschap! Drink straks een kopje koffie en een glas cola light mee. Dagpact Maja ikkanhet en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Bob, Fonny en Lika reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Goedemorgen dames en goedemorgen frummers, Tijd voor een bakje. Wat heftig voor jou weer @ikkanhet, wat moet het zwaar zijn te accepteren wat jouw lijf allemaal met jou doet..... Hoe gaat het met jou nu @Maja? kun je je draai weer vinden inmiddels? Jij ook een goedemorgen @bolletje. Een vraagje: zou het lukken jouw plaatjes een beetje kleiner te plaatsen? Ze zijn wel errug groot hoor. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari goeiemooiemorgen frummers @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Goedemorgen @lady jane.... Ik had over jouw vraag van een paar dagen geleden heen gelezen: of ik wel een griepprik had gekregen dit jaar. Jazeker, die heb ik gehad. Ik zal dus een andere soort griep hebben gehad dan die waarvoor ik ben ingeënt lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Goedemorgen meisjes, en iedereen die nog langs komt fijn starten met de heerlijke koffie van Yvonne, zo zie je maar we zijn gewoontedieren vandaag lekker niks, ook wel eens fijn, mooie dag voor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari (bewerkt) Ja dat blijft altijd een gokje natuurlijk @Yvonne We blijven kwetsbaar en hoe ouder hoe erger. Ik zit weer op 80/90% van hoe ik was 3 maanden geleden, en ben weer dankbaar voor elke dag dat ik nog/weer herstel. 10 februari bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 2 minuten geleden zei lady jane: ....... ben weer dankbaar voor elke dag dat ik nog/weer herstel. Ja, ik ben er ook nog lang niet, maar inderdaad... ben zo verschrikkelijk blij dat ik weer opknap. Inderdaad een gevoel van dankbaarheid... en goedemorgen @Dune, wat fijn dat je die Antabus bent gaan slikken, top hoor. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Goedemorgen allemaal en alvast voor iedereen een mooi weekend! Dagpact: Maja Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Okkie Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Mogge.. Dagpact: Maja Fonny Okkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari 2 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen dames en goedemorgen frummers, Tijd voor een bakje. Wat heftig voor jou weer @ikkanhet, wat moet het zwaar zijn te accepteren wat jouw lijf allemaal met jou doet..... Hoe gaat het met jou nu @Maja? kun je je draai weer vinden inmiddels? Jij ook een goedemorgen @bolletje. Een vraagje: zou het lukken jouw plaatjes een beetje kleiner te plaatsen? Ze zijn wel errug groot hoor. Ik weet niet hoe dat moet maar goed het is maar een plaatje per dag. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Iedereen hier lekker aan het bier en de polonaise aan het lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Gelukkig niet,ik niet tenminste @Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Jow, carnaval hier weet losgebarsten. Sinds in gestopt ben vind ik daar echt geen éne bal meer aan . Mis het ook niet . Zou best gezellig kunnen zijn als het niet voor 90 % om drank zou draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Goede avond. Hier ook volop Carnaval. Versierde straten, feesttenten, optochten, harde hoempapa muziek en lallende (jonge)lui......het zal allemaal wel. Die tijd heb ik gehad. Het hoeft ook niet meer zo nodig voor mij. Kleindochter is gisteravond in jeugdhuis Carnaval wezen vieren. Daar zou dan geen alcohol worden geschonken en toezicht zijn. Maar dan brengen ze gewoon zelf flessen drank mee en als ze een pilletje wilden was dat ook wel te krijgen. Jongelui van 12-17 jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari @Zbb goedenavond inmiddels Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Goedenavond allemaal, Wat is dat carnaval gedoe nu weer? Hier in Grunn kennen wij dat niet. Dus hebben wij daar ook nooit last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 februari Rapport Share Geplaatst 10 februari Mijn ernstig verslaafde buurman is een moeilijke eter, hij lust bijna niets. Maar als ik kippedingetjes aan het braden ben ruikt hij dat gelijk. En moet ik met hem delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 11 februari Rapport Share Geplaatst 11 februari In Zeeland doe we daar niet an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden