Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 februari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen @ikkanhet. Ook hier (weer) een erg kort nachtje.

Wens je veel succes/sterkte straks in het ziekenhuis :rose:

Dit is al de derde dag dat ik om 4 uur klaarwakker ben......Heb dan ook veel aan mijn hoofd en zodra ik wakker ben draaien alle radertjes meteen op volle toeren......en lukt het niet meer om weer in te slapen. Ach, zal allemaal wel goed komen !

 

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Hier niet geslapen. Druk druk op de weg. Veel jongeren die denken dat het al carnaval is. Auto's die voorbij toeteren. Bah. Maar goed, vannacht de rolluiken naar beneden.

 Kijken wanneer mijn luiken dicht vallen, Hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rose:Goedemorgen,

allemaal korte nachten voor jullie, ik kom zojuist pas mijn bedje uitrollen, dat is uniek meestal zit ik half 6 al beneden.

@Yvonne fijn om de dag met jouw bakkie te beginnen, je werd echt gemist

@Zbb vandaag weer jouw dag, mooi man! 

@spirit hoop dat je een fijne avond met je zoon hebt gehad, wat betreft jouw lief, ik laat het, wil je niet op de huid zitten met mijn goedbedoelde ‘advies’ wie ben ik. Blijf vooral schrijven dan kunnen wij je lezen :rose:

@ikkanhet sterkte vandaag, respect hoe je/jullie gezin omgaat met de moeilijkste tijd die denkbaar is

@Beatrix :rose:

 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lieve berichtjes van jullie, doet met goed, dankjewel! 

Sterkte straks in het ziekenhuis @ikkanhet , mijn hemel, wat komt er veel op jouw bordje tegelijk.... 

Wat ellendig dat je maar zo misselijk blijft @rapilos, het wordt tijd dat daar wat helderheid over komt, ook sterkte... 

Ik las dat @Nienes even van het pad was geraakt.... hoop dat je jezelf inmiddels hervonden én vergeven hebt, oftewel dat je weer wat lekkerder in jouw vel zit??? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En @Spirit, och mijn lieve mens, wat schrik ik van jouw berichten. 
Ja, je drinkt nu een paar weken niet, daar neem ik mijn pet voor af, echt. 
Je voelt je heel sterk, je bent klaar met de drank, het zou kunnen dat dat dit keer blijvend is, dat kan. 
Maar als het een poos heel wiebelig wordt, er veel verdriet om de hoek komt..... 
Een relatie met een persoon die 's morgens al aan de drank zit, een krat per dag kan wegwerken.... 
Goeie god Spirit. 
En dan maakt het niet uit of hij verlies of verdriet te verwerken heeft, hij zuipt, hij zuipt veel. 
Jij bent niet in staat hem van de drank af te helpen, heel eerlijk: dat kan alleen hij. 
De wil om te stoppen zal voor 100 % uit hemzelf moeten komen, niet vanuit jouw dreigement van jouw kant. 
Jij kunt hem alleen steunen als hij stopt, echt stopt. 
Het aankunnen van een paar glazen.... dat stadium is hij al voorbij... 
Ik gun je een nieuwe liefde, van harte. 
Maar ik had je zo graag een stabiel nuchter persoon gegund. 
Spirit, ik hoop dat jullie het heel gezellig bij jouw zoon hadden gisteren? 
Want die relatie is zoveel waard.... 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ik had een heel stuk geschreven, maar toch weer weggehaald. Want ik kan het niet beter formuleren als @Yvonne hierboven. @Spirit, meid, kijk uit! Je bent vaak zó hieperdepieper ergens over, maar komt dan vaak van een koude kermis thuis. Zelf sta je nog op glad ijs. Ik gun je een lieve, maar vooral stabiele persoon naast je die jou steunt want dat heb je juist nu nodig.

@ikkanhetsterkte en succes voor vandaag.

bewerkt door Toos
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Kom weer een beetje laat piepen hier.
was ook al  (net als de rest) heel vroeg wakker vanochtend (half 5 )
Liggen woelen, even gelezen, voelde me heel wakker ook.
toch weer in slaap gesukkeld en toen pas om 9 uur weer wakker.
Voel me niet helemaal top vandaag.
Weer opvliegers af en toe en weer wat misselijk
Toch gingen de afgelopen 2 dagen eigenlijk best heel goed, veel minder misselijk ook
Maar ja, gisteren dus dat maagonderzoek gehad (met roesje gelukkig)
Toen ik thuis kwam ging het ook nog heel prima
misschien toch een klein terug valletje nu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig antabussers! Dune en zbb! 

Ik had vanmorgen een moeilijk moment. Ben nu 2 weken nuchter en mijn brein vond het vanmorgen wel welletjes met niet drinken. Alsof mijn hersenen zeiden: ja ja ok we hebben het nu wel lang genoeg volgehouden! 

Bijna was ik wat gaan halen, gelukkig reed ik toch maar naar huis en heb me op het huishouden gestort. Ik probeer te achterhalen wat nu maakte dat ik wilde drinken, maar ik kom er niet achter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...