Fonny Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Goedemorgen allemaal! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Goedemorgen frummers en goedemorgen Fonny en Beatrix, Het is donker buiten, het is 6 graden en het is droog Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Vandaag naar stichting Hersenz. Een stichting die zich bezig houdt met de gevolgen van een herseninfarct. Dat komt omdat ik me toch moeilijk kan houden aan "het rustig aan doen". Daar worden de gevolgen van een hersenletsen besproken. Het schijnt erg zwaar te zijn. Nou ja we zien wel. 23 januari bewerkt door bolletje lady jane en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Sterkte @bolletje En @ikkanhet, jij hoopt vandaag meer te horen.... ik denk aan jou hoor ikkanhet en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Wat @Yvonnezegt. Ik sluit me daarbij aan. en verder: heb een goede dag mensen. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Jij ook een goede dag @Lika... en denk eraan: de lente komt eraan hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Goedemorgen! Hier staat een dag met opruimen klaar. Sterkte en succes @ikkanheten @bolletje. En veel geluk in jouw nieuwe hutje op de hei @Beatrix! DAGPACT Fonny Beatrix Maja ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Goeiemorgen nog net. Uitslag is toch MS dus ff laten bezinken hier. Francoise en Pinkman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Verdorie @ikkanhet, je krijgt heel wat voor je kiezen. De diagnose MS is er niet een die je graag krijgt. Veel kracht toegewenst ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari $%%&&*( Ikkanhet dit is vreselijk lieverd. Wat een ellendig en verdrietig bericht meis. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nienes Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Wat een nare uitslag, heel veel sterkte gewenst! Ook voor jou @bolletje Ik meld me nog even op de valreep. Hele lange dag op het werk en net pas moment voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 januari Rapport Share Geplaatst 23 januari Tjee @ikkanhet, dat moet inderdaad bezinken. Kom maar veel van je af schrijven. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden