Spring naar bijdragen

Zondag 7 januari 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal en Beatrix onze vroege vogel,

ben weer een aan het evalueren geslagen, en tot een conclusie gekomen dat ik wel degelijk op een goed pad ben

dat is zelfperceptie wat ik door mijn therapie toch wel ben gaan inzien. Goede handvaten is wel een nuttige tool. 
de dag voor dag gedachte is er 1 die ik echt heb moeten leren. Want ik ben geneigd te plannen (iets van deze tijd wellicht?) en welke ook fijn werkt ‘wees niet te streng voor jezelf’ 

Maar accepteren wat je niet kan veranderen mag wat mij betreft op een tegeltje :D

vandaag drink ik (weer) niet

Dagpact dan maar

Dune

mooie zondag

ps: mooi te lezen @Lika, nu starten met het rouwproces want dat moet je doorlopen. Nuchter zijn is daarbij zo belangrijk. Het verlies van mijn lief heb ik godzijdank droog omarmd. Dat was goed….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 
Fijn @Dune dat je het toch beseft, en dat tegeltje klopt als een bus. Heb je een printer? Print het uit en hang het ergens op waar je het vaak kan zien.

@Beatrix dit ontbijten wij heel vaak en vinden we heerlijk, snufje kaneel erbij en dan is het zo'n hartverwarmend ontbijt! Geniet ervan! 
 

Ook ik weer fris opgestaan! Vandaag laatste dag van de vakantie. Normaal een reden om nog te mogen drinken. Maar nu lekker niet, vandaag drink ik niet! Dagpact! 
 

Ik wens iedereen een fijne dag!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

@Beatrix als je de melk vervangt door een geprakte (1/2) banaan en een geklutst ei erbij,
dan de havermout en snuf bakpoeder en kaneel of kardemom/koekkruiden, bessen of noten/zaden
en alles gemengd in een soepkom 3 min. in de magn. zet dan heb je een heerlijk luxe giga
havermoutmuffin. Je kunt met de ingredienten varieren tot je een ons weegt, maar heerlijk blijven ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Zo de deur uit om een eindje hard te lopen. Daarna lekker verder lezen in mijn boek. Vandaag niet al te veel op de planning. Was de afgelopen tijd veel te druk en daar kan ik niet goed meer tegen. Of eigenlijk kon ik daar nooit goed tegen, maar gebruikte ik drank om in de benen te blijven. Vraag me wel af of ik de enige ben die altijd tegen die hele reeks van sociale verplichtingen opkijk. Zijn de feestdagen net geweest en nu komen er al weer verjaardagen en andere afspraken aan. Morgen weer werken…. Na ja, eerst maar eens lekker naar buiten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Phoeeeee, wil net mn btw cijfers gaan bewerken, is alles van mijn externe harde schijf verdwenen!

hoe is dat mogelijk….. dit is een giga ramp. Geen idee wat ik nu moet of kan doen. 10 jaar belasting archief weg. Had het al extern opgeslagen voor de zekerheid, dus dat werkt ook niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Emmy:

Vraag me wel af of ik de enige ben die altijd tegen die hele reeks van sociale verplichtingen opkijk.

Niemand houdt van een reeks verplichtingen. Misschien een paar laten vallen of een alternatief bedenken, voor dat sociale contact?

@Dune afsluiten en opnieuw opstarten? Het is vast wel weer terug te vinden. 

Brrr wat is het koud. Maar er is ons zon beloofd, en voorlopig geen regen. Dat is ook wat waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar de nieuwjaarsrecepties van al m'n koren, ben ik niet geweest.Denk dat ik daar wel goed aan heb gedaan, want ik voel me erg wiebelig.Omdat ik een paar keer heb gedronken en ik redelijk op tijd kon stoppen en geen kater ga, zou ik kunnen denken, goh, zie je.Heb geen probleem meer.Ben heel blij dat ik dus die nieuwjaarsborrels heb afgeslagen.Die van gisteren, had ik me vergist.Staat ineens de voorzitter voor m'n deur of ik nog meeging.Ik zeg: huh, dinsdag toch,? Heb me hevig verontschuldigd, maar heb er goed aan gedaan

Bovendien is de buikpijn ook nog niet weg.Moet gewoon rustig aan doen met mezelf en geen drank in de mik gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn er weer allemaal.Het is best goed weer.Straks even een zonsondergangwandeling inplannen met de hond.

Morgenavond weer naar toneel.Ben een tijdje niet geweest,maar heb een makkelijke rol.Hoef me alleen maar in een hondenpak te hijsen.Gelukkig daar geen nieuwjaarsborrel.Er word daar helemaal niet gedronken.Zijn een beetje alternatief en excentriek. Net zoals ik, zeg maar.

Bij de rest van de groepen, speel ik gewoon alleen  accordeon.Sommigen neem ik in vertrouwen, maar sommigen ook niet.Er zijn lieve mensen bij, maar ook kletsmajoren.Die hebben niets met mijn privé leven te maken.Ach, dat is hier in het wooncomplex ook

Sommigen smullen van een andermans ellende.

Er schiet me ineens iets te binnen.Als ik het kan vinden, klein verzoek, om even bij het muziekdraadje te kijken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo hee wat een heerlijk wintersportweer weer
zo vind ik de seizoenen wel leuk.
Na het zwemmen boodschappen gedaan in de Plus
waar vreselijk veel producten een euro kosten deze week.
De folder meegenomen en thuis gezien wat ik (niet) gemist had.
Dus mijn lange middagwandeling naar een ander deel van de stad gemaakt
en daar de rest gehaald. Mijn hamsterwoede is weer bevredigd en de kasten
puilen weer uit. Januari is altijd leuk inkopen na de dure decembermaand, waar
ik overigens nooit aan meedoe haha.
Straks de al bijna droge was binnen halen, wat zal mn beddegoed lekker ruiken dan.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...