Woman Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Ik meld me droog af, Op tijd vertrokken van het feestje. Het was erg gezellig. Francoise en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woman Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Happy Newyear! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 De beste wensen en een droog 2024. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Een gezond,droog en gelukkig 2024 allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Gelukkig nieuwjaar allemaallllll en een gezond en droog jaar voor ons allemaal toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 1 januari Rapport Share Geplaatst 1 januari Gelukkig nieuwjaar iedereen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 januari Rapport Share Geplaatst 1 januari Op 31-12-2023 om 17:49 zei lady jane: @Lika of @Jannigje ik krij bij Urga alleen een franse of russische ondertiteling. hoe zet ik die op ned. of Engelstalig? via instellingen lukt t niet. sorr, letters onderstrepen weghalen ook niet haha. nwe laptop. O jee, @lady janegeen idee. Ik heb hem lang geleden gezien en hij is me altijd bijgebleven. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden