Spring naar bijdragen

Donderdag 7 december 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

ervaar de laatste dagen lichte trekmomentjes, goed te handelen , ik ben sterker dan dat.

gisteren was zo’n dag, mijn hoogbejaarde moeder, we hebben haar tevens bejaarde hondje in laten slapen. Ze was ontroostbaar. Zo sneu. Ik haar ondersteunen en praktische zaken regelen. Even daarna mijn dochter, ze verblijft in een blijf van mijn lijf huis (heel ver weg) na 3 maanden daar met haar 2 babies, brak ze. Helemaal stuk…

zoveel emoties van mijn dierbaren op 1 dag. Had me ‘vroeger’ op zeker de beslissing genomen om in te nemen. Nu niet gedaan… zou zonde zijn van mijn proces.

op naar de eerste maand (bijnaaaaaaa)

dusssssssss

DAGPACT:
Beatrix
Yvonne 

Fonny

Dune

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dune:

zou zonde zijn van mijn proces.

dat niet alleen, je kon er nu ook voor hen zijn.
Dochter ver weg, maar jij nu dicht erbij
Moeder dichtbij en jij ook
met drank zou je bij beiden ver weg in je eigen zucht zijn
voor het oog misschien weinig verschil, maar vanbinnen.........
 

@Koala84, hoe gaat het met je?

en goeiemooiemorgen frummers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei lady jane:

dat niet alleen, je kon er nu ook voor hen zijn.
Dochter ver weg, maar jij nu dicht erbij
Moeder dichtbij en jij ook
met drank zou je bij beiden ver weg in je eigen zucht zijn
voor het oog misschien weinig verschil, maar vanbinnen.........
 

@Koala84, hoe gaat het met je?

en goeiemooiemorgen frummers.

Gaat weer de goede kant op! Gezellig weekend gehad met de Sint, gewoon lekker genieten en het los laten… 

Heb me ingeschreven voor een hardloopwedstrijd in februari, merk ook wel dat als ik een uitdaging ergens in zoek het me ook makkelijker afgaat omdat het me afleid… 

maar heb ook veel aan je opmerking gehad hoe iemand anders mij ziet met en zonder drank en inderdaad er is niet veel verschil, is echt het zelf beeld wat ik heb. Merk wel dat ik zelfverzekerder raak zonder de alcohol, dingen die ik met drank op niet zou doen zijn nu een uitdaging….. ps gaat om kleine dingen, ga alsnog nimmer nooit niet in een achtbaan haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dune:

Goedemorgen allemaal,

ervaar de laatste dagen lichte trekmomentjes, goed te handelen , ik ben sterker dan dat.

gisteren was zo’n dag, mijn hoogbejaarde moeder, we hebben haar tevens bejaarde hondje in laten slapen. Ze was ontroostbaar. Zo sneu. Ik haar ondersteunen en praktische zaken regelen. Even daarna mijn dochter, ze verblijft in een blijf van mijn lijf huis (heel ver weg) na 3 maanden daar met haar 2 babies, brak ze. Helemaal stuk…

zoveel emoties van mijn dierbaren op 1 dag. Had me ‘vroeger’ op zeker de beslissing genomen om in te nemen. Nu niet gedaan… zou zonde zijn van mijn proces.

op naar de eerste maand (bijnaaaaaaa)

dusssssssss

 

DAGPACT:
Beatrix
Yvonne 

Fonny

Dune

 

Wat een nare berichten… Alles eerste keer meemaken zonder alcohol….. maar als je achteraf terugkijkt zal het je echt sterker maken!  Heel veel sterkte…. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je staat geklemd tussen Dune en mij ZBB.

Ik heb straks een optreden en kruip in de rol van vrouwelijke piraat Anne Bonny.

Een dame die haar mannetje wel stond in de gouden eeuw.

Past wel bij me.

Ben een stoere vrouw!

Oppassen geblazen @Zbb.

Ga er zo met je boot vandoor en gooi alle alcohol overboord!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan @Zbb.Morgen voel je je vast al wat beter.

Ben alweer thuis.Was niet een van de geweldigste optredens.Anderhalf uur onderweg geweest voor 20 minuutjes optreden en dan ook nog belangeloos.Weinig belangstelling vanuit het publiek en voor de mannen was er geen bier.Tsja, dan zijn ze chagrijnig.Nu wel lekker op tijd thuis en straks iets makkelijks eten.Had hier geen rekening mee gehouden, omdat het de bedoeling was, dat we mee zouden eten.Tsja, het leven van een artiest gaat niet altijd over rozen ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...