Bob Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 1 uur geleden zei bolletje: Kan iemand mij erbij zetten? passagierslijst: Dune Maja Lady Jane Bob ikkanhet Fonny Rapilos Spirit (Doerakje en DeGolden Retriever) JamesM Mariann reboot Beatrix Vamos Lilly03 Nancy Garfield076 Lika Emmy Tatum Koala84 Phaedra Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 (bewerkt) Welkom, @bolletje. Leuk dat je meedoet. 19 december 2023 bewerkt door Bob bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 (bewerkt) Op 11-12-2023 om 17:19 zei Dune: Hihi Bob had de lijst al bijgewerkt met onze eigen Bol er gezellig bij op naar Mongolië rendieren kijken, vind Rudolph ook leuk. Misschien vind hij wel een wijfje 19 december 2023 bewerkt door Dune bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 @lady jane moet wel een dakkie op de ger hoor. We zijn al zo koud aan de bips geworden, gelukkig door het XXL kleed van Lika is erger voorkomen… de snert viel ook lekker (deze was niet zuur want daar krijgen we buikkramp van, net als Spirit laatst) moeten we niet hebben. Bob heeft slagroom op zn neus, hihi van de chocomelk wil je een doekje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 Ik heb het al weggelikt. Met mijn tong. Lekker. Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stuiter Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 (bewerkt) Ik spring ook graag met jullie in de arrenslee! 19 december 2023 bewerkt door Stuiter lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 Beetje geduld @Dune, het geraamte staat de rest komt ook nog, isolatie, dak, kachel, bedden en een mooie buitenkant. Ik heb met een volleybalweekend met mn team erin geslapen en de ronde vorm geeft een giga ruimte en sfeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 52 minuten geleden zei Stuiter: Ik spring ook graag met jullie in de arrenslee! passagierslijst: Dune Maja Lady Jane Bob ikkanhet Fonny Rapilos Spirit (Doerakje en DeGolden Retriever) JamesM Mariann reboot Beatrix Vamos Lilly03 Nancy Garfield076 Lika Emmy Tatum Koala84 Phaedra Bolletje Stuiter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 december 2023 Rapport Share Geplaatst 19 december 2023 Kom erbij, Stuiter. Op avontuur zonder verdoving. Stuiter reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stuiter Geplaatst 20 december 2023 Rapport Share Geplaatst 20 december 2023 Dank je @Bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2023 Rapport Share Geplaatst 20 december 2023 Goeie morgen medereizigers. Deze meneer heb ik uitgezocht. Hij komt uit mongolië en gaat mij begeleiden regelrecht de bossen in. Daar wil hij me iets moois laten zien. Nou ik ben benieuwd wat dat is. Hebben we goed geslapen kanjers? Dune, Tine, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 20 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2023 @bolletje jaaaaaaa hoor, heb je dit exemplaar uitgezocht op zijn skills wat betreft de omgeving (bossen) laten zien/verkennen… hij ziet er trouwens niet heel erg Mongools uit, maar dat mag de pret niet drukken bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2023 Rapport Share Geplaatst 20 december 2023 Maar wel een lekker ding hé Dune? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 20 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2023 2 uur geleden zei bolletje: Maar wel een lekker ding hé Dune? Dat dan weer wel jah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2023 Rapport Share Geplaatst 20 december 2023 Maar nogal slecht geschoren. Of vind je dat mooi mannelijk, @bolletje? Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2023 Rapport Share Geplaatst 20 december 2023 we hebben ze wel ruiger gezien hoor @Bob, ons Bolletje weet ze wel te vinden zo de Ger is af, de deur een verfje, de kachel brandt; Spirit en Dune reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 21 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2023 Wowww goed geregeld Jane, persoonlijk vind ik een beetje stoppels ook wel aantrekkelijk mijn lief had zo nu en dan een echte mooie lange baard. (Of een stoppelbaardje) Maar het mooiste aan hem vond ik zijn lange haar. Heel donker en dan met slagen. Hij was echt prachtig mijn man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 december 2023 Rapport Share Geplaatst 21 december 2023 Heu, lang haar, lange baard, (sleurp sleurp). Ben gelijk wakker mensen. Goeie morgen iedereen. Wat gaan we vandaag doen Dune? Jane het was heerlijk warm in de Ger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 21 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2023 Haha Bolletje, vandaag opruimen hier. Vanavond naar de kerk met de school van mijn kleindochter van 5. daarna spring ik weer in de slee onder de warme dekens en de vachten. Zo lekker warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jikke Geplaatst 22 december 2023 Rapport Share Geplaatst 22 december 2023 Ringeling, tingeling, ting-ting..ik ben zojuist in de slee gesprongen. Kijk uit naar onze rit joeee-hoeee-tingeling-too. lady jane, Tatum, bolletje en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2023 Rapport Share Geplaatst 22 december 2023 Kom er maar lekker bij zitten Jikke. Wat gaan we vandaag ondernemen Dune? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2023 Rapport Share Geplaatst 22 december 2023 Morgen een sneeuwballengevecht houden? Ze hebben hier een sneeuwluipaard die ook graag meedoet. lady jane en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 23 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 (bewerkt) Altijd Bob, maar dan wel even een harnasje aan, deze heer kan niet zo goed tegen zijn verlies, en zijn tandjes zijn zo scherp…. moeten we niet hebben 23 december 2023 bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 pats! oeps @Bob, sorry Bob en Dune reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2023 Rapport Share Geplaatst 23 december 2023 Goeie morgen luitjes, Heb een sneeuwballen bus besteld KOMEN ZE MET ZWAAR BEPAKTE KAMELEN AAN ZEG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden