Yvonne Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Goedemorgen frummers. Alles is vannacht lekker afgekoeld, heerlijk geslapen ook. Vandaag heb ik een rustig dagje zoals het er nu naar uitziet. En dat is goed, een paar drukke weken achter de rug, en merk nu dat mijn rug het even welletjes vindt.... Mooi, eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 2 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Fonny Goedemorgen Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Goeie morgen dames. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 DAGPACT: Yvonne Fonny Prana Goedemorgen! Hectische tijd achter de rug waarin veel is gebeurd. Nare dingen, maar ook mooie spannende dingen. In ieder geval staan er grote veranderingen voor de deur, we gaan verhuizen naar een ander land (en dat beschouw ik als iets moois). Vandaag 6 weken droog, het laatste wat ik nodig heb in die achtbaan van emoties is drank. lady jane, Toos, Lonster1 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Jullie ook een goedemorgen Fonny, Bolletje en Prana. Jeetje Prana, een enorme stap dus. Wat leuk!!! En nee, daar kun je geen drankhoofd bij gebruiken, fijn dat het zo goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 (bewerkt) 21 uur geleden zei ikkanhet: Dank je wel. Nou ik had laatst al verteld dat er door de nieuwe medicijnen een wereld voor me open gaat. Een verschil van dag en nacht. Maar er komen ook spannende tijden aan Ivm onderzoek naar MS. Maar voor nu geniet ik van alle nieuwe dingen die ik kan doen. Wat heerlijk dat die medicijnen zo goed aanslaan @ikkanhet. En wat verschrikkelijk spannend dat MS onderzoek. We gaan heel hard duimen dat het niet geconstateerd zal worden... En jij ook goedemorgen Jane natuurlijk 14 september 2023 bewerkt door Yvonne ikkanhet en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 1 uur geleden zei Prana: DAGPACT: Yvonne Fonny Prana zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Goedemorgen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Nog een weekje genieten van het mooie weer,ben een weekje weg met de boot. het plan is om maandagmorgen pas weer terug te keren naar de haven. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Goedemorgen allemaal, Straks naar de kapper en daarna naar zieke schoonzus, koffie drinken. Ziet er weer mooi uit vandaag. Gisteren een fly drive vakantie in Andalusie geboekt. Pas voor maart hoor, maar wel iets om naar uit te kijken dus. Veel plezier met je boot @Zbb Zbb en Toos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Goedemorgen. Hier ook een rustig dagje. Afgelopen dagen waren weer druk genoeg. Even rust op de plaats. DAGPACT: Yvonne Fonny Prana Zbb Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Goedemorgen allemaal, hier was het afgelopen tijd en gisteren zeer heavy. Teveel om allemaal te beschrijven. Mag ik de volgende keer een weekje met met jou mee op de boot @Zbb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Hier ook even alle hectiek ontvlucht van de afgelopen weken @Roberto de volgende twee vrije weken staan alweer half vol gepland,voor nu de rust opzoeken en rust nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Goedemiddag, vanochtend mezelf niet op het dagpact gezet....? Nu alsnog! DAGPACT: Yvonne Fonny Prana Zbb Toos Freekie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Dorpsfeesten zijn in dieverse dorpen begonnen. Leve Echtenerbrug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Droge afmelding weltrusten. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden