Spring naar bijdragen

Woensdag 6 september 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemiddag! 

Dank je wel Billy voor je antwoord nog gisteravond. 
Dat vind ik een goed idee om de zaterdag er even tussenuit te gaan. Ik kan dan een middagje naar het andere dorp gaan. Of wat verder reizen en uitzoeken of er ergens markt is of een mooi natuurgebied. Dat zorgt voor een break in de 3 dagen. Leuk, dat voelt goed en dat ga ik doen. 
Volgend jaar ga ik een lang weekend weg. 

Scrollend door de andere draadjes las ik een zin van Lady Jane: 
"Vandaag ben ik blij dat ik gister niet heb gedronken."

Fijne dag nog! 
 

bewerkt door Woman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foei foei foei, wat is het warm.... 
Heb in de tuin gewerkt, maar moet het nu toch opgeven. 
Misschien is het vanavond wel te doen om even lekker buiten te zitten.
Mooi, boterhammetje zo maar eerst en dan naar mijn vrijwilligerswerk... 

Moest je voor controle naar de tandarts @lady jane
Hoop dat alles oké was. 

Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met  @Remi1 gaat. 
Een beetje je evenwicht weer aan vinden hoop ik? 


 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Ja, warm....ik kan er wel van genieten. Ook wel een beetje luxe, werkplek ligt in de tuin, zonnescherm dicht...theetje....watertje.

Blij om te ervaren dat ik 'weer stevig in het zadel zit' zoals de praktijkondersteuner dat een aantal jaren terug  noemde. Ofwel dat drank, de gedachte aan, zucht er minder is.  Het besluit heeft weer vorm gekregen.  Vandaag al vroeg gewandeld.  De werkende dingen weer oppakken en toepassen....want ja, weten doe ik het allemaal wel. 'Doen' is de uitdaging.  En soms 'niet doen'. 

Fijne dag allemaal en keep up the good work.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af voor vandaag. 

Fijn dagje vandaag, ik ben een stola aan het haken, daar heb ik aan gewerkt met een ventilator vlakbij me voor verkoeling. Verder wat schoonmaak en andere klusjes gedaan in de koele ruimtes van dit huis. Buiten wandelen met de hondjes is wel heel fijn, er zijn veel bomen en dan de lage zon zo mooi door de bladeren, heel bijzonder.
Nog even op een bankje gezeten en praatje gemaakt met mensen uit het dorp. Als je hondjes hebt is het contact snel gemaakt. De mensen zijn hier ontzettend vriendelijk, ik verbaas me daar nog steeds over. Vriendelijk, hartelijk en ze maken echt contact. Iedereen begroet elkaar. Ook kinderen. Dat alleen al is een healing. 

1 Keer in de week bestel ik fruit en dat verdeel ik dan over kleine bakjes in de vriezer. Als toetje heb ik dan een gezond fruitijsje met een portie vitamines. 
Morgen komt weer een dame voor dansles. :)

Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moe en geïrriteerd vandaag.Ben toch maar naar m'n AA meeting gegaan.

Bijna de metro nog gemist, door m'n kat, die meeliep.Hoop dat hij is teruggegaan.

Ik ga morgen niet naar het strand.Mij te warm en de persoon, waar ik mee zou gaan, vreet al m'n energie op.Zeer vermoeiend.

Hou me gewoon rustig morgen en ga wat voor mezelf doen.

Moet morgenavond repeteren en heb vrijdagmiddag een optreden.Komend weekend naar mijn zoon.Genoeg te doen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Spirit:

Moe en geïrriteerd vandaag.Ben toch maar naar m'n AA meeting gegaan.

Bijna de metro nog gemist, door m'n kat, die meeliep.Hoop dat hij is teruggegaan.

Ik ga morgen niet naar het strand.Mij te warm en de persoon, waar ik mee zou gaan, vreet al m'n energie op.Zeer vermoeiend.

Hou me gewoon rustig morgen en ga wat voor mezelf doen.

Moet morgenavond repeteren en heb vrijdagmiddag een optreden.Komend weekend naar mijn zoon.Genoeg te doen dus.

Doe je rustig, Spirit? 
Deze praatjes doen hier n belletje rinkelen.

 

Ik heb lang niet in je geloofd, maar je komt er volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...