Spring naar bijdragen

Woensdag 16-8-2023


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Fonny en Yvonne en ook degene die nog langs komt.

Al lekker bezig geweest Yvonne. De slakken vang je het best vroeg in de ochtend. Ik ga eerst aan de thee en dan aan de poets. Kan ik straks lekker naar buiten. Je weet maar nooit hoe lang dit mooie weer aanhoudt.

DAGPACT:
Fonny
Toos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje, klinkt goed die vakantie: genieten tussen de buien door en ook wel tijdens een bui.... 
En jeetje, wat leuk: bod op een huis. Ik neem aan als plek voor (langdurige) vakanties?
We gaan duimen voor jullie. 

@Remi1, het verhuizen is klaar, nu dus het leegmaken van het huis van jouw heit. 
Heel veel herinneringen dus. Pittige klus hoor. 
Maar fijn dat heit er vrede mee heeft en dat de verzorging daar lief en goed is... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Fonny
Toos

Yvonne 
Prana

Goedemorgen allemaal. Heel pittig @Remi1 Vorig jaar is mijn moeder overleden en hebben we het ouderlijk huis moeten verkopen. Dat was niet makkelijk. Maar er waren ook mooie herinneringen, een rollercoaster inderdaad.
Gisterenavond is mijn man thuisgekomen met een kattenfamilie die op straat woonde. Even kijken vandaag of ze naar de dierenarts kunnen voor een onderzoek en kijken hoe dat verder met ze moet. Het is een moeder, met 2 hele kleine kittens, een groter kitten en ze is zelf ook nog geen jaar oud zo te zien. En dan is er nog een andere kat, ook een jong vrouwtje. Ze zijn nu tijdelijk in de keuken, want we hebben zelf al 6 katten (11 nu dus!!). We kunnen ze niet zelf houden natuurlijk, maar zeker ook niet op straat gooien. Even kijken hoe we dat gaan oplossen.
Fijne dag iedereen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wordt weer een stralende dag vandaag.
vandaag maar weer naar de tuin.
De oogst is bijna niet bij te eten
(frambozen, sperziebonen, komkommers, courgettes, tomaten.)
dus maar veel weggeven ook

Gisteren nog sla, boerenkool, radijs en andijvie gezaaid.
dat kon nog op de valreep zag ik

@Remi1,
fijn dat je vader daar nu veilig zit.
Een hele geruststelling denk ik.
Succes met verder ontruimen.
Best heftig altijd.

@Yvonne,
Wij hebben gelukkig alleen huisjesslakken, en niet eens zo veel gelukkig.
Hoe pak je die naaktslakken dan.
Toch niet met je handen (Brrr...)

@lady jane,

Fijne strand dag weer vandaag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 3e dag weer aan het werk en het is ook nog leuk/gezellig ook... Dat had ik maandagochtend niet verwacht, maar toen had ik ook nog last van wat effecten van de zondagavond. 

Vanochtend voor het werk aan de krat bier ingeleverd, en nicotine pilletjes gekocht en appels. laatste 2 flesjes vanochtend weggegoten en gisteravond ook maar 2 gehad en ook nog 5km hardgelopen. 

De goede voornemens zijn weer van start gegaan. 

DAGPACT:
Fonny
Toos

Yvonne 
Prana
Freekie 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Vanmorgen voor het werk een krat bier ingeleverd", dat moest ik even goed lezen. :huh:  Een leeg krat dus. 

@rapilos je kunt natuurlijk ook soep invriezen, en andere groenten wecken of blancheren en invriezen. Dan heb je er in de winter ook nog wat aan.

Vanmorgen kocht ik na het zwemmen bij een moestuinwinkel een grote, perfecte krop sla, die vanmorgen geoogst was. € 1,25 was die, en goed voor 4 personen denk ik zo. 

Zwemmen, wandelen in het zonnetje naar de moestuinwinkel en daarna ontbijten met krakend vers brood. Hmmm :)

bewerkt door Lonster1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...