Yvonne Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 Goedemorgen frummers Het belooft een zonnige dag te worden én warm... Dus straks maar snel doen wat gedaan moet en dan rustig aan verder. De beestjes hebben inmiddels hun natje en droogje gekregen. Het regiment naaktslakken is een dagje uit naar achter de schutting. Dus eerst nu even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 Goedemorgen Yvonne..en alle andere frummers! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 Goedemorgen Fonny en Jane... DAGPACT: Fonny Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 Goeiemorgen lieve frummers Hier ook al de huishoudelijke taken volbracht nu lekker rustig aan verder. Fonny en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 52 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Fonny en Jane... DAGPACT: Fonny Yvonne Beatrix Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Vandaag maar eens appelmoes maken van de gevallen appeltjes uit de tuin. witte was draait al. Lekker niet werken vandaag Vanmiddag even naar de tuin, want mijn uien zijn op @Beatrix Veel plezier weer in je hutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 (bewerkt) Goedemiddag meld ik maar even. Anders voel ik me zo'n gluurder die hier wat stiekum rond neust. 17 september 2023 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 Heel veel sterkte gewenst @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 Ha @Remi1, er zal veel voorbij komen aan gevoel, herinneringen en gedachten. Zo gaat dat. Gewoon laten gebeuren. Goed dat je even langskomt. Hoi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 Ben een vlaggenlijn aan het haken. Ik heb een heerlijke vakantie. Mede dankzij de regen wrs. Ik hoefde weinig van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 @Remi1 ik heb daar geen ervaring mee maar ik kan me voorstellen dat dat nogal wat is inderdaad. Niet fijn die gevoelens, maar als je even uitzoomt juist wel denk ik (makkelijker gezegd dan gedaan) Wat kan jij straks trots op jezelf terugkijken als je dit 'proces' helemaal helder doormaakt. Vooral vanwege het er zijn voor je heit maar ook heel erg voor jezelf. Wens je veel sterkte en pas goed op jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 En een fijne vakantie @Beatrix! Als ik alleen al je reactie lees, word ik er al vrolijk van :-) Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 Ben een vlaggenlijn aan het haken @Lika waarschijnlijk een zin die ik nooit zal uitspreken :-) Veel plezier! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2023 (bewerkt) Heerlijk @Lika, een heerlijke vakantie zo. En jaaaa, haken is zo ontspannend... Wat een heftige dagen @Remi1, het is een heel verleden wat aan jou voorbij gaat. Goede en slechte herinneringen.... heel veel sterkte. Jij fijne dagen in jouw huisje @Beatrix 14 augustus 2023 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden