Spring naar bijdragen

Donderdag 10 augustus 2023


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Ik heb lekker geslapen voor mijn doen. 
Inmiddels draait de was, hebben de beestjes en de vogels hun natje en droogje gehad 
en heb ik mijn lijstje klaar van dingen die ik vandaag wil/moet doen. 
Het ziet er naar uit dat ik behalve het rommelen binnen lekker veel buiten kan zijn. 
Maar eerst natuurlijk een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
gedroomd vd film die we gisteren zagen; the quiet girl. zo mooi.
Meteen het boek besteld bij de bieb. Was volgens vriendin ook zo prachtig geschreven; Pleegkind.
en straks met dochter naar een sjiek saunakomplex met een saunacabine
op de steiger in de Maarsseveense Plassen. We doen een dagje duur.
Hebben wat te vieren saampjes:rose:

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

even iets geks voor hier; maar ik las da de gasprijs fors gaat stijgen en heb gisteren toch een vast contract afgesloten voor 2 jaar.
Gebruik weinig energie, maar je weet nooit hoe streng de winter gaat worden. gas 1,29 en el 0,38. 
Maar geen idee of het slim is en of het een goede prijs is. Hoe doen jullie dat? (lees vanavond wel pas weer, want de trein gaat zo).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei lady jane:

even iets geks voor hier; maar ik las da de gasprijs fors gaat stijgen en heb gisteren toch een vast contract afgesloten voor 2 jaar.
Gebruik weinig energie, maar je weet nooit hoe streng de winter gaat worden. gas 1,29 en el 0,38. 
Maar geen idee of het slim is en of het een goede prijs is. Hoe doen jullie dat? (lees vanavond wel pas weer, want de trein gaat zo).

Ja, daar zit ik dus ook over te twijfelen. Doen of nog even wachten? Ik vind het maar moeilijk. Aan de ene kant denk ik: doen, dan weet je waar je aan toe bent en aan de andere kant wat als hij nog daalt, dan betaal je weer teveel. Het lijkt wel een loterij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel nog reageren... 
Ik had voor de enorme stijgingen een variabel tarief, want.....ach je weet maar nooit, het zal wel meevallen met die stijgingen. 
Nou, het viel dus niet mee.
Ik heb nu in juni de tarieven voor een jaar vastgezet, electra 0,35 en gas 1,24.
De daling is gestopt, ik denk niet dat voor de winter er nog een nieuwe dalingsgolf aankomt. 
Maar ja, het blijft altijd gokken. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik geen gas.
Kook op inductie.
Voor de rest blokverwarming (Waardeloos systeem)
Betalen aan de VVE een x bedrag voorruit. per maand
Vorige keer over de 800 euro moeten bij betalen.
Ik vrees voor het dubbele de volgende keer, terwijl ik echt heel zuinig ben met de verwarming (vind ik dan he).
Maar goed, komt tijd komt raad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1.22 per m3 en elektra weet ik niet, maar daar betaal ik in verhouding niet zo veel voor. In juni vastgezet voor 3 jaar, heb 2 jaar geleden heel veel moet bij betalen, toen is 'Welkom Energie' waar ik bij zat failliet gegaan, in november. Dat waren hele dure weken voor 2,80 per m3, met bijna 10 m3 per dag in december.. 

Ik zet hem lkkr vast! De oorlog en inflatie/onzekerheid is nog lang niet voorbij... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Wij zitten inmiddels op ons derde plekje deze vakantie. Bekend terrein. Buiten zwemmen zo en de kinderen krijgen vrienden die blijven logeren. 
 

Gisterochtend toen ik zwom voelde ik weer even hoe fijn het is om zonder kater gewoon je dag te beginnen. De dag ervoor kwamen we aan. Jongste en ik. Zij had nog afspraken die dag. We gingen na het eten (boterham met gebakken ei) op pad. Dat had ik anders nooit kunnen doen of niet gedaan zonder chagrijn. Want dan kon ik niet borrelen. Nu zonder probleem in de auto.

Die momenten: zo fijn. Soms besef ik het weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat allemaal rustig zijn gangetje hier.Voel me redelijk stabiel.Er gaan dagen voorbij, dat ik niet eens aan alcohol denk.Ben met mezelf bezig om mijn impulsieve gedrag af te leren.Eerst denken en dan pas doen.Soms valt dat niet mee.Nu weer een nieuwe webshop ontdekt.Heb er verleden week 2 leuke t shirts gekocht met flinke korting.De levertijd daarentegen is erg lang.Kom nu echt overal reclame tegen van deze site.Eerst maar even afwachten, wat de kwaliteit is, van de producten.Geduld is voor mij nog wel even een dingetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...