ikkanhet Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Goeiemorgen lieve frummers Ben al een paar uurtjes wakker. Ga rond 8 uur wel ff terug mijn bedje in dan zitten we een paar uurtjes zonder stroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Goedemorgen. Echt maandagochtend weer. Wat lekker zo'n terugtrek plekje @Beatrix. Wens je veel rust. DAGPACT Beatrix Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Goedemorgen frummers. Vannacht heeft het geregend, maar het is nu droog. En gisteren was een cadeautje: wat een heerlijke dag vol zon. Ik heb tot na tien uur buiten kunnen zitten, toen werden de muggen wel erg opdringerig en was het trouwens behoorlijk bedtijd voor mij. Mooi, het beestenspul is van lekkers voorzien, lig alweer een ochtenddutje te doen, tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 11 uur geleden zei Roberto: Voor mij is het iedere keer vechten tegen de bierkaai. Na 55 jaar alcohol geef ik dit op. Mijn lichaam en hersenen zijn dusdanig geprogrammeerd dat stoppen nooit zal lukken. Ik zet mijzelf nu in de overlevingsstand. De schade zoveel mogelijk beperken. Maar je staat wel elke dag op het dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Goedemorgen allemaal Dagpact: Beatrix Toos Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Goedemorgen, Dagpact: Beatrix Toos Fonny Salmon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 7 minuten geleden zei Salmon: Goedemorgen, Dagpact: Beatrix Toos Fonny Salmon zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Dagpact ; Beatrix Toos Fonny Salmon Rapilos Zbb 7 augustus 2023 bewerkt door rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Even op de valreep, want ga zo werken. Wat lees ik @Yvonne ? Hadden jullie gisteren een dag vol zon ? Goh, hier regen, regen en regen. Er is nu wel genoeg gevallen hoor. Hoop dat ik straks droog overkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) DAGPACT: Beatrix Toos Fonny Salmon Zbb Rapilos Yvonne 7 augustus 2023 bewerkt door Yvonne Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 8 minuten geleden zei rapilos: Wat lees ik @Yvonne ? Hadden jullie gisteren een dag vol zon ? Nou en of, en wat ik daarnet allemaal op internet zag was het op veel plaatsen bar en boos. Nee, wij waren echt spekkopers gisteren... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 23 minuten geleden zei Yvonne: Nee, wij waren echt spekkopers gisteren... Dat was je zeker! Ik heb de regenmeter een paar keer leeg gemaakt omdat ie bijna vol was. En vanmorgen weer. Nu is het net aan droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 12 uur geleden zei Roberto: Voor mij is het iedere keer vechten tegen de bierkaai. Na 55 jaar alcohol geef ik dit op. Mijn lichaam en hersenen zijn dusdanig geprogrammeerd dat stoppen nooit zal lukken. Ik zet mijzelf nu in de overlevingsstand. De schade zoveel mogelijk beperken. De gewoonte om 55 jaar te drinken is niet in 2 weken verdwenen Roberto. Je schrijft dat je zoveel actiever bent als je niet drinkt en met drank de boel laat versloffen in huis. Wil je dat dan? Ik denk dat je het bijltje er veel te snel bij neergooit. Nieuwe gewoonten aanleren kost tijd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Ik meld me droog af van het het Dagpact rustig aan gedaan vandaag,gedaan wat ik wou/moest doen en een beetje gerelaxt. toen kwam de buurvrouw om hulp,haar nog even geholpen en nu onderuitgezakt op de bank. 7 augustus 2023 bewerkt door Zbb Typefout rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Netjes Zbb En fijn dat je kon helpen, zowel voor haar als voor jezelf :-) Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ze had een sixpack bier en chocolade voor me meegenomen als bedankje. het bier heb ik maar niet aangenomen wel lief bedoelt natuurlijk maar ben maar eerlijk geweest en gezegd dat ik beter niet kan drinken. Francoise, karin123, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 (bewerkt) Ik zit nu in een soort van zelf georganiseerde 'terugval', al heb ik me niet in kunnen houden tot de daarvoor met mezelf afgesproken tijd (over 5 weken pas). Een soort van experiment waarbij ik, door al wat eerder terugvallen, al dondersgoed weet dat eenmaal weer een keertje gebruiken (face it: alcohol is gewoon een harddrug), je vrijwel meteen weer verslaafd bent. Zo werkt het gewoon in het brein. Ik merk nu al dat ik niet zomaar ff rationeel en welbewust 'netjes de terugval kan beëindigen' op een door mijzelf bepaald moment. Ik weet ook nu al dat mijn geplande 'zuipvakantie' is afgelast en is komen te vervallen. Hier wil ik mijn a.s. zomervakantie echt niet mee gaan verpesten. Wat mij betreft is dat dan ook de reden dat ik hier nu in ben beland: me behoeden m'n vakantie hiermee straks te gaan verpesten. Het is een goddelijke interventie haha. Het is en blijft gewoon gif. 7 augustus 2023 bewerkt door Strijkbout lady jane en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2023 @Strijkbout, we steunen je. Maar je moet het zelf doen. Ik heb er alle vertrouwen in dat je dat kunt. Strijkbout reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 er zijn toch wel leukere dingen om te organiseren @Strijkbout? wat wil je toch bewijzen denk ik dan als ik je lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden