Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 juli 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Het wordt voor de verandering weer eens een droge dag, dus wasmachine draait al. Kan de was straks lekker naar buiten. Bol com komt straks een cadeautje voor mezelf brengen. En omdat ik dan toch thuis moet blijven kan ik misschien eindelijk de voortuin eens gaan doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat het nu @Zbb? Benieuwd wat voor cadeautje je hebt uitgekozen @Toos :-)

Ik werd wakker en dacht: Hee het is alweer de tweede dag van de week! En aangezien Vingegaard nu voor de tweede keer de Tour de France heeft gewonnen en zijn naam in het Nederlands wordt vertaald als 'vingerhoed' en ik daardoor aan 'een hoedje van papier' moest denken, waarbij papier in de papierbak moet naast de glasbak, waar ik vaak gestaan heb om weer eens alle lege flessen goedkope huiswijn van de Spar vol schaamte heb laten verdwijnen, dacht ik: Hee daar wil ik niet meer naar terug, dus deze dinsdag gaan we maar even niet drinken. En ik hoop jullie ook niet :-)

Ben zelf voor het eerst na 1,5 week verlof weer eens in de trein op weg naar werk. Even wennen weer hoe zwaar m'n rugtas is met een laptop erin, maar door de vakantieperiode is het lekker rustig in de trein en het zonnetje schijnt naar binnen dus wie doet ons wat :-)

Fijne dag aan een ieder hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

vanmorgen lekker fris opgestaan, fijn, vanmiddag naar de huisarts om eea te bespreken en verwijsbriefje voor tactus regelen . Komt goed hij kent mijn gevecht

dagpact

Toos

zzb

roberto

dune

 

ik wil even iets delen, waar ik van schrik. Ik kreeg net op de app een goed bericht, en ik dacht meteen ‘ oh mooi lekker wijn vanavond om het te vieren’ dat is gedrag dat dus je geest beheerst. Het hondje van Paflov….. niet dat ik het ga doen, neeeee zeker niet maar het beangstigend is dat mijn brein dus zo werkt bah. 
ik denk nooit oh mooi dan mag ik een gebakje of zo. Er is werk aan de winkel besef ik nu waar ik eerst dacht dat alleen stoppen de boel zou oplossen. Mijn gedrag en denken moet anders. 
wat mij ook nu pas opvalt dat door mensen in herstel vaak word gesproken over ‘vriend’ (alcohol) een soort wezen of individu. (Waar men afscheid van neemt) Ga ik ook eens over nadenken

fijne dag voor allen en Yvonne bedankt voor de catering :rose:

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gut murning! Hier de schone was alweer in de kasten en kleding gestreken en ook alweer in de kast. Nu even thuis fitnessen, zo ontbijten met de Kids en dan om 10:00 naar subtropisch zwembad op 1km hier vandaan, met Sauna! Daar heeft papa wel zin in, kinderen zijn inmiddels zo oud dat ze samen alleen kunnen spelen/zwemmen. 

Dagpact:

  • Toos
  • Zbb
  • Roberto
  • Fonny
  • Dune
  • Freekie 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dune, je bent je nu bewust van dat idiote breinspinsel he
maar je hoeft er niets mee vanaf nu!
pavlov werkt ook met koffie als je daar voor open staat
en ja, zelfs met gebak als dat een guilty pleasure wordt
maar je kunt ook dat hondje negeren, net als je brein
er komen vanzelf betere gedachtes bovendrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik doe graag mee.

Dagpact:

  • Toos
  • Zbb
  • Roberto
  • Fonny
  • Dune
  • Freekie
  • Rapilos
  • Salmon

Vanochtend aan het werk op kantoor en vanmiddag werk ik thuis. Koffie zit er in, ontbijtje zit er in en de zon schijnt hier.... dus voor mij best een goed begin van de dag.

Heb mijn verhaal zojuist op Wie is Wie gezet voor als je wil weten wie er nu ineens in deze huiskamer verschijnt kan je het daar terug vinden :rolleyes:

Succes vandaag allemaal!

bewerkt door Salmon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...