Spring naar bijdragen

donderdag 15 juni 2023


Aanbevolen berichten

Gisterenavond naar m'n AA groep geweest, maar ik merk, dat er kliekjesvorming is ontstaan.Hou daar helemaal niet van en merk dat ik me erger aan bepaalde personen.1 persoon verdenk ik er ook van, dat hij nog volop in gebruik is, maar ach, wie ben ik, om hier een opmerking over te maken en bovendien zijn het vermoedens van mijn kant.

Geloof dat het tijd word voor een andere groep.Genoeg groepen in de grote stad!

Met mij gaat het nog steeds, wonder boven wonder, erg goed.

Soms denk ik niet eens meer aan alcohol.Hoef alleen maar even achterom te kijken.Wat een narigheid mij het heeft gebracht.

Dan ben ik al genezen hoor!

Geef mijn portie maar aan fikkie.

Ach, arme fikkie ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Strijkbout:

En waarop is dat vermoeden gebaseerd dan?

Ik verdenk hem op drugsgebruik.

Vaak naar het toilet, onder de meeting, onsamenhangende gesprekken, dat soort punten  vallen mij op..

Alles is gebaseerd op een vermoeden hoor, wie weet is het gewoon een vreemde vogel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Spirit:

Ik verdenk hem op drugsgebruik.

Vaak naar het toilet, onder de meeting, onsamenhangende gesprekken, dat soort punten  vallen mij op..

Alles is gebaseerd op een vermoeden hoor, wie weet is het gewoon een vreemde vogel ;)

Dat weet je soms idd niet. Zou wel een aparte zet zijn idd, onder invloed naar de AA gaan :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne avond allemaal,

Ik heb vandaag een telefoontje gehad van de MDL arts. Zit toch een ontsteking in mijn darmen. Krijg er medicijnen voor die ik langdurig zal moeten nemen. Zijn besteld maar als het daardoor verbetert neem ik ze met liefde. Kom nu haast de deur niet meer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Francoise:

Goedeavond,  naar partneravond voor mensen met ASS/ADHD geweest,  veel overlap en veel herkenning.  Merk dat er meer wederzijds begrip is tussen man en mij , gelukkig. 

@Spirit, ga je naar specifiek een aa groep of komen er ook drugsverslaving bij ? 

Dit is een AA Meeting, alleen voor alcoholverslaving.

Er bestaan ook NA en CA groepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...