lady jane Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 een hele zonnige mooie morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Goedemorgen,…. @lady jane ook al van de partij de hitte maakt bij mij de craving minder. Gek he, terwijl een lekker zacht lentezonnetje dat juist opwekt… hitte maakt alles anders. Dorst krijg je dan maar met drank stillen zie ik niet zitten. Voordeeltje dus fijne dag Spirit en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Morning @Fonny doe ik met je mee dagpact Fonny dune Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Dagpact ; Fonny Dune Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Goedemorgen allemaal, Weer een prachtige dag vandaag. Vanavond een barbeque bij iemand. Heb het gevoel dat ik vanavond zonder al te veel moeite zonder alcohol kan doorbrengen We gaan er lekker naar toe fietsen, is maar een half uurtje fijne dag allemaal Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Ik ben ook weer genezen, zo weinig energie ook mede door de warmte... Dagpact ; Fonny Dune Rapilos Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Dagpact ; Fonny Dune Rapilos Freekie Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Gisterenavond naar m'n AA groep geweest, maar ik merk, dat er kliekjesvorming is ontstaan.Hou daar helemaal niet van en merk dat ik me erger aan bepaalde personen.1 persoon verdenk ik er ook van, dat hij nog volop in gebruik is, maar ach, wie ben ik, om hier een opmerking over te maken en bovendien zijn het vermoedens van mijn kant. Geloof dat het tijd word voor een andere groep.Genoeg groepen in de grote stad! Met mij gaat het nog steeds, wonder boven wonder, erg goed. Soms denk ik niet eens meer aan alcohol.Hoef alleen maar even achterom te kijken.Wat een narigheid mij het heeft gebracht. Dan ben ik al genezen hoor! Geef mijn portie maar aan fikkie. Ach, arme fikkie Strijkbout reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 17 minuten geleden zei Spirit: 1 persoon verdenk ik er ook van, dat hij nog volop in gebruik is, maar ach, wie ben ik, om hier een opmerking over te maken en bovendien zijn het vermoedens van mijn kant. En waarop is dat vermoeden gebaseerd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Goedemiddag, tijd over voor een werkafspraak want het verkeer zat wel heel erg mee Even 10 minuten voor mezelf waar niks mis mee is. haha collega appt en had het verkeer ook mee. Aan het werk en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 1 uur geleden zei Strijkbout: En waarop is dat vermoeden gebaseerd dan? Ik verdenk hem op drugsgebruik. Vaak naar het toilet, onder de meeting, onsamenhangende gesprekken, dat soort punten vallen mij op.. Alles is gebaseerd op een vermoeden hoor, wie weet is het gewoon een vreemde vogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 4 minuten geleden zei Spirit: Ik verdenk hem op drugsgebruik. Vaak naar het toilet, onder de meeting, onsamenhangende gesprekken, dat soort punten vallen mij op.. Alles is gebaseerd op een vermoeden hoor, wie weet is het gewoon een vreemde vogel Dat weet je soms idd niet. Zou wel een aparte zet zijn idd, onder invloed naar de AA gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Ach @Strijkbout.Onze lieve heer houdt er rare kostgangers op na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Fijne avond allemaal, Ik heb vandaag een telefoontje gehad van de MDL arts. Zit toch een ontsteking in mijn darmen. Krijg er medicijnen voor die ik langdurig zal moeten nemen. Zijn besteld maar als het daardoor verbetert neem ik ze met liefde. Kom nu haast de deur niet meer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijdvoormij Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Fijne avond! Net thuis na een lange dag, vanuit Maastricht in Deventer geweest ivm werk vandaag. Toch wel heerlijk om zo een dag niet op het werk of bereikbaar te zijn maar gewoon op leuke workshops te kunnen focussen! Morgen vrij, dus weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Goedeavond, naar partneravond voor mensen met ASS/ADHD geweest, veel overlap en veel herkenning. Merk dat er meer wederzijds begrip is tussen man en mij , gelukkig. @Spirit, ga je naar specifiek een aa groep of komen er ook drugsverslaving bij ? Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 Goede avond allemaal, De spa rood bij de barbecue smaakte goed Gelukkig dat er medicijnen voor je zijn @ikkanhet, nu maar hopen dat ze helpen hè Geniet van je weekeinde @tijdvoormij Fijn dat je zoveel hebt gehad aan deze partners vind @Francoise ikkanhet en Francoise reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2023 1 uur geleden zei Francoise: Goedeavond, naar partneravond voor mensen met ASS/ADHD geweest, veel overlap en veel herkenning. Merk dat er meer wederzijds begrip is tussen man en mij , gelukkig. @Spirit, ga je naar specifiek een aa groep of komen er ook drugsverslaving bij ? Dit is een AA Meeting, alleen voor alcoholverslaving. Er bestaan ook NA en CA groepen. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden