Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 juni 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Ja, het wordt weer een hartstikke warme dag, maar nu is het nog heerlijk koel. 
Ik heb vanmorgen om vijf uur alles beneden én boven tegen elkaar opengezet zodat het binnen in ieder geval lekker 'koud' begint vandaag. 
(daarna heb ik nog wel mijn bed opgezocht en nog een uurtje lekker liggen soezen :P
Nu eerst een bakje en daarna maar snel aan de slag hier binnen en in de tuin voor het te warm wordt.
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
25 is een mooie temperatuur voor mij
er is nu geen echte opbouw geweest en
mijn lijf geeft ook aan dat het kwetsbaarder wordt.
Tot 2 x toe voortijdig gestopt met volleybal op t zand.
Wel sneu want op beide plekken waren er eindelijk eens genoeg
en na mijn stoppen gaf de rest het ook op.
Maar ja, ook die zijn een jaartje ouder geworden, na de lange winter
viel het allemaal wat meer op dan andere jaren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik zit al ergens in Nederland in een sporthal. Moest er gisteren ook al zo vroeg uit. En morgen ook, want dan wil ik voor de warmte hardlopen :D

Vind het wel lekker dat het met dit weer legitiem is om niet te veel te doen.  Lekker wat luieren in de schaduw. Boek lezen… heb net twee nieuwe thrillers op de E reader gezet, dus kan weer even voorruit.

Qua drinken had ik verwacht dat dit weer lastig zou zijn, maar valt mee gelukkig. Straks eens kijken naar wat vers fruit voor door het water. En nieuwe thee, want die is bijna op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook niet in de volle zon zitten op het heetst van de dag, hoor @Yvonne Zoals mijn buurvrouw. Vroeger kon ik dat wel. Nu lekker in de schaduw met boek of puzzelboek. Gewoon lekker rustig aan met een kan koud water bij de hand. @lady jane, dat is ook wel erg zwaar volleyen in de hete zon in het losse zand. En niet alleen voor de wat ouderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat klopt Toos. Ik werd steeds duizelig en wist, ik moet met mn hoofd uit de zon.
Dus ik heb mijn nieuwe regenboogparasol dicht bij de waterkant opgezet, terwijl de rest
verspreid bij de duinen lag. Scheelde ook veel geklets haha, en ik houd van rust en lezen.
Maar om de beurt kwamen ze toen toch een praatje maken, dus mijn boek is nog niet uit.
Wel gezellig om de winter zo in woorden snel de revu te laten passeren, lief en leed in 10 minuten...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustig aan he @lady jane
Wij zijn niet meer op een leeftijd om door het zand te hollen :)

Na de strand wandeling van afgelopen woensdag (10 km), twee dagen doodmoe geweest.
Belachelijk, kan het eigenlijk ook niet uitstaan, want de wandeling zelf ging prima, savonds ook nog genoeg energie om uitgebreid te koken enzo.
Hmmm....misschien heeft het toch met mijn artrose te maken.
dinsdag naar de huisarts voor de uitslag van de dexa scan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik ben blij met de uitslag met het onderzoek, met mijn huis, mijn plekje op de aarde. Nieuw werk waar ik werkelijk waar vorstelijk ben onthaald en met een dochter die ver weg het naar haar zin heeft. Het komt allemaal binnen en ik voel het. Dankbaarheid. Mag ook wel eens gezegd. 
Zwemmen nu. (Voordat ik me druk ga maken over van alles. #aard van het beestje…)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk om in een kan water wat fruit of kruiden te doen, je kunt eindeloos experimenteren net als met thee. 

Ook ik vind het fijn om vroeg op te staan, met warm weer. En om na 15 uur lekker een beetje te lummelen. Er moet nog wel het een en ander in de tuin gebeuren, maar dat had ik dan in de ochtend moeten doen. Inderdaad een goed excuus, de warmte. Daarnaast ben ik vanmorgen ook al aan de schoonmaak geweest dus ik vind het wel goed zo.

Mijn energie is heel wisselend. Gisteren heb ik lang gezwommen, nog een paar uur wat administratie gedaan van mijn werk en daarna was ik bekaf. Lag voor 21 uur al op bed. Komt denk ik ook wel door het warme weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanochtend zwom ik. Het was heerlijk. Toen allemaal nuttige dingen gedaan bij mijn moeder. Het is daar bijna 25 graden binnen en nog heeft ze een coltrui en een jasje eroverheen aan. 

Mijn lichtje gaat altijd wel vroeg uit. Ben benieuwd hoe dat gaat. In mijn nieuwe baan moet ik ook ‘s avonds werken. Geen idee of ik dat ok ga vinden. 
Slaap lekker allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...