Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 juni 2023


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen 

Gisteren personeelsfeestje overleeft. Gedver! Kheb me toch wel laten gaan bij dat ene glas!Maar gelukkig is het daarbij gebleven, voor de rest cola. Ik had het wel moeilijk en daardoor vroeg naar huis gegaan. Thuis vond ik raar maar waar m'n rust terug. Ik was (achteraf) oooo zo dankbaar dat de supermarkten net gesloten waren toen ik erg gefrustreerd was (craving). Even voelde ik me terug een wild beest opgesloten in een kooi en werd ik woedend op de winkels die persé oooo zo stipt op hun sluitingstijd staan. 

Dusja... Ergens wel een beetje blij met m'n prestatie... En een duidelijke les/ervaring dat alles staat of valt bij dat eerste glas... iets wat ik al langer dan vandaag weet, maar toch... 

Kin omhoog en verder gaan. 

@ Dune: geen craving meer hebben klinkt me als muziek in de oren. Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar dat geeft niet. Voor mij klinkt dat goed.

Dagpact:

Dune

Fonny

Beatrix 

Kadootje 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

DAGPACT
Dune
Fonny
Beatrix
Prana
cheetah5
kadootje
Toos

ik hoop dat iedereen er op staat. Goed gedaan @kadootje Volgende keer helemaal zonder? 

Het wordt een warm weekend. De kan water met schijfjes limoen en gember staat al klaar in de koelkast. Kan ook nog wat munt plukken uit de tuin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wordt het toch nog echt zomer !
Gisteren rabarbertaart gemaakt met rabarber uit de tuin.
Heel lekker !
Maar wel veel werk.
Na de lange strand wandeling van afgelopen woensdag, gisteren zo moe dat ik al om half 9 op bed lag.
Wat raar he, dat die vermoeidheid dan pas een dag later komt.
Vandaag ook maar rustig aan doen
We worden oud :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, wat een goede tip zeg die podcast "Wat wil je drinken "
Dacht dat het gewoon 1 aflevering was, maar zie dat het er vele zijn !
Fijn, heb ik voorlopig wat te luisteren.

Enfin, ga even naar de bio winkel voor besjes en avocado enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kapster geweest en ze was niet geschrokken van mijn zelf gecreëerde kapsel (of ze deed net alsof).

Netjes bijgeknipt en links opgeschoren.

Goed idee dat koude water met gember en limoen.Frisfrank is me te zoet, behalve cola, waar ik wel van opknap, als ik even in een dip zit.Dat wordt veel drinken met dit weer.

Sinds ik geen alcohol meer drink, kan ik veel beter tegen de warmte.Mijn conditie is gewoon veel beter.Allemaal voordelen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...