Spring naar bijdragen

woensdag 31 mei 2023


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen, thee al gehad nu aan mijn eerste koffietje…

dagpact

Dune

 

al gaat het met de craving wat beter. Ik heb een appje die bijhoud hoeveel liter ik niet heb genomen en geld wat ik heb bespaard. Ik zie al voor me hoe er 30 literflessen wijn op tafel staan die ik niet heb genomen… dat is een mooie gedachte… 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge mensen, mooie lentedag voor de boeg, lekker. Mooi dat je nu weer wat ruimte op tafel hebt zonder al die flessen @Dune, goed bezig. Voor mij zou die focus op wat ik niet heb gedronken trouwens eerder averechts werken. Ik ben van nature al iets teveel een achteromkijker en heb er meer baat bij de blik voorwaarts te richten en te kijken naar wat er allemaal nu ineens wel kan. Maar voor iedereen werkt het anders, zoveel heb ik inmiddels ook opgestoken. 

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

het beloofd een prachtige dag te worden.
Met vriend straks eerst naar de opticien in een badplaatsje hier in de buurt.
Daarna flinke wandeling over de boulevart en lekker op een terrasje lunchen.
wat is het leven toch goed he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Terug van een zonnige citytrip. Wat heb ik veel mensen op een terrasje zien zitten met een biertje of een glaasje wijn:rolleyes:. De eerste middag was ik er even helemaal van van slag. “Waarom ik niet” schreeuwde alles in mij. Daarna was het over en heb ik mij prima gered met alcoholvrije biertjes en mocktails bij het eten. Ook geen last meer gehad eigenlijk. Dus weer een hobbel genomen: een korte vakantie kan prima zonder alcohol.

Dagpact ;

Beatrix
Fonny :sun:
Rapilos
Pytje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk weer, want gisteren was het gewoon koud..

Ik probeer wat te zonnen, maar buurvrouw boven heeft haar zonnescherm naar beneden, dus valt niet mee om een streepje zon te bemachtigen.Ach, er komen nog veel meer mooie dagen, maar een kleurtje op m'n gezicht is altijd wel prettig.

Moet op een pakketje wachten, dus kan even niet weg.Vaak word het niet bezorgd, kunnen ze het niet vinden, dus ben benieuwd!.

Vanavond AA en dat is wel weer even nodig.

Al weet ik de laatste tijd wel op tijd te stoppen, moet ik niet ineens gaan denken, dat ik sociaal kan drinken.Vroeg of laat, loop ik weer in de val.

Het is nu ruim een jaar geleden, 27 mei, dat ik mijn laatste ernstige terugval heb gehad, waarbij ik een lelijke val op mijn arm heb gemaakt en daarbij een lelijke breuk eraan over heb gehouden.

Wat een pijn heb ik geleden en ook mijn grote passie,accordeon,kon ik bijna niet meer uitoefenen.

Heb het toch gedaan en ben door een hel gegaan, van de pijn.Ook een tijdje slecht kunnen lopen, door die val.Dit hoop ik nooit meer mee te maken.

Soms is achterom kijken wel eens nodig.

Een wereld van verschil, hoe het nu met mij gaat!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik al dacht.Voor niets thuisgebleven.Gelukkig geen zwaar pakket en vanaf morgen bij het servicepunt af te halen.Niet de eerste keer dat dit gebeurd.Zolang het geen 20 kg hondenvoer is (wat me wel eens is overkomen), moet ik hier maar vrede mee hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een week vol afscheid. Van onze schoonmaker ( na ruim 30 jaar), van mijn werk en van dochter. Zij deed eindexamen en nam afscheid van school en is nu op reis. Mooi wel alles zo bij elkaar. 
Vanochtend weer gezwommen. Ik was alleen in het meer. Zo mooi, zo fijn. Rijkdom. 
En ik ben moe. Minder moe maar nog steeds moe. Volgende week onderzoek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...