ikkanhet Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Goedemorgen, ik te vroeg naar bed gelukkig niet door de drank… maar gevolg te vroeg wakker bah kopje thee en toch maar terug naar bed. tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Moghu meiden en welterusten Dune. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 (bewerkt) Weer wakker niet als een hoentje helaas… maargoed het dagpact dan maar Dune overigens vorige stoppogingen waren de dagen tellen belangrijk… dat heb ik nu niet, maakt me niet zoveel uit. Gek he ben wel veel meer vastbesloten na mijn absolute dieptepunt. Dat was kennelijk nodig rock bottom. Ik hoef er maar aan terug te denken en dan schaam ik me diep. Dat nooit meer! Dat is de motivatie fijne droge dag lieve mensen, en dit forum helpt echt dank daarvoor nu wachten op de koffiekar van Yvonne liefs 18 mei 2023 bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen, nu afwachten wanneer de zon gaat doorbreken. Eerst maar een bakje lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 goeiemooiemorgen frummers dochter ligt nog met jetlag op bed dus zo maar eens koffie en rijstewafels brengen straks in de sauna mag ze verder slapen zo komt van 40 graden in hier en heeft het koudkoudkoud en ik juist blij met dit weer na wat we steeds hadden alles is betrekkelijk he, zeker aan gewaarworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Ah, heerlijk dat je haar weer veilig thuis hebt Jane, fijne dag straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 jazeker Yvonne, maar ze kwam allerlei reizigers tegen en degene die al 8 maanden reist, maakte de meeste indruk haha dus nu gaat het sparen worden............... ze heeft de smaak te pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 DAGPACT: Dune Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Hahahaha, heerlijk Jane.... Ik had ook zulke kinderen, beiden hebben een jaar in het buitenland 'gewoond' of gestudeerd, en dat buitenland was dan echt niet België lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 9 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Dune Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 DAGPACT: Dune Yvonne Fonny Ties Goedemorgen! Net terug van drukke dienst, genieten van de ochtend. 2 weken droog vandaag en daar ben ik heel blij mee lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 22 minuten geleden zei Ties: Goedemorgen! Net terug van drukke dienst, genieten van de ochtend. 2 weken droog vandaag en daar ben ik heel blij mee @Ties Toppertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Dagpact ; Dune Yvonne Fonny Ties Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Goedemorgen allemaal, weer een frisse ochtend gisteren de courgettes buiten maar afgedekt met bubbeltjes plastic. straks er maar weer even afhalen en als ik weg ga er maar weer op., want vannacht wordt het weer koud. @lady jane lekker genieten in de sauna straks. Wij gaan dinsdag Snap dat je dochter het koud heeft Heb ik ook, nog steeds met een dik fleece vest aan binnen. @Dune, jij gaat ook lekker volgens mij ! En @Ties, alweer 2 weken ! lekker hoor, dat houdt de moed erin he lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Goedemorgen. Wat fijn dat je dochter er in goede doen weer is @lady jane! Ik heb een onbestemd gevoel. Ga maar wat doen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Dagpact ; Dune Yvonne Fonny Ties Rapilos Pytje Ik hoop dat ik er vandaag niemand heb afgegooid. Sorry daarvoor @Dune! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 @Pytje geen probleem joh kan gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Jeetje wat stil… paar plantjes gekocht voor buiten. Het was een zware dag op de één of andere manier. Ik maak het zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Voor @Lika Roberto en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 18 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2023 Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 19 mei 2023 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2023 Ik zat naar aanleiding van de zwaarte van @Lika wat te herkauwen op een bijbeltekst van Mattheüs 6:26 e.v. over de vogels en de leliën des velds waarin mijn zorgeloze levensstijl wortelt. Daarna moest ik weer denken aan die geweldige scène uit Life of Brian die hier ook over gaat. Zie daar: zorgeloosheid en humor. De dag kan beginnen. Bob en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden